Въпрос за две тръбички от кутиятА НА ФИЛТЪРА

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Въпрос за две тръбички от кутиятА НА ФИЛТЪРА

Мнениеот ninja_pz84 » Сря 19 мар 2008 19:25


Благодаря на колегата "maznia" , мисля че проблема с оборотите се оправи, уплътних малко дросела с изолирблан, и видях че има едни две тръбички които излизат от долната страна на филтърната кутия, едната ми беше скъсана и сложих нова, та някои знае ли закакво са тези тръбички ?
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=131836&photo=58
Ето и снимка там кадето се включват в филтърната кутия, извинявам се че е така размазана...




Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Сря 19 мар 2008 19:53


Мисля , че това са тръбичките за вакуума. Да речем ако искаш да си направиш централно заключване с вакуум или нещо подобно.. оставени са като допълнителни изходи - нещо подобно беше!

Ако съм сбъркал да ме поправят колегите :wink:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 19 мар 2008 19:56


ecstasy написа: това са тръбичките за вакуумкомпенсатора


(които нямат нищо общо с центр.закл)...влиае на оборотите :wink:


Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Сря 19 мар 2008 20:02


Благодаря за поправката, но все пак сум познал :wink: Я сега доразясни по темата колега :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 19 мар 2008 20:12


....

Последна промяна от Anbuch на Сря 19 мар 2008 20:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 19 мар 2008 20:30


Inlet air temperature
regulator valve-те това е въпросното нещо...
Както Наско ти писа...
другото маркуче отива към Intake air temperature
regulating flap
преведи си го сам...
:roll:
с две думи-това регулира количеството студен въздух,като движи клапата,която е на корубата на филтъра...
Аз лично съм без него(почти)


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Сря 19 мар 2008 20:43


Дам, едното е червено, другото е черно червеното хваща въздух от там кадето и парното тругва една труба....и ако ги няма какво става


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Сря 19 мар 2008 20:45


А и според мен няма невазможни неща.....щом само от забурсване се увеличиха.....това възможно ли е ?май да, ама и нелогично нали


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 19 мар 2008 21:45


Закачи си маркучетата иначе вечно ще ти играят оборотите и ще гасне
едното управлява клапата за топъл/студен въздух (самата клапа също трябва да е здрава)
Във втория щуцер влиза маркуч излизащ от карба при мене, при тебе може от дросела некъде
Вземи две такива маркучета (тънки, прозрачни са) и ги закачи къябва, щото от там сега ти смуче въздух и праи мизерии


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Сря 19 мар 2008 23:45


благодаря колеги, то маркучлетата са ми читави и мисля че е било скъсано отдавна и затова го правила и спирала отвреме завреме....


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 20 мар 2008 0:22


смени ги с нови маркучите трябва ти точно - метар и 20 санта стига эа цялата система 5,50 лв - немски маркуч

някой маxат маркучите эа контрола на клапата понеже става мудна оная клапа на края на маркуча на ваэдушния филтар дет раэпределя въэдуxа от колекторите или външната среда


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 20 мар 2008 0:41


maznia написа:някой маxат маркучите эа контрола на клапата понеже става мудна оная клапа на края на маркуча на ваэдушния филтар дет раэпределя въэдуxа от колекторите или външната среда


единственото вярно е този цитат е : някои махат маркучите за конторола на клапата

п.п.винаги въздуха е от външната среда


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 20 мар 2008 0:44


ecstasy написа:Мисля , че това са тръбичките за вакуума. Да речем ако искаш да си направиш централно заключване с вакуум или нещо подобно.. оставени са като допълнителни изходи - нещо подобно беше!

Ако съм сбъркал да ме поправят колегите :wink:


да ама на пасата ги има не на поло


Потребителски аватар
ninja_pz84
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ninja_pz84 » Чет 20 мар 2008 0:57


утре ще карам колата, ще ви кажа дали сам успял наистина и дали има невазможни неща :)


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Мнениеот dkalfov » Чет 20 мар 2008 8:01


този за клапата,както и самата клапа ми седят в двора пред единя прозорец :twisted: ,като сложих спортния филтър го махнах с клапата,а другия май е скъсан ама нямам проблеми с оборотите :roll:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта