Смяна табло на Г4
Смяна табло на Г4
Колата е Г4 1.9 тди 90 коня AGR, без борд комп , въпроса ми е ако сменя таблото нещо трябва ли да се настройва или само откачам и закачам новото. Евентуалната смяна я мисля поради не светенето на всички диоди, тоест много от тях са изгорели.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 21:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна табло на Г4
Ако сложиш същото е въпрос само на Plug&Play. Естествено ако желаеш киломтрите които показва да са същите ще е нужно да се зададат чрез VAG-COM. Има обаче ако не се лъжа 5 или 6 различни вида табло за Г4. Ако сложиш такова с борд комп при положение че не си имал не знам как точно трябва да стане.
mod edit: musura
mod edit: musura
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Vladko написа:Таблото не е Plug&Play трябва адаптация на таблото към ЕКУто и адаптация на ключовете към новото табло.А за това колко вида табла има за Голф 4 само идея си нямате колко не сте близо даже
Хай сега да видим че ми е интересно. Аз познавам и съм виждал следните видове табла за Г4, не смея да твърдя че други няма, но ако ти познаваш други, назови ги и ги покажи, иначе твърдението остава във въздуха...

1. Golf IV Automatik / Midline с МФА
2. Golf IV Lowline
3. Golf IV Midline с МФА
4. Golf IV Lowline Sport Edition
5. Golf IV Lowline Sport Edition с МФА
6. Golf IV Cabrio с МФА
Очаквам да чуя какви други има и да ги видя.

за ремонт съм мислил, разглобих го но такива диоди никой не му се занимава да търси, отпоява и запоява после. А тази адаптация на ключовете на VAG ком ли се прави после.
иначе така изглежда сега, увеличен е потенциометъра в момента до край. почти не се вижда часовника и километража, а оборотомера свети на части.
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/70/17419_984.JPG
иначе така изглежда сега, увеличен е потенциометъра в момента до край. почти не се вижда часовника и километража, а оборотомера свети на части.
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/70/17419_984.JPG
Да, чрез ВАГ-КОМ се прави. не е кой знае какво, просто го имай предвид.
Странно свети действително. Диодите са евтини... а отпояването и запояването е работа за 5-10 мин. само че попринцип самите диоди са доживотни... много ме съмнява в тях точно да е проблема... по скоро някъде по веригата. може би не им пада достатъчно напрежение (3-4V) в зависимост от цвета. Защо не го измериш?
Ново табло, та дори и втора ръка едва ли е евтина работа... Иначе твоето е най-простото но все пак.
Странно свети действително. Диодите са евтини... а отпояването и запояването е работа за 5-10 мин. само че попринцип самите диоди са доживотни... много ме съмнява в тях точно да е проблема... по скоро някъде по веригата. може би не им пада достатъчно напрежение (3-4V) в зависимост от цвета. Защо не го измериш?
Ново табло, та дори и втора ръка едва ли е евтина работа... Иначе твоето е най-простото но все пак.
- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Също така да НЕ забравяме, че е нжно да се смени и ключа на чистачките със съответните бутони за управление на бодр компютър. Впрочем преди време правих ремонт по едно Ауди, на което му беше сменяно таблото и до колкото знам директно си е тръгнало, в смисул за да робати самия бодр комп. не е било нужно нищо допълнително освен табло и лостче с бутоните. Явно системата си е изградена и показанията така или иначе си ги изчислява. Е...Аудито беше с кутийка и не е било нуйно даже и прекодиране на ключовете. Но на Голф4 е малко много по-различно. Само с ВАГ КОМ не става. В момвнта в който смениш таблото е нуйно да запишеш в новото табло ключовете от колата. за да ги запишеш ти е нужен ПИН кода на новото табло. Той определено НЕ може да се извлече с ВАГ-а. Още нещо е важно да се знае. Какви са чиповете в ключовете, защото има и такива, които са за еднократна употреба, тоест като ги запишеш веднъж към някое табло повече не могат да се запишат в друго. Налага се смяна на транспондерите. А и за да подкараш колата е нужно и не само да има кодиране ключ към табло, НО и табло ЕКУ ( както беше споменато в едно мнение по горе). За целта се влиза в 50-ти канал на ЕКУ и там се записва ПИН-а на таблото. А от тук следва, че за тазиу процедура е нужно да знаеш и ПИН-а на ЕКУ, зашото май няма как да го адаприташ. Това са ми спомените от преди 1 година, когато го ядох един много голиам с шкода фабия
Два дена мъки докат се разбере, че ключовете били за еднократна
Успех.

Два дена мъки докат се разбере, че ключовете били за еднократна

Успех.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niks76 написа:Владко говори за вида на таблото-Motometer,VDO ,dash ,magnet marreli и така нататък
+ това всяко от тях има и софтуерна версия,но тук всяко мое мнение се приема като заяждане и се почва да рови из интернет за да ми докаже видиш ли как говоря само празни приказки.Помогнал съм на не малко хора от форума точно за такива неща и не смятам че е нужно да се доказвам на когото и да е

- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Гледай сега не визирах теб а повечето във Форума които не знаят нещо но чули подучули от тук и там и дават компетентни мнения не мислиш ли че така му помагат по малко отколкото аз като просто не съм му казал че вариациите на тема табло Голф 4 са стотици
Ако колегата си купи табло(каквото и да е щото те са 5-6вида) и пробва да го сложи Plug&Play и то не тръгне и отиде при някой по разбиращ и се окаже че таблото е несъвместимо и неизползваемо за него кой помагащ и компетентен ще върне парите за таблото на момчето?Не мислиш ли че като не знаеш нещо на 1000% не помагаш на човек а го заблуждаваш защото дори да си правил нещо еднократно и да е станало ако не познаваш материята изоснови няма откъде да знаеш за разликите и какво може да произлезе от тях.
П.С. На никой който ми е поискал помощ не съм отказал и на никой не съм взел пари за това.Така че мисля няма нужда от подигравателни подхвърляния по мой адрес от рода на ...Той всичко знае и може ама ...

П.С. На никой който ми е поискал помощ не съм отказал и на никой не съм взел пари за това.Така че мисля няма нужда от подигравателни подхвърляния по мой адрес от рода на ...Той всичко знае и може ама ...
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колегата да ми пише на лично.Мога да му помогна и със ремонт на неговото старо(макар че не препоръчвам) и със смяната на новото и със намирането на точно такова табло каквото ще му свърши работа, и със монтирането и всичките прилежащи неща по монтирането-със гаранция че ще стане и ще работи
Стига да желае.

Стига да желае.

благодаря за мненията колеги, май по скоро ще потърся по задълбочено причината за странното светене на таблото, и като много отдалечаваща се идея ще реша да го сменям с ново. защото сте прави че има много въпросителни и модели табла, а и са сума ти пари новите.
п.с. ще измеря това напрежение, което спомена колегата. А диодите ако са доживотни, значи не може да са изгорели така ли. И на други Г4 забелязвам 4е интензитета на светлината е доста по силен. А тук все едно потенциометъра е намален така свети.
п.с. ще измеря това напрежение, което спомена колегата. А диодите ако са доживотни, значи не може да са изгорели така ли. И на други Г4 забелязвам 4е интензитета на светлината е доста по силен. А тук все едно потенциометъра е намален така свети.
Да колега, светодиодите са така да се каже доживотни. Дори да предположим че е имало някой дефектен, при теб се вижда че проблема не е във един а във доста. Измери напрежението падащо на светещите нормално и на несветещите. Вероятно има пробле по веригата, който може да се окаже както дреболия, така и нещо сериозно.
Както казах според мен смяна на светодиодите няма да реши проблема, тъй като не мисля че той е в тях.
Червените светодиоди се нуждаят от около 1,5V напрежение, сините от около 3,5V.
mod edit: musura
Както казах според мен смяна на светодиодите няма да реши проблема, тъй като не мисля че той е в тях.
Червените светодиоди се нуждаят от около 1,5V напрежение, сините от около 3,5V.
mod edit: musura
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта