скоростна кутия-нова или масло-решено
Като я изгася,вкарвам скорост,паля и докато дьржа сьединителя,колата не трьгва.Значи си работи,след тва го отпускам и си поема нормално,но не мога да работя сьс скоростите.Обаче ведньж на 1 светофар така загасих и когато запалих на пьлен сьединител пак почна лееко да трьгва колата.Може да се загрял мн сьединителя ли не знам,обаче и тва е сьмнително.После като истина колата си я паркирах и задна и другите скорости си влизаха идеално.
Така колега нещата при мен стоят по следния начин.
Значи като се върнах от Германия с голфа 3 нещата бяха чук и какво отидохме да смениме масло на скоросната и нещата почнаха да се преебават ,незнам от какво е защото ми казаха че има още живот в съединителя обаче и при мен трудно влизат и като позагрее още по трудно за първа най-вече .Да ти кажа и аз много се интересувах и нензнам дали е от това защото още така е карам ама имало кит с пластмасови втулки под лоста ,който като се разглоби се сменят и този проблем може и да изчезне но незнам как точно се прави тази операция обаче мисля , че може да е при мене та виж и ти там.Ама като смених маслто в бг и имам чувството че е някво менте смисъл гадно защото самият лост не се движи мазно като е изключен .
А пък сам забелязал че като натискам с сила ама яко да опре до долу и като тръгна да вкарвам проблемната 1ВА и понякога си влиза мазно незавизимо дали е заглера много ли или не .Може и съединителя да има нещо общо тази работа е ТАБУ
Значи като се върнах от Германия с голфа 3 нещата бяха чук и какво отидохме да смениме масло на скоросната и нещата почнаха да се преебават ,незнам от какво е защото ми казаха че има още живот в съединителя обаче и при мен трудно влизат и като позагрее още по трудно за първа най-вече .Да ти кажа и аз много се интересувах и нензнам дали е от това защото още така е карам ама имало кит с пластмасови втулки под лоста ,който като се разглоби се сменят и този проблем може и да изчезне но незнам как точно се прави тази операция обаче мисля , че може да е при мене та виж и ти там.Ама като смених маслто в бг и имам чувството че е някво менте смисъл гадно защото самият лост не се движи мазно като е изключен .
А пък сам забелязал че като натискам с сила ама яко да опре до долу и като тръгна да вкарвам проблемната 1ВА и понякога си влиза мазно незавизимо дали е заглера много ли или не .Може и съединителя да има нещо общо тази работа е ТАБУ

Ми тия скоростни кутии са доста недомислени,не ситга ,че са 1000 модела и се монтират безразборно са и страшно проблемни от кьм поддрьжка.Имам чувтство че всеки с голф 3 се оплаква от проблеми с трансмисията.Маслото го сменихме с някакво от 20 кинта литьра(забравих марката).Кутията трябва да побира 3.1 литра а побра 3.6.Скоростите влизат много мазно,но не е загрявала толкова кутията,все пак е и доста студено.Само от 4 на 3та като се врьща малко заяжда,но сьм забелязал така на доста коли.Да се надяваме да се оправи.Довечера или утре ще я покарам и ще разбера най-точно.Благодаря за помощта на колегите 

Развитието при мен е следното и много ме озадачава.Колата вьрви нормално,в 1 момент скоростите спират да влизат.Гася,чакам 1на минута паля влиза си зсадна всичко ок,паркирам -все едно нищо не е станало.Вече се чудя дали нещо новото жило от време на време не сработва като хората или кой знае,нещо като загрее сьединителя ли.Някакви предположения:?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
x-ekutor написа:Е да де,ама когато колата е нова.Аз продавам с литри всеки ден.Когато поостарее колата е добре да се сгъстява маслото,независимо кое масло.
x-ekutor-е, ника ти да не би да произлиза от това, което причиняваш на скоростните кутии на хората?!?!?

mariovasi написа:В книжката са писали SAE75W90 GL4 спецификация VW50150,аз сложих такова Тотал.
От това по-ясно и повече пъти...

А който има идея да сменя кутия някъде на къра- може и маргарин да сложи! По-гъстичък е!
Здравейте пак.Значи колата си вьрви,изведньж го прави тоя проблем,излизам размьрдвам жилото ,поседявам 1,2 мин на 1но място да се чудя кьде и кво да гледам и след тва колата си трьгва все 1но пак нищо няма
Какво става бе да му се невиди,новото жило вьзможно ли е само от време на време да не работи като хората?Или пьк като загреее сьединителя?

- member313
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега не съжалявай за смяната на маслото това е винаги полезна процедура, а колкото до скоростите тоя кит от пластмаси дето е в основата на скоростния лост е евтин, ако искаш смениси го, но проблема ти е в жилото, или е боклук или майстора ти не може да го настрои както трябва. това което описваш не е проблем на скоростната кутия. Имам експириънс с едно поло 1.6 16 v което точно след смяна на жило и съединител го правеше същото. Жилото се оказа проблемно. Успех и дано бързо отстраниш проблема.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: madmen и 58 госта