nanio написа:so.sec уважам мнението и ценя коментарите ти. Но вижданията ни малко се разминават, хора много интереси още повече. За добро или зло съм бил в бизнеса с коли за малък период от време. Незнам дали знаеш, но голяма част от колите които са в mobile.de са по-скъпи защото често са от човек. Колите на сносни цени се копуват на момента и пътуват за Сърбия, България, Румъния и т.н. Аз съм виждал как се "изнъдва собственик и се свалят 1200Евро от цена на кола, която струва 8000лв. Освен това, автокъщите в България купуват по 12коли и ползват огромни отстъпки. Именно от тези отстъпки идва разликата в цената. Дори с тяхната печалба пак ти идва по-евтино да си я купиш от тук. Това което искам да кажа, е че има коли на ниски цени и не е задължително да са боклук. Неуспорвам факта, че е късмет какво ще купиш. Съгласи се че може да купиш кола за 2000лв над стойността й и да има повреда

която да се покаже след време. Аз ако бях на 30, а не на 20г. и си купувах кола която да карам поне 2-3 години, също бих дал повече пари. Някак си не ми излиза сметката да си купя Голф за 10 000лв и след 6 месеца да пусна обява, че го продавам за 9000лв. Няма да има кой да го купи. Благодаря за съветите и информацията, ще търся нещо и ако имам въпроси пак ще питам

За доста от нещата си прав, но не за всичко. Положението в германия е точно обратното - автомобилите са 99% само от автокъщи! Причини за това има много, не ми се влиза в детайли. Това което аз се опитах да ти кажа е, че ако една кола на истински и сериозен пазар като германия, където в общия случаи всичко е документирано, всички знаем колко се държи на техническия контрол и колко са грижливи самите германци по правило за колите си, струва 10 000лв, дори и това че търговец ще я вземе с отстъпка за 9000лв щото копува на едро, това че ти намираш кола за 8000лв която някой ти продава с печалба означава че вероятно има нещо гнило! неслучайно направих сметките за да ти покажа че за да ти продават кола по 8000лв, търговеца я е взел за 3250евро. Дори с отстъпка - здрава Голф с тези параметри, кам о ли и с екстри за тези пари не може да бъде купен от германия щом най семплите и маломощни почват от 4000 евро.
Разбира се че е въпрос на късмет и че и да вземеш за 15 000 може да има проблем, но със сигурност ненормално евтиното излиза през носа. Както се казва "Не съм толкова богат, че да си позволявам евтиното"
Та в заключение на всичко това исках просто да ти кажа че тези коли които цитираш с такива цени, които както се вижда са нереални, са най вероятно:
1. на много много повече километри.
2. внос от италия, където техн поддръжка е на съвсем различно от германия ниво
3. били са ударени или с техн проблем който набързо е замаскиран в гаражния сервиз на Пешо тенекеджията от Обеля 2.
Всички тези неща са предпоставка колата след ден, два или седмица, да изплаче за сериозен ремонт и както казваш ти в сервиза да ти поискат половината стойност на колата за ремонт. Казах предпоставка, а не гаранция. За да се подсигури човек обаче, кара колата на оглед в сервиз преди да я купи... това е неписан закон.