Здравейте,
И понеже вече се запалих наистина повече от колкото трябва със този тунинг,от желание за най-елементарни 20-30 коня отгоре,вече се превърна в желание за силов тунинг!Имам някакво финансово ограничение за направата на нещо подобно наведнъж,затова искам нещата да станат постепенно!Въпросът ми е от къде да започна,какви трява да са първите промени по колата ми?А със всеки изкаран лев нататък ще има постепенни подобрения!
От къде се започва със силовият тунинг ???
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: От къде се започва със силовият тунинг ???
PIPI написа:....
Колега, мойте уважения, ама вземи малко и да попрочетеш - има тонове инфо за тунинг - не злоупотребявай с форума и да продължаваш да пускаш тема след тема...

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
PIPI написа:Е каква е разликата в такъв случай м/у мапването и чипа?
Пипи мапване и чип са едно и също нещо изказано поразличен начин, коео означава смяна на твоя софтуер с друг/мапваме/ или заменяне на твоя чип с друг/чип/


- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Еми в чипа е записан файл, в който имаш карта/мап/ за аванс и горивна смес, трябва да има две за гор. смес и две за аванс! Ти имаш и турбо, в твойто еку трябва да имаш и карта за него! Като промениш тея данни/ако незнаеш не се захващай, ама и да се захванеш трябва да дадеш към 400-500лв за флашер, най-елементарното КВП2000 или нещо малко по-скъпо като Галето и т.н./, та като промениш тея данни правиш ремапинг! Има софтуери за намирането на тея карти като Уинолс на ЕВЦ, или програми с драйвъри за дадени коли и еку-та, които сами ти намират картите и ти ги представят в достъпен за теб вид, има си калкулатори на аванси като си зададеш дадения мениджмънт на самия мотор! И т.н и т.н. темата е много дълга, ама имаш нет, има и Гугул, има и достатъчно техническа литература, та трябва доста нощи да прекараш пред компа или над някоя книга та да научиш някои неща, по-добре дай на някой пари да ти направи това нещо! А и така зададена обща тема, няма смисъл, всичко е написано, сдъвкано, предъвкано, че даже и повърнато, ползвай търсачката и слушай Личо!!!
Поздрави!
ОФФ: Личка, бате, гледах по каталог за инжекторите за ПБ-то, 0 280 150 902 са за ПБ, като под тоя номер са 197,1кубиковите, а 0 280 150 903 са 218,1 кубиковите! На мен днес ми подариха едни от Сиера 191.,8 кубика, мисля, че няма да са му проблем 5 кубика разлика!
Крисо!
Имаш ЛС!
mod edit: Li4o
Поздрави!
ОФФ: Личка, бате, гледах по каталог за инжекторите за ПБ-то, 0 280 150 902 са за ПБ, като под тоя номер са 197,1кубиковите, а 0 280 150 903 са 218,1 кубиковите! На мен днес ми подариха едни от Сиера 191.,8 кубика, мисля, че няма да са му проблем 5 кубика разлика!
Крисо!
Имаш ЛС!
mod edit: Li4o
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Аз се изказах погрешно.....
Под чип аз разбирам замяната на твоя софтуер с друг такъв пипнат, от който се очаква колата да върви повече, но самия софтуер не е оптимизиран за твоята кола, твоите подобрения и .тн, тоест е стандартен за всяко 1.8Т.
При ремапа /което си е пак един вид замяна на софт-а/ нещата са барнати изцяло и само по твоята кола или иначе казано най-доброто за твоята кола според направените промени, а не стандартна рамка както е при смяната на чипа.
Под чип аз разбирам замяната на твоя софтуер с друг такъв пипнат, от който се очаква колата да върви повече, но самия софтуер не е оптимизиран за твоята кола, твоите подобрения и .тн, тоест е стандартен за всяко 1.8Т.
При ремапа /което си е пак един вид замяна на софт-а/ нещата са барнати изцяло и само по твоята кола или иначе казано най-доброто за твоята кола според направените промени, а не стандартна рамка както е при смяната на чипа.
Е точно това имам впредвид и аз,FreeSoul,но явно и аз съм се поубъркал с изказването!А относто задълбаването,leonardo_vd,абсолиутно си прав,но аз тази кола мисля да я карам единствено за удоволствие,за всеки ден съм си намерил едно кошниче,което ще ми върши работа!Затова искам да и създам един доста спортен дух! 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
PIPI написа:Е точно това имам впредвид и аз,FreeSoul,но явно и аз съм се поубъркал с изказването!А относто задълбаването,leonardo_vd,абсолиутно си прав,но аз тази кола мисля да я карам единствено за удоволствие,за всеки ден съм си намерил едно кошниче,което ще ми върши работа!Затова искам да и създам един доста спортен дух!
Аз пък си намерих кошниче за спортен дух, защото повярвай ми тръпката да наказваш коли за по 10000лв с такава за 1000 е голем кеф. А и тръпката като стартираш с 1-ката е в пъти по-голяма. 4-ката е кеф като я опънеш на дълго.
Знам,че попрекалих малко,но ако търся поотделно да изкопчвам по нещо от всяка тема,нищо няма да разбера като хората!Затова Ви питам като бял човек,трябва да започна от тук...после да направя това...после онова...и т.н.!Ако някой разбира от това и не го мързи да ми помогне,да го направи,ако някой ще не критикува,по-добре да не започва въобще!
- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
PIPI написа:Знам,че попрекалих малко,но ако търся поотделно да изкопчвам по нещо от всяка тема,нищо няма да разбера като хората!Затова Ви питам като бял човек,трябва да започна от тук...после да направя това...после онова...и т.н.!Ако някой разбира от това и не го мързи да ми помогне,да го направи,ако някой ще не критикува,по-добре да не започва въобще!
Не очаквай такова нещо, напротив - търси, чети, сглобявай в главата си, докато разбереш. Това което искаш е някой да ти обясни устройство на двигател, компютри, спирачки, скорости, купе, положителни и отрицателни ефекти от един или друг вид модификация по тях. Какво разбираш под силов тунинг? За какво е колата? Как я виждаш ТИ и какво искаш да видиш от нея?
Тунинга си е наука и не става ей така. Колкото повече четеш, толкова повече ще научаваш и разбираш, а с това и ще се ошлайфат идеите и желанията ти.
Извинявам се за дългия офф!!!
Желая ти успех! Дано направиш прекрасна машина!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта