Кранче за газ
Преди малко пробвах колата завяртях 3 оборота от завито до край кранче......само едно нещо не ми хареса,че като запалих на газ и колата вдигна 2200 оборота(преди не го правеше) и после падна на 1900 и постоя малко и след това слезе до 800 както си бачкала винаги.Това дали е в следстие,че барах кранчето преди тово и го отвих.Също така колата върви малко повече от преди.И още веднаж го направи това с 2000 оборота след като освободя от скорост.Карах само 8-10 км загряла да я пробвам.Направих и един профелактичен рестарт на pc-то като махнах клемата за 10 мин(то май 20 трябваше ама....)Дали това дето не съм карал колата на бензин извесни км(10 км май беше) е оказало влияние и затова да прави така.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Не пречи това че не си карал на бензин. При тебе явно сместа е по-богата. Щом върви повече ще почне и да гори повече. На моята като завъртя винтчето с по малко от четвърт оборот и има забелижима разлика във вървежа, така че корекциите не ги прави с цели обороти. Явно си решил да експериментираш - пробвай докато съотношението - вървеж/разход ти хареса.
Значи не е задължително след като правя рестарт да карам 10 км на бензин.Ами да това ми е ясно,че като върви повече и ще харчи повече.Ще го завия още малко да не я скопявам съвсем,че на извън градко хич няма файда да са пребие човек за няколко лв....то това и беше причината да го развия.Иначе за градско е добре....но явно не става толкоз лесно колкото си мислех да го отвия и после завия туй кранче
Забелязах и друго колкото повече го завивам толкоз оборотите се вдигат....и колкото повече го отвивам падат...и аз затуй го завартях така,че да станат оборотите 800

ами до към 1000-1100 може....вчера засякох с 5 лв газ минах 30 км с 4 човека което си е доста ...явно съм отвил в повечко кранчето щото колата върви повечко ще трябва да го позатворя още и ще видим тогава колко ще изгори
те май само отначало се променят оборотите после пак се нормализират на 800-900

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Приятел, я изчети ей тая тема - и аз съм писал в нея... което не ти е ясно - питай
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%E9%EA%E0

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%E9%EA%E0
Настройка на Ловато
1. металното винтче се отваря на 1-1,5 оборота и не се пипа.
2. двуцевката се развива на 2-2,5 (до 3) оборота
3. при загрят двигател се пробва, на подходящ участък, колата може ли да достигне предписаната и макс. скорост. ако не се достига се доотваря, ако се достига с лекота може да се затвори(двуцевката)
4. с пластмасовата врътка се нагласяват оборотите на празен ход
мерси колега...значи при мен проблема е само в това,че съм пипал кранчето,което е към инжекцията.Тука горе дето пише двуцевката за него ли става въпрос,че трябва да е между 2-3 оборота от завито.Другите болтове и кранчета не съм ги пипал,което значи че трябва само да коригирам това кранче,което е към двигателя.Последно го отвих на 3 оборота и колата си засмука повечко,но и вървеше доста....но явно трябва да го върна до 2 (сигурно толкоз е било и преди защото с 10 лв си минавах 100 км)
Също ми се стори,че когато го завивам оборотите на празен ход се вдигаха,но в последствие забелязах,че май пак се нормализират около 800 възможно ли е дето съм пипал само кранчето към двигателя и да са се разместили и оборотите на празен ход

- milio
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
[/quote]
мерси колега...значи при мен проблема е само в това,че съм пипал кранчето,което е към инжекцията.Тука горе дето пише двуцевката за него ли става въпрос,че трябва да е между 2-3 оборота от завито.
[/quote]
Според мен не знаеш,че по другите теми на това "кранче" или "двуцевката" му викат "тройник" и затова не можеш да се ориентираш.
мерси колега...значи при мен проблема е само в това,че съм пипал кранчето,което е към инжекцията.Тука горе дето пише двуцевката за него ли става въпрос,че трябва да е между 2-3 оборота от завито.

Според мен не знаеш,че по другите теми на това "кранче" или "двуцевката" му викат "тройник" и затова не можеш да се ориентираш.
Добре де навсякаде е обяснено с обороти апък аз да не гледам оборотите е как да стане.Както писах малко по горе само това кранче съм пипал и ме интересува в следствие на това може ли да се размърдат и другите настройки(в испарителя които са)
Колко горе долу излиза едно водене на газ анализатор да ми настроят газовото както трябва 


Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта