Няколко въпроса при оглед на Голф 4.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Съб 22 мар 2008 20:03


Колега, ще коментирам по точки:

1. Нямам идея как е при Фиат, никога не съм карал. Цената за първоначалното обслужване на Голф 4 (ремъци, ролки, филтри и труд) е около 500-600лв.
2. Абсолютно луд си да не я закараш на сервиз! Намери временни номера - те са за това! Заведи някой разбирач с теб! Кола от българия без сервиз не се взима! Котка в чувал! Моята я взех без да я карам на сервиз но от германия от авторитетна авто къща. В българия не бих го направил никога!
3. Определението ти GTI салон не е правилно, да :) няма нищо общо с GTI. Това са отделни екстри дори, а не комплект.
4. Защо да не ти го препоръчаме - ако ще се дърпаш с когото и да било или ако си под 20, вероятно няма да ти е в полза 1.4 16v. :) Всеки има свое мнение по въпроса, а правилен отговор няма. Аз бих предпочел 1.4 16V пред 1.6 8V. Разхода на гориво е по-нисък, а мощността според мен е задоволителна. 16те вентила са също + който се отразява на разхода. За мен е определено по добрия избор, но във орума ще срещнеш не малко хора които кола под 130 коня не признават, деца колкото щеш :) Така че е въпрос на личен избор и цел! Сам трябва да прецениш. :)


Погледнах обявата:

1. Определено е 1.6 8V
2. Джантите са 15"
3. Не мога да преценя дали шоф врата просто не е затворена на едната снимка, но ако е - такъв голям луфт не е нормален!
4. Спортни седалки? Не съм убеден... поне по снимките.
5. При тази цена колата е 100% от Италия...... малко ме съмнява всичко да и е наред и километрите да са реални при такава цена... Сравнявам с цената на която взех моята от германия преди време, вярно е че има разлика и в екстрите и в годините, но разликата в цената е огромна.
mod edit: musura




Потребителски аватар
nanio
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот nanio » Съб 22 мар 2008 20:13


Аз километрите изобщо не ги гледам :). Относно облужването аз проверих само цена за ремък и ролка и от тях определам че е 2пъти по-ниска цената. Не ми пречи дали е от Италия или Германия. Аз колите си ги карам не повече от 6-7месеца. В Понеделник ще ходя да го огледам и ще преценя.


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Съб 22 мар 2008 20:16


Е щом ги караш по 6 месеца нищо няма значение :) Какво те интересува и двигателя толкова се чудя тогава :) И даже сяташ и да я обслужваш? Нещо никак не ми се връзва но ти си знаеш :)
Аз смятам да я карам по дълго и за това за мен определено имаше значение как и къде е поддържана, от кой собственик е, на колко реални километра е и т.н. :) Всяко нещо обаче си има цената... :)

Успех.


Потребителски аватар
nanio
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот nanio » Съб 22 мар 2008 20:19


Обичам разнообразието. За съжаление облсужам колите и после ги продавам на загуба, но мерак с пари се гаси. Много бързо ми омръзват.


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Съб 22 мар 2008 20:25


nanio написа:Обичам разнообразието. За съжаление облсужам колите и после ги продавам на загуба, но мерак с пари се гаси. Много бързо ми омръзват.


Точно за това ти казах че никой не може да ти препоръча каквото и да било като не знае нуждите и критериите ти! Едно е ако я взимаш с цел да караш години наред здрава и надеждна кола с нисък разход, съвсем друго ако търсиш кола с която да се дръпнеш 5 пъти с кварталните "гъзета" с калибрите и след 6 месеца ще я сменяш :) тогава много неща извън двигателя са без всякакво значение :)

Никой освен теб не ти знае нуждите и критериите така че трудно можем да те посъветваме. аз отбелязах това, което виждам в обявата и отговорих на конкретните ти въпроси... оттам нататък ти гониш :)
За моите нужди и намерения например тази кола би била неприемлива.


Потребителски аватар
nanio
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот nanio » Съб 22 мар 2008 21:14


Прав си за критериите. На мен ми трябва за да пътувам всеки месец по 1000км извънградско. Не карам бързо 100-120, разход от 7/100 ме устройва.


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Съб 22 мар 2008 21:15


nanio написа:Прав си за критериите. На мен ми трябва за да пътувам всеки месец по 1000км извънградско. Не карам бързо 100-120, разход от 7/100 ме устройва.


е с 1.6 8V ще ти е над 7 магистрално при тази скорост но под 8 разбира се. с 1.4 16V предполагам ще е по-умерен.


Потребителски аватар
nanio
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот nanio » Съб 22 мар 2008 21:21


:shock ебати лакомия мотор :) А защо разхода на 1.4 16v да е по-малък от на 1.6, при положение че е с 15к.с по-слаб? Къде е логиката че по-големия мотор гори по-малко на извънградско?


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Нед 23 мар 2008 0:23


Погледни от вътрешната снимка кожата на волана и скоростния лост ,все едно че там вързван вълк -единак ,който всичко е изгризал - откажи се от тая кола.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Нед 23 мар 2008 6:17


so.sec написа:...1.4 16V e 75 коня, 1.6 8V e 101...

Само да уточним, че 1.4/16V има 75 и 100кс

А забележката на dokros е много на място.


Потребителски аватар
Mortimar
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 3:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mortimar » Нед 23 мар 2008 7:54


С риск някой от притежателите на 1.4/1.6 8V да ме нахулят, това е моето лично мнение.

Избягвай първите 1.4 и 1.6 преди 2000г, разхода е доста висок за такъв мотор и скоростните им кутии точно на тези два модела са слаби. Виждал съм доста проблеми със счупени нитове на кожуха на кутията и проблеми със синхронизаторите.

Аз лично имах 1.8Т почти година и съм много доволен. По-добре се огледай за такъв мотор. Разхода е меко казано еднакъв, дори в полза на 1.8Т, а вървежа е много добър. 1.6 8V никак не е най-икономичния мотор на VW, но пък за сметка на това здрав. При 1.8Т единствено проблем може да има в турбината, но не е трудно да се установи.

Точно тази кола ми се струва че е доста лашкана из 'талянските пътища. От снимката се вижда, че волана е в отвратително състояние... Просто е изтъркан.

Ако наистина шофьорската врата не е затворена, това е прекалено голям луфт, дори и за модел с 3 врати.

Все пак щом ще я караш няколко месеца, и няма да се "жениш" за нея, закарай я на Чичо Доктор да и види мотора/окачването/спирачките и ако е читава я взимай. Но евтина кола от Италия да вземеш без да я прегледаш = ОГРОМЕН РИСК!!!


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Нед 23 мар 2008 11:01


kircheto написа:...Аз ли не разбарах или си написал че има 1.4 16V 100к.с.?...

От '95 до '97 би трябвало всички 1.4/16V да са 100кс - AFH. А дали наистина е така ... :D
Малко по-късно има AFK и AUB.
Инфото е от аутодата и става въпрос за поло хечбек.


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Нед 23 мар 2008 12:42


myrshavija написа:
kircheto написа:...Аз ли не разбарах или си написал че има 1.4 16V 100к.с.?...

От '95 до '97 би трябвало всички 1.4/16V да са 100кс - AFH. А дали наистина е така ... :D
Малко по-късно има AFK и AUB.
Инфото е от аутодата и става въпрос за поло хечбек.



Не си наясно брат!

1.4 16V за голф 4 е САМО 75 коня!!!! Каква 95/97ма??? Голф 4 се произвежда от 98ма!!
Недей заблуждава като не си наясно. ето 1.4 и 1.6 двигателите на Голф 4:

Изображение

Пояснявам - втория 1.6 с 8V и 102 коня е автоматик.

Последна промяна от so.sec на Нед 23 мар 2008 12:51, променено общо 1 път.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Нед 23 мар 2008 13:36


so.sec написа:...Недей заблуждава като не си наясно...

Кое точно от написаното от мен не е вярно?
Наистина съм се заблудил, че става въпрос за поло1.4/16V, за което се извинявам, но пък съм го уточнил в предния си пост.
ПоЗдрави!


kipi
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kipi » Нед 23 мар 2008 14:14


И на мен нещо не ми се понрави тая кола на снимките... но ако върви поне, за тия пари пак е добре...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта