Голф 4 19 тди не върви..:((((

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: ре

Мнениеот eeedddeee » Пон 17 мар 2008 21:30


pipkov написа:проблема беше в турбото клапата се беше задрастила и неска обикалях като такси сервизите и накрая малко живна колата успяха да мраднат клапата беше запекла и сега се истрелва като и дадеш газ но е малкос с тенденция с времето ми каза че може да се отпуши от самосебе си но все пак приемам и др мнение как да ускоря отпушването

Колега според мен не е клапана а си е геометрията на турбото , най-добре да се почисти , но след като се свали(турбината). Успех.




Потребителски аватар
pipkov
Мнения: 166
Регистриран на: Вто 30 май 2006 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре

Мнениеот pipkov » Съб 22 мар 2008 15:10


http://www.passat-b5.ru/phpBB2/album_pa ... ic_id=4985

тва и линк кам клапанчето което при мен е нагоряло от генерацията малко е стопена ам же4е ми дава огромен разход някуде кам 10.00 в града като не и давам много газ вазможно ли е неварвежа и разхода да имат общо с този клапан , изобщо за какво служи ?


necaka
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот necaka » Съб 22 мар 2008 21:12


Сигурен ли си, че работи турбото. като нищо е гръмнало.


Потребителски аватар
pipkov
Мнения: 166
Регистриран на: Вто 30 май 2006 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре

Мнениеот pipkov » Съб 22 мар 2008 23:02


да чува си се как свири и колата си има ряз н чк след 2800 оборота някъде но турбото си се чува ка кзасвиржа леко кам 1500 1600 оборота


Arnaudov
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 13 яну 2006 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Arnaudov » Чет 27 мар 2008 0:09


:evil:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта