Оборотомер извън таблото
- lodarski
- Мнения: 184
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Оборотомер извън таблото
Имате ли някаква идея как да стане да си изкарам оборотомер извън таблото , а някъде на друго място.Двигателя е HZ, карбуратор.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Мазен ,това е само при дизелите при карбеца нещата са далеч по лестни
Какъв оборотомер искаш да си сложиш. Дигитален или обикновен(със стрелка). При теб лесно ще се монтира (нали си с карбуратор). От оборотомера (какъвто и да бил той ,излизат 3 жички.
Едната е + , втората е минус. Можеш директно от акумулатора да ги захраниш ,но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО през предпазител. Третата жичка е тази на която се подават импулсите и се свързва към ниската страна на бобината
на старата кола си направих дигитален, частите (кита) ми излязоха 8.80 лв + лев и нещо доставката. Ей тука под скоростомера съм го ръгнал
http://images05.snimka.bg/000511517.jpg
Темата която ме запали за оборотомера : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... F0&start=0
Прочети я и ще ти се изяснят много неща!
Какъв оборотомер искаш да си сложиш. Дигитален или обикновен(със стрелка). При теб лесно ще се монтира (нали си с карбуратор). От оборотомера (какъвто и да бил той ,излизат 3 жички.
Едната е + , втората е минус. Можеш директно от акумулатора да ги захраниш ,но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО през предпазител. Третата жичка е тази на която се подават импулсите и се свързва към ниската страна на бобината
на старата кола си направих дигитален, частите (кита) ми излязоха 8.80 лв + лев и нещо доставката. Ей тука под скоростомера съм го ръгнал
http://images05.snimka.bg/000511517.jpg
Темата която ме запали за оборотомера : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... F0&start=0
Прочети я и ще ти се изяснят много неща!
- lodarski
- Мнения: 184
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Anbuch написа:Мазен ,това е само при дизелите при карбеца нещата са далеч по лестни
Какъв оборотомер искаш да си сложиш. Дигитален или обикновен(със стрелка). При теб лесно ще се монтира (нали си с карбуратор). От оборотомера (какъвто и да бил той ,излизат 3 жички.
Едната е + , втората е минус. Можеш директно от акумулатора да ги захраниш ,но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО през предпазител. Третата жичка е тази на която се подават импулсите и се свързва към ниската страна на бобината
на старата кола си направих дигитален, частите (кита) ми излязоха 8.80 лв + лев и нещо доставката. Ей тука под скоростомера съм го ръгнал
http://images05.snimka.bg/000511517.jpg
Темата която ме запали за оборотомера : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... F0&start=0
Прочети я и ще ти се изяснят много неща!
Мерси много! Супер изчерпателен си! Мисля да сложа със стрелка.
anbuch - от каде купи частите че се эаребиx да връэвам жици . На AER ще стане ли каде връэвам точно кабелите да не иэгоря нещо
Последна промяна от maznia на Съб 22 мар 2008 0:31, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Е , щом си по спойките значи няма да имаш проблем
Само това ти трябва :
http://hobby.neomontana-bg.com/kit157.htm
поръчваш си го от тука : http://hobby.neomontana-bg.com/
единственото лощо нещо на този оборотомер е ,че мери през 100 оборота ,но пък измерва оборотите точно ,а не както стрелковите със закъснение и ако вдигнеш за момент 4000 оборота стрелковият ще скочи до към 3800 и после ще вземе да пада
един съвет за по добър естетиче вид : Вместо да се чудиш къде да навреш цялата платка на таблото така ,че да се виждат циферблатите направи като мен. Аз пуснах един кабел от ХАРД ДИСК от платката към циферблатите и така само тях си сложих на таблото ,пък самата платка я ръгнах навътре да не се вижда изобщо и се получи нещо такова:
http://digitalmers.hit.bg/oborot.jpg

http://hobby.neomontana-bg.com/kit157.htm
поръчваш си го от тука : http://hobby.neomontana-bg.com/
единственото лощо нещо на този оборотомер е ,че мери през 100 оборота ,но пък измерва оборотите точно ,а не както стрелковите със закъснение и ако вдигнеш за момент 4000 оборота стрелковият ще скочи до към 3800 и после ще вземе да пада
един съвет за по добър естетиче вид : Вместо да се чудиш къде да навреш цялата платка на таблото така ,че да се виждат циферблатите направи като мен. Аз пуснах един кабел от ХАРД ДИСК от платката към циферблатите и така само тях си сложих на таблото ,пък самата платка я ръгнах навътре да не се вижда изобщо и се получи нещо такова:
http://digitalmers.hit.bg/oborot.jpg
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта