Здравейте, доста неща изчетох от форума и все пак имам няколко въпроса.
1.Възможно ли е да има Голф 4 1.6 с GTI салон и лети джанти VW 16"? На снимките ми се сториха по-големи от 15". Кормилото е с три лъча и облицовано в кожа, както и скоростния лост.
2.Разбрах че 1.6 не е най-добрия двигател, но 1.8Т не се намират много или са доста голяма цифра. Този мотор същия ли е като този който се слага на Голф 3 от 1995-1996г? На 3-ката е 8клапанов, а на 4-ворката незнам. И двата са по 101к.с.
3.Кое е най-скъпото нещо по мотора което може да се установи без диагностика на компютър. Ще ходя да гледам един голф и нямам възможност да го карам (няма номера) и да го водя на сервиз.
Благодаря за писалите и извинете че пускам такава "дъвкана" тема.
Няколко въпроса при оглед на Голф 4.
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: Няколко въпроса при оглед на Голф 4.
nanio написа:Здравейте, доста неща изчетох от форума и все пак имам няколко въпроса.
1.Възможно ли е да има Голф 4 1.6 с GTI салон и лети джанти VW 16"? На снимките ми се сториха по-големи от 15". Кормилото е с три лъча и облицовано в кожа, както и скоростния лост.
2.Разбрах че 1.6 не е най-добрия двигател, но 1.8Т не се намират много или са доста голяма цифра. Този мотор същия ли е като този който се слага на Голф 3 от 1995-1996г? На 3-ката е 8клапанов, а на 4-ворката незнам. И двата са по 101к.с.
3.Кое е най-скъпото нещо по мотора което може да се установи без диагностика на компютър. Ще ходя да гледам един голф и нямам възможност да го карам (няма номера) и да го водя на сервиз.
Благодаря за писалите и извинете че пускам такава "дъвкана" тема.
Моят Голф е 1.6 (101 к.с) с 16ки джанти, кожен трилъчев волан,скоростен лост и ръчка спирачка с шита кожа.Модификацията е Highline.За салона предполагам, че за рекаро говориш?Двигателя е 8 клапанов като при Голф 3.
Re: Няколко въпроса при оглед на Голф 4.
nanio написа:Здравейте, доста неща изчетох от форума и все пак имам няколко въпроса.
1.Възможно ли е да има Голф 4 1.6 с GTI салон и лети джанти VW 16"? На снимките ми се сториха по-големи от 15". Кормилото е с три лъча и облицовано в кожа, както и скоростния лост.
2.Разбрах че 1.6 не е най-добрия двигател, но 1.8Т не се намират много или са доста голяма цифра. Този мотор същия ли е като този който се слага на Голф 3 от 1995-1996г? На 3-ката е 8клапанов, а на 4-ворката незнам. И двата са по 101к.с.
3.Кое е най-скъпото нещо по мотора което може да се установи без диагностика на компютър. Ще ходя да гледам един голф и нямам възможност да го карам (няма номера) и да го водя на сервиз.
Благодаря за писалите и извинете че пускам такава "дъвкана" тема.
1. 16" или 17" джанти са съвсем нормален оригинален "аксесоар" на Г4
2. Не знам какво се разбира под "най-добрия двигател".... не съм чувал някой от двигателите да е "лош"... въпрос е всичко на отнопение мощност/разход и това ти какво търиш. Най-икономичния бензнов е безспорно 1.4 16V. Освен това има 2 вида 1.6 - 8V и 1.6 16V
Последна промяна от so.sec на Пет 21 мар 2008 19:36, променено общо 1 път.
Re: Няколко въпроса при оглед на Голф 4.
Ицку® написа:Моят Голф е 1.6 (101 к.с) с 16ки джанти, кожен трилъчев волан,скоростен лост и ръчка спирачка с шита кожа.Модификацията е Highline.За салона предполагам, че за рекаро говориш?Двигателя е 8 клапанов като при Голф 3.
Моя пък е с другия 1.6 двигател - 16V, също е с трилъчев кожен волан, скоростен лост и ръчна със шита кожа, а модификацията е Comfortline. И съшо съм с 16" джанти.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Г-4 1.6 16V 105 к.с. кожен волан ,три лъча ,шита кожа на ръчната ,всички екстри, без кожен салон.Оригинални лети джанти 16 цола ,гуми 205/55/16.
Горната част на капака на агренажния ремък се откопчава с две метални щипки, откопчаваш и поглеждаш , ако е с един ремък е 1.6 SR 101к.с. , ако са два ремъка , един дълъг и един по-къс -105 к. 1.6 16V с два разпределителни вала.
ДВГ 105 к.с няма на 3-ка.
Не знам ,какво точно се разбира под GTI салон,уточни.
Горната част на капака на агренажния ремък се откопчава с две метални щипки, откопчаваш и поглеждаш , ако е с един ремък е 1.6 SR 101к.с. , ако са два ремъка , един дълъг и един по-къс -105 к. 1.6 16V с два разпределителни вала.
ДВГ 105 к.с няма на 3-ка.
Не знам ,какво точно се разбира под GTI салон,уточни.
Последна промяна от dokros на Пет 21 мар 2008 20:25, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Няколко въпроса при оглед на Голф 4.
nanio написа:... нямам възможност да го карам (няма номера) и да го водя на сервиз...
Ти акъл имаш ли? А що не го избереш само по снимка?
dokros написа:Г-4 1.6 16V 105 к.с. кожен волан ,три лъча ,шита кожа на ръчната ,всички екстри, без кожен салон.Оригинални лети джанти 16 цола ,гуми 205/55/16.
Горната част на капака на агренажния ремък се откопчава с две метални щипки, откопчаваш и поглеждаш , ако е с един ремък е 1.6 SR 101к.с. , ако са два ремъка , един дълъг и един по-къс -105 к. 1.6 16V с два разпределителни вала.
ДВГ 105 к.с няма на 3-ка.
Не знам ,какво точно се разбира под GTI салон,уточни.
Ако е 1.6 16V мисля трябва още със вдигането на капака да проличи... ето как е при мен:
Здравейте, колата съм я видял само на снимка: http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu= ... f1=details
Според коментарите е 1.6 8v - което е по-простия мотор с един разпределителен вал. Колата я взимам за спокойно каране, немисля да се дърпам с този 1.6 двигател. Досега карах Фиат Браво, и като проверих за цени на обслужване на Голг 4 - бях приятно изненадан. Цените са на половина по-ниски. По снимките се вижда, че няма номера - но пък има голям двор където може да се покара. Едва ли ще има възможност да я заведа на сервиз поради горепосочената причина.
Под GTI салон - разбирам "спортни" седалки, трлъчев волани скоростен лост обшит с кожа. Определението ми явно не е правилно. Джантите са 15" днес гледах един голф и от там разбрах. 16" са с друга форма.
Предполагам, че няма да ми препоръчате да си купя 1.4 16v спрямо 1.6 8v. Оглеждах се и за 1.8Т, но там цифрата е много по-различна.
Според коментарите е 1.6 8v - което е по-простия мотор с един разпределителен вал. Колата я взимам за спокойно каране, немисля да се дърпам с този 1.6 двигател. Досега карах Фиат Браво, и като проверих за цени на обслужване на Голг 4 - бях приятно изненадан. Цените са на половина по-ниски. По снимките се вижда, че няма номера - но пък има голям двор където може да се покара. Едва ли ще има възможност да я заведа на сервиз поради горепосочената причина.
Под GTI салон - разбирам "спортни" седалки, трлъчев волани скоростен лост обшит с кожа. Определението ми явно не е правилно. Джантите са 15" днес гледах един голф и от там разбрах. 16" са с друга форма.
Предполагам, че няма да ми препоръчате да си купя 1.4 16v спрямо 1.6 8v. Оглеждах се и за 1.8Т, но там цифрата е много по-различна.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта