Благодаря на колегата "maznia" , мисля че проблема с оборотите се оправи, уплътних малко дросела с изолирблан, и видях че има едни две тръбички които излизат от долната страна на филтърната кутия, едната ми беше скъсана и сложих нова, та някои знае ли закакво са тези тръбички ?
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=131836&photo=58
Ето и снимка там кадето се включват в филтърната кутия, извинявам се че е така размазана...
Въпрос за две тръбички от кутиятА НА ФИЛТЪРА
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
....
Последна промяна от Anbuch на Сря 19 мар 2008 20:55, променено общо 1 път.
Inlet air temperature
regulator valve-те това е въпросното нещо...
Както Наско ти писа...
другото маркуче отива към Intake air temperature
regulating flap
преведи си го сам...
с две думи-това регулира количеството студен въздух,като движи клапата,която е на корубата на филтъра...
Аз лично съм без него(почти)
regulator valve-те това е въпросното нещо...
Както Наско ти писа...
другото маркуче отива към Intake air temperature
regulating flap
преведи си го сам...

с две думи-това регулира количеството студен въздух,като движи клапата,която е на корубата на филтъра...
Аз лично съм без него(почти)
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Закачи си маркучетата иначе вечно ще ти играят оборотите и ще гасне
едното управлява клапата за топъл/студен въздух (самата клапа също трябва да е здрава)
Във втория щуцер влиза маркуч излизащ от карба при мене, при тебе може от дросела некъде
Вземи две такива маркучета (тънки, прозрачни са) и ги закачи къябва, щото от там сега ти смуче въздух и праи мизерии
едното управлява клапата за топъл/студен въздух (самата клапа също трябва да е здрава)
Във втория щуцер влиза маркуч излизащ от карба при мене, при тебе може от дросела некъде
Вземи две такива маркучета (тънки, прозрачни са) и ги закачи къябва, щото от там сега ти смуче въздух и праи мизерии
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
maznia написа:някой маxат маркучите эа контрола на клапата понеже става мудна оная клапа на края на маркуча на ваэдушния филтар дет раэпределя въэдуxа от колекторите или външната среда
единственото вярно е този цитат е : някои махат маркучите за конторола на клапата
п.п.винаги въздуха е от външната среда
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта