Смяна на табло с уреди и добавяне на датчици

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gelezen
Мнения: 84
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 16:35
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: BCB 2006
Местоположение: Добрич

Смяна на табло с уреди и добавяне на датчици

Мнениеот gelezen » Пет 21 мар 2008 9:27


Здравейте,

Голфа ми е с код на мотора PN(от гаража).Намерих табло от Голф 2 КР (до 260км и 8к оборота)с MFA.
Монтирах го снощи и всичко си тръгна без проблем.Таблото е с една букса,както и моето, с предавателно число 950 на VDO.

Наблюденията ми първоначално са:

-всичко тръгна без проблем,всички уреди показват нормално,освен може би на водата,струва ми се,че стрелката показва малко по-малко,а може и да си въобразявам.

- на 5 та с 3к оборота съм на 120 км/ч.Много бях учуден,понеже четох темата за скорости и обороти при различни диф.на скоростни кутии.Моята кутия е 4S и си мислех ,че само скоростните кутии 4т подържат такава скорост при тези обороти.

Въпросът ми е свързан с MFA-то.Искам да си монтирам :

-лостчето за чистачки с MFA
(буксата на лостчето за чистачките с MFA ,къде трябва се монтира ,има ли пусната инсталация за нея).

-датчик за външна температура
(имам го заедно с буксата ,но къде се свързва към ел.инсталацията)

-датчик за температурата на маслото
(търся си стойката на масления филтър за двата дачика и къде се свързва в инсталацията)

Целта е да отчита на дисплея на таблото данните за външна температура и температура на масло

Благодаря предварително!

Последна промяна от gelezen на Съб 22 мар 2008 22:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 21 мар 2008 10:14


И аз съм с табло от GTI и искам да си връзвам MFA-то ,имам и схема кой кабел за какво е! :wink: Благодарение на колегата veidar!Нмерих си и датчик за външна темп. от колегата Letajanta,само не намирам време да насвържа всичко и да заработи! :wink: Щях да забравя че трябва и лoстче което да командва MFA ,него взех от друг колега baks,баси тва форума е голема работа! :lol:


Потребителски аватар
gelezen
Мнения: 84
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 16:35
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: BCB 2006
Местоположение: Добрич

за ел.схема

Мнениеот gelezen » Пет 21 мар 2008 15:42


Можеш ли да ми пратиш схемата за свързване ,че твоята инсталация май е най-близко до моята.

А за форума : vw fen по цял ден се ровя в него и съм страшно доволен от количеството и качеството на информация .Радвам се ,че съм част от това голямо семейство и ще помагам с каквото мога на потребителите му!


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 21 мар 2008 16:54


Колега ето ти линкче,има и двата модела букси на таблото! :wink: Аз немски не знам но по подразбиране,и с бедния ми английски успях да се оправя! 8) Ако нещо не разбереш свиркай!.... :wink: http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... esten.html


Потребителски аватар
gelezen
Мнения: 84
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 16:35
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: BCB 2006
Местоположение: Добрич

MFA

Мнениеот gelezen » Съб 22 мар 2008 23:23


Искаш да кажеш,че проследявам кабелите от буксата за датчика на външната температура и датчика за температурата на маслото и ги свързвам.Така ли?

А на лостчето за чистачките с MFA,буксата дали е същата като на тази на лостчето без MFA?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: MFA

Мнениеот ivkata » Нед 23 мар 2008 18:41


gelezen написа:Искаш да кажеш,че проследявам кабелите от буксата за датчика на външната температура и датчика за температурата на маслото и ги свързвам.Така ли?

А на лостчето за чистачките с MFA,буксата дали е същата като на тази на лостчето без MFA?
По първото ти питане -да! :wink: Прекарваш си кабели от двг. отсек до буксата и си ги свързваш. :idea: А по втория въпрос:принципно лостчетата са еднакви с тая разлика че това от GTI-то има една букса в повече(тази MFA-то) на нея също трябва да и проследиш кабелите и да свържеш към двете букси на таблото! :idea: :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mitaka1970 и 92 госта