:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Малко храна за новите автомобили

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Малко храна за новите автомобили

Мнениеот lyubobg » Съб 22 мар 2008 18:19


Идеята на темата е всеки, който има НЕГАТИВНИ впечатления от новите коли да сподели, а тези, които са в процес на купуване да имат 1 идея преди да си купят.

1.Шкода Фабия 2 ТДИ - чисто нова на 2 месеца - хода на спирачките е много голям, недопустим според мен за нова кола - Голфи има в пъти по-добри спирачки сега с дисковете 8)
Окачването е малко мизерно - предните колелета имат регулиране само на сходимостта, но не и на страничния наклон, както например при голфа (ех този голф)...
Газта е много мудна - май всички дизеляци са така - натискам 1см газта, за да вдигне 100 оборота :roll:

2.Форд фокус 2005 CТДИ - много припушва това чудо при ниски обороти и настъпване - пак нямам идея как го пускат да мине технически преглед :roll:

3.Пежо 307 State Wagon 1.6 16В бензинка - прекалено голям луфт на скоростния лост, колата е на 30 000км, а луфта е като на Икарус

4.Citroen C4 - спряха да светят фаровете - сменихме крушката - просветиха, сложихме старата пак светят :lol: Размърдахме цоклите на другите и те светнаха - лош контакт между цокъла и рефлектора на фара ... Този проблем го имам на 20+ годишно рено 11 на стоповете ...:evil: Отделно няма бушони за фаровете и ако се изгубят тоците ходи ги търси.
НЯМА кора под двигателя и за 30 000км в двигателния отсек всичко е мръсно ....

Последна промяна от lyubobg на Съб 22 мар 2008 19:44, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 22 мар 2008 18:31


Всички (повечето дизели) припушват при определени обстоятелства, което не е проблем.

Това, че ти си свикнал на един автомобил и другите ти се струват странни понеже са различни, нищо не означава, всяка кола си има особености.

Въпрос на навик, изборените от теб неща са несериозни :wink:
Повечето френски автомобили имат лабави скорости при превключване :lol:

Последна промяна от niikoo_1 на Съб 22 мар 2008 18:32, променено общо 1 път.


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Съб 22 мар 2008 18:40


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 12:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 22 мар 2008 18:50


опел зафира - на 3000км изгоря нафтовата помпа в резервоара

опел корса - на 2000км отказа да запали - не намериха проблема


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 22 мар 2008 19:09


jims написа:zaro би те питеснил не ами... Още повече примерно като не могат да го оправят в гаранционния сервиз както е на Дачия Логан.

1. Дачия Логан 1.4 MPI - на 30к километра въпросния луфт и като сменяш се чува едно метално дрънчене като по тенекия. Съединителя мноого горе отделя (не е за смяна!). И двете така и не ги оправиха в сервиза. Вози като каруца, но двигателя е добър откъм разход и вървене.


Такива са и скоростите, това, че съединителя отделя високо нищо не означава, вози като каруца, защото е евтина кола и като цяло всичките тези неща, които си ги изредил са нормални за този сегмент , няма как толкова нова и ЕВТИНА кола да има возия като на Е-класа, и предавките да и влизат мазно както на автомобили дето са в пъти по-скъпи от нея.
В общи линии получаваш това, за което плащаш.

jims написа:2. Шевролет Авео 1.2 - много слаб двигател. Супер нестабилна кола в завоите, даже опасна. Ужасно много дефекти: на 1500 км дефектна скоростна кутия, бензиномера в 75% от случаите показва грешни показания и много други. На 30-40к км всичко се разтропа.

Пак същото, това е един от най-евтините автомобили на пазара, нормално е всичко, което си изредил.
Почти всички автомобили се разтркват по-нашите пътища, въпрос на време и километри е!

jims написа:3. Опел Вектра 1.6 - слаб двигател. След 30к километра фаровете така се прецакаха, че почти нищо не се вижда отпред.
4. Опел Зафира 1.6 - твърда возия. Същото като на Вектрата + загуба на мощност на 35-40к километра някъде.

Това за слабия двигател пак го споменаваш, несериозно е като искаш по-силен мотор даваш 2х пъти повече пари и си купуваш Ветра ОПЦ 2.8Турбо +250коня и ринеш асфалто с нея
A вие случайно да ги обслубжвате тия автомобили, филтри, милитри едно друго.


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Съб 22 мар 2008 19:41


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 12:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Съб 22 мар 2008 19:44


2 броя KIA Sportage II 2.0 CRDi 4WD 16 месеца без проблеми и двете са фирмени коли карат се само с ръчка и са на по над 70 000 км
Пежо - баничка 1.9D на 2 години - поне 3 месеца е седяло в сервиза
Ауди А6 3.0 ТДИ на 25 000 км ново турбо ( както се кара с 200 км се спира на бензиностанция :D )
Cros Polo 1.9tdi за ~ 10 000 км няма ядове
MITSUBISHI Lancer 1.5 i бензинка на 700 км и на 9 дена - засега няма ядове ( супер колица за парите си )
Ааааа щях да забравя TOYOTA Avensis D4D треперят и стъклата а е нова :shock


Потребителски аватар
ceza
Мнения: 138
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 16:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ceza » Съб 22 мар 2008 23:47


Аз пък имам други наблюдения за 2 коли: тойота авенсис модел 2000, нито един път в сервиз за 4 години. Ауди А4, модел 2004 нито един път в сервиз за 4 години. И двете нито един дефект, на аудито само изгоряла крушка на задния ляв стоп.


Потребителски аватар
cempak
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Белене
Контакти:

Re: Малко храна за новите автомобили

Мнениеот cempak » Вто 16 юни 2009 20:25


Dacia Logan Pick-Up 1.5 dCi 85 к.с. на 25 000 км. служебна, карана зверски по най-разораните пътища в България-общини Гулянци и Никопол-Плевенско (ако някой е минавал от там знае за какъв скален туризъм става въпрос)
Не се чува и звук от дрънчене.Вози малко по твърдо но стегнато,двигателя е шумен но много динамичен,колата стои стабилно на пътя до около 140 км/ч ,първонаално бях скиптичен към нея но после се разубедих-желязна кола.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Малко храна за новите автомобили

Мнениеот dobrin » Вто 16 юни 2009 22:36


За сега съм карал няколко нови автомобила за по-продължителен период, като най-пресни и подробни са впечатленията ми от автомобилът, който карам в момента - Тойота Рав4 2.2 D4D 136 к.с.
Взет е преди една година, сега е на 26 000 км. Единственият разход до момента е 400 лева за сервизно обслужване на 15 000 км. Недостатък, за който се сещам - при много ниски температури, вентилаторчето на парното просвирва.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малко храна за новите автомобили

Мнениеот One » Сря 17 юни 2009 8:56


Хюндай Елантра, след това Соната - абсолютно никакви проблеми за последователен ппериод от 4 години - ниакви :)
сега е наред санта фе да видим дали е така здраво :)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Малко храна за новите автомобили

Мнениеот brabus » Сря 17 юни 2009 19:05


ML 320 CDI 2009 г. два пъти влиза за гаранционно отремонтиране на проблем - не се отваря багажника от копчето при шофьора. На третия път направо смениха някакъв модул в багажника, който освен това командва какво ли още не. Ако не беше гаранционна колата, това удоволствие щеше да струва 3500+ лв.
Това е проблема на новите коли - прекалено многото екстри, с които искаме да бъдем заобиколени.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Малко храна за новите автомобили

Мнениеот kris11 » Сря 17 юни 2009 20:36


:shock Opel Combo 1,3 CDTI набор 2006
1.Още като ново припушва черен дим при ускоряване.
2.На 50 000 км задни амортисьори изтекаха / на 61 000 км сложих газови Кайяба -по 90 лв / в Каргоекспрес -маслени -125 лв, в Булаврия -122, 50 лв пак маслени.Изчаках да свърши гаранцията от 2 г за да не ги сменям в с-зите на Опел.
3. Яде предни накладки за 30 000 км
4.Предните гуми ги изяде на 32 000 км / проверявана е преницата в 2 сервиза /
5. Радиатора е закрепен на 2 тенекийки отдолу тънки като станиол. 1 куче се навря пред преднта гума в складова база /карах с 5 км/ч след мотокар/ ,едната ламаринка се огъна и резервоара протече от скобата на пластмасовият леген. Нов радиатор - е чакане 1 седмица за доставка чак от Унгария за почти 300 лв. Съшия радиатор в "Гарван" - а пак унгарски е 98 лв :shock
6. На 61 240 км в града при ляв завой след 10 м умря мотора - няма палене . Излезе турбо - скъсана ос на турбината на студената част, изпилени перки . Умрял EGR клапан . Кое е първичното - яйцето или кокошката не се знае и никой не казва. Дали е имало пукнатина на остта или клапана е останал отворен и се е повишила температурата загадка.Малсото, филтри се сменят редовно на 15000 км.
Нямаше грешки в компа, няма и индикация за неизправност на мотора. Ей така насред пътя умря.
Удоволствието за нова турбина и клапан - 1875 лв
P.S. Уф съвсем забравих още като нова има чукане в ел.серво /рейка/ Да ма вече е хлопане при въртене ляво /дясно дори и на място. Няма разбити накрайници и корм. щанги в достъпната за опипване част . Чува се горе близко до волана .
Вчера при съседа ми по офис идва негов клиент с Рекстън на около 20 000 км - стружки от турбото , клапан, ремонт на глава . Ремонта над 3000 лв / добре, че е гаранционна. Уж двигател на Мерцедес - да ама не бил разработка на Мерц , но дръпнат .Части от мерц не ставали .

Последна промяна от kris11 на Чет 18 юни 2009 21:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Малко храна за новите автомобили

Мнениеот tatenceto » Сря 17 юни 2009 21:06


Колеги всичко е много относително.Като пример мога да дам 2 мерцедеса S-класа на по 20000 км.смяна на мотор.Като единия за около година сменя за втори път предна полуоска.4-матик е.Аз в момента карам кола за много пари,но два пъти ми гори крушка а вътре не отчита.Свършва ли са ми накладките до желязо и вътре на компа пак нищо.На 60000 км.смяна тампон на мотора.А са дадени мнооого пари за тези железа.И се потдържат само в оторизирания сервиз.


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Малко храна за новите автомобили

Мнениеот hooligans » Сря 17 юни 2009 22:04


новото БМВ 3 купе , при 220км/ч левия прозорец шуми все едно е отворен...
любо , безумна е тази тема

One написа:Хюндай Елантра, след това Соната - абсолютно никакви проблеми за последователен ппериод от 4 години - ниакви :)
сега е наред санта фе да видим дали е така здраво :)

Здраво е , и проходимо...
единствено дисковете изкривих , ама си е моя вината :oops:

Последна промяна от hooligans на Сря 17 юни 2009 22:07, променено общо 1 път.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта