Vito
- gogata66
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Vito
Имаме нужда от голямо возило и харесахме витото някой може ли да ми каже кави дефекти има и дали си заслужава 12000
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
На едно Вито 2,3 с аутоматик скорости му сложили Фобос ГИ и горяло около 13-14 газ градско. Мойто животно е 2,5Lи си хапва между 14 и 15 градско
Но е малко по-голямо от Витото. А другото което трябва да знаеш е че Витото не са германска сглобка и съм виждал и поръждясали екземпляри. В една фирма с която съм работил ми се оплакаха, че тръгнали ръжди. За 12 000 мисля, че ще намериш перфектен Т4-ка. Но не взимай дизел. Казаха ми че горял към 10 на сто нафта на градско.T4-2,5L или T4-2,8 VR6 ще вървят повече от Витото 2,4D и от T4 2,4 D. дори и на газ




- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
KingoftheROAD написа:На едно Вито 2,3 с аутоматик скорости му сложили Фобос ГИ и горяло около 13-14 газ градско. Мойто животно е 2,5Lи си хапва между 14 и 15 градскоНо е малко по-голямо от Витото. А другото което трябва да знаеш е че Витото не са германска сглобка и съм виждал и поръждясали екземпляри. В една фирма с която съм работил ми се оплакаха, че тръгнали ръжди. За 12 000 мисля, че ще намериш перфектен Т4-ка. Но не взимай дизел. Казаха ми че горял към 10 на сто нафта на градско.T4-2,5L или T4-2,8 VR6 ще вървят повече от Витото 2,4D и от T4 2,4 D. дори и на газ
![]()
е колега.. 7.5 на 100 ми гори моя Т4.. и си върви добре.. колегата да си търси 2.5TDI според мен.. по каталог го дават ,че гори по-малко от 2.4D..
но ако иска наистина нисък разход 2.0 с метанова уредба

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Т4-ка късата база тежи 1850 кг празен (без товар) ве колега. 2,0 на метан ще е умрял кон. А като го натовари не ми се мисли. твоя гори 7,5 на дълъг път. На градско не мога да повярвам да ти гори толкова. Аз преди да купя мойто животно поразпитах шофьори по разни фирми дето карат такива коли и не се познават един друг и всички ми -казаха едно и също - 10/100 нафта на градско. Миналото лято питах един на морето - как върви дизела и той ми каза - нафтата само с добавки. Като гледам каква е цената на нафтата и тенденциите не благодаря. Пък и аз не карам много 10 000 км на година. И затова педпочетох бензин и по-голям двигател да може да носи, и да има реззерв от мощност. Малкия двигател като го понатовариш или по баирите има да му даваш газ до дупката и пак мъка - разхода се качва. А големия носи с лекота и се изнася, не омалява. Гледах параметри на двигателите от 1990-та до 1995-та и 2,5L е най-добре като мощност и въртящ момент. Като докарах от германия ми гореше 8,5 бензин на дълъг път. Засякох го от пълно до пълно.
В крайна сметка нека колегата си прецени. Мога само да му препоръчам да проучи добре въпроса за двигатели и праметри на Витото и каквото друго реши. Аз така направих и не съжалявам.
В крайна сметка нека колегата си прецени. Мога само да му препоръчам да проучи добре въпроса за двигатели и праметри на Витото и каквото друго реши. Аз така направих и не съжалявам.
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
KingoftheROAD написа:Т4-ка късата база тежи 1850 кг празен (без товар) ве колега. 2,0 на метан ще е умрял кон. А като го натовари не ми се мисли. твоя гори 7,5 на дълъг път. На градско не мога да повярвам да ти гори толкова. Аз преди да купя мойто животно поразпитах шофьори по разни фирми дето карат такива коли и не се познават един друг и всички ми -казаха едно и също - 10/100 нафта на градско. Миналото лято питах един на морето - как върви дизела и той ми каза - нафтата само с добавки. Като гледам каква е цената на нафтата и тенденциите не благодаря. Пък и аз не карам много 10 000 км на година. И затова педпочетох бензин и по-голям двигател да може да носи, и да има реззерв от мощност. Малкия двигател като го понатовариш или по баирите има да му даваш газ до дупката и пак мъка - разхода се качва. А големия носи с лекота и се изнася, не омалява. Гледах параметри на двигателите от 1990-та до 1995-та и 2,5L е най-добре като мощност и въртящ момент. Като докарах от германия ми гореше 8,5 бензин на дълъг път. Засякох го от пълно до пълно.
В крайна сметка нека колегата си прецени. Мога само да му препоръчам да проучи добре въпроса за двигатели и праметри на Витото и каквото друго реши. Аз така направих и не съжалявам.
колега, не искам да споря..но си знам машината колко ми гори в града(Пловдив).. а питал си по фирми.. еми то служебен бус душа няма.. като го кара само в червеното толкова ще гори..
а за 2.0 с метан.. ако караш само хора без да го товариш е супер.. карал съм до Пампорово такъв и ме учуди.. за 5 лева до Пампорово кой ти ходи..

пак казвам.. не искам да споря.. просто казвам как стоят нещата при мен и нямам изгода да лъжа и мажа..
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имам впечатления от служебно Вито 2.3 бензин. Много шумен мотор, за разход нищо не мога да ти кажа, защото не съм го засичал. Много пластмасово отвътре....дрънчи...сглобявано е в Испания...ако е 8 места отпред има двойна седалка до водача, която е като пейка-никаква настройка...много неудобна...Иначе е удобно за каране...В общи линии не е най-добрия избор
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Имаме служебно Vito 112 cdi ot 2001 година.Караме го в България от близо 3 години. Буса е 8 местен автоматик климатик и тем подобни всички екстри за модела си от това време. С този автоматик гори винаги около 10 с климатик или не. Колата по принцип извън градско се кара винаги около 120 км/ч. Има вече доста ръждиви места въпреки годините си / малко са/.Има една грешка на компа която от време на време ни яде главата ,колата от 90 км повече не вдига.След няколко угасяния и паления се изчиства.Сменяхме предни и задни дискове , накладки също нещо много ги яде.Сменили сме и предни амортисьори . Колата вози твърдо доста прилича на возенето на маршрутка след време пластмасите се раздрънкаха и много дразнят на дълъг път.А да тази кола много бързо изхабява предните си гуми направо наполовина са със задните .Има слаб климатик през лятото доста усилия му трябват да охлади ,а тази зима видях че и с топлото не се оправя добре.Иначе като двигател е железен , ние го купихме когато беше на около 100 000 , сега е на 205 000 . Не гори масло , поне до слеващата смяна не ми се е случвало да доливам досега .За парите си не знам какво точно очакваш от един такъв бус но забрави за ефтини части .Смяна на масло с филтрите излиза за около 180 лв в обикновен сервиз .И забрави да му слагаш калпава нафта
....не се лъжи от цената не всичко що блести е злато и не всичко което мирише е ла... но 


- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 41 госта