Какво ще стане ако си махна биалетките?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 25 мар 2008 21:12


тръба написа:
ChimeyJimmey написа:
тръба написа:
ChimeyJimmey написа:
ChimeyJimmey написа:За MOOG да кажете нещо? :?

Та? :roll:
Супер добри са!То само като видиш как е изработен детайла ти става ясно. :wink:

Надявам се, че не се шегуваш. :oops:
В ХЕЕД'91 ми излязоха 75.34 лв. двете... :)
Сериозен съм. :wink: Това цената със смяната ли е?

Само частите.
Трудът за смяната на биелетките възлезе на 20 лв. :)




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 25 мар 2008 22:01


The Red Guy написа:...

Колега, покажи ги на снимка да ги видим ко мязат, нови и износени.
Аз на един колега на астрата сменях един тампон с болт ( не знам дали е биалетка ) на стабилизиращата щанга отпред като я държи към носача. Като този който беше на щангата си беше с пластмасов пръстен (корпус) или каквото там е и се беше счупил. Просто пластмасата не е достатъчно здрава. Аз лично се учудих, че въобще се правят с пластмасови корпуси :roll:!?!? Затова питам.


KOKO ГЕОРГИЕВ

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Вто 25 мар 2008 22:31


The Red Guy написа:А Лемфьордера са едни от най-добрите

Бяха :wink: :oops: :roll: На стари лаври не се изкарват парици. Това го забравиха Недялков и Даскалов и вече пласират откровни боклуци. :wink:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 25 мар 2008 23:58


The Red Guy написа:А Лемфьордера са едни от най-добрите.

Щом най-добрите ги износваш за 10к км, какво остава, ако сложиш някакви по-нормални?!
Очевидно си попаднал на някакви ментета, просто смени марката, или поне магазина.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 26 мар 2008 0:58


Изглежда има някакъв друг проблем, а и какво значи заминават късат ли се? Виж да не ти е крива stable щангата. Има нещо дето не е в ред! И менте биалетки да сложиш пак няма логика да ги разбиеш след 10км. Там нямаш голямо усилие. Аз съм с оригиналните на 260 000 км. Който не му се вярва да дойде да ми ги покажа, е все пак скоро ще ги сменям, но не са още за смяна! И пак ще кажа....

Всичко става бавно и добре обмислено!!!

Виж добре кое не е както трябва, сигурен съм, че накрая ще ти извади очите! :wink:


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Сря 26 мар 2008 8:19


Сега да кажа на всички - по окачването ми всичко е перфектно, няма нищо изкревено и ударено. За биалетките - не е първото място форума, на което питам за това и много хора казват, че различните коли износват различно биалетките. Моите не се чупят, не се откачат, а просто хода на болта става малко по-голям и при малки неравности хлопа по-малко и мен ме дразни.
На колегата Жоро Кем - не съм таксиджия. Моля не ме обиждай (нищо против тях, ама в съзнанието на хората таксиджия е неомит. неокъпан, смърдящ дебел индивид).

Последна промяна от The Red Guy на Сря 26 мар 2008 20:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 26 мар 2008 9:54


Слагайте MOOG и няма да имате проблеми. Има ги в Ауто+ и Евро07. Произходът е гарантиран.


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1040
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Сря 26 мар 2008 10:35


Малко опит и от мен. На Астрата сменях няколко пъти и все различни. Едната си седеше оригиналната, а сменях все една и съща. Явно са големи боклуци тези които продават. Пластмасовите се цепят от горе, а железните се къса болта на заварката. Последно моя майстори ми изнамери едни от бяла пластмаса и смених и двете. От тогава вече две години забравих какво е биалетка.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Сря 26 мар 2008 18:36


The Red Guy написа:На колегата Жоро Керм - не съм таксиджия. Моля не ме обиждай (нищо против тях, ама в съзнанието на хората таксиджия е неомит. неокъпан, смърдящ дебел индивид).

ника ми е joro_kem! и не съм те наричал таксиджия, а таксиметров шофьор. а съм останал с впечатление, че си такъв, въз основа на теми, пускани от теб в този форум. и не съм искал да кажа, че си "неомит. неокъпан, смърдящ дебел индивид", а че е жалко да се правят "икономии", застрашаващи сигурността на хората в автомобила, особено, когато тези хора си плащат за услугата транспорт от точка А до точка Б. със здраве!


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 26 мар 2008 19:38


The Red Guy написа:Сега да кажа на всички - по окачването ми всичко е перфектно, няма нищо изкревено и ударено. За биалетките - не е първото място форума, на което питам за това и много хора казват, че различните коли износват различно биалетките. Моите не се чупят, не се откачат, а просто хода на болта става малко по-голям и при малки неравности хлопа по-малко и мен ме дразни.
На колегата Жоро Керм - не съм таксиджия. Моля не ме обиждай (нищо против тях, ама в съзнанието на хората таксиджия е неомит. неокъпан, смърдящ дебел индивид).


Колега ако всичко ти е наред както казваш.... Тогава що сменяш биалетки заедно с горивото.... :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Сря 26 мар 2008 20:08


Aз с щатния си гумаджия (потомствен такъв, прадядо му е първият в Русе и си разбира много от работата човека), който прави само окачване и гуми, както и с майстора ми, че и с няколко продавачи по магазините го обсъждах тоя проблем - повечето казват при тези пътища е нормално на 20 к един комплект биалетки, ама все пак зависело и от модела на колата (Ебати!?). Нищо и няма по окачването, а тея биалетки.... Както и да е... Ще го измисля, за всяка смърт има причина. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 26 мар 2008 20:19


The Red Guy написа:Aз с щатния си гумаджия (потомствен такъв, прадядо му е първият в Русе и си разбира много от работата човека), който прави само окачване и гуми, както и с майстора ми, че и с няколко продавачи по магазините го обсъждах тоя проблем - повечето казват при тези пътища е нормално на 20 к един комплект биалетки, ама все пак зависело и от модела на колата (Ебати!?). Нищо и няма по окачването, а тея биалетки.... Както и да е... Ще го измисля, за всяка смърт има причина. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!


Колега прибързан ми се виждаш да ти кажа, е пак ще ти пофторя там усилие нямаш кои знае какво прегледаи си хубаво носачи, други тампони , провери как ляга биалетката и в същия момент мисли къде може да е проблема. Сигурен съм, че има нещо! ;)


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Сря 26 мар 2008 20:23


Вчера слезе от канала след щатен преглед - няма здрава е, а биалетките си стоят както трябва, няма напрежение или изкривяване.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 26 мар 2008 20:59


ChimeyJimmey написа:A aз на 180 000 км. смених оригиналните биалетки.
За MOOG да кажете нещо? :?


Aбсолютен боклук - това е гадно и скапано менте. Вече не е MOOG а е "Federal Mogul" също боклук . На 155 цата носачите са разхлопаха на 15 000 км . Октомври сложих 'As Metal "и ще се озъртам , но са на половин цена от MOOG, Federal Mogul i Vema.
Няма вече добри части вс. е менте и боклук
Еле пък от "Евро 07" и болтче или гайка не купувайте. Датчик включвател за вентилатора на радиатора изкара ЦЯЛ ПОЛОВИН ден , като се има в предвид , че датчика командва реле!!
Омръзна ми писна ми от ментета .Искам като сменя нещо да изкара поне на 1/2 от живот на оргиналната част , а не през 15000км или половон една година и пак в наведено положение за смяна.


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Сря 26 мар 2008 21:32


The Red Guy написа:
joro_kem написа:
The Red Guy написа:В оторизиран сервиз гаранцията е 6 месеца или 10 000 км. Те почват да лопат след 10. Това не е вариант. А и в моят сервиз нямам пробелми с рекламациите, но както казах това не е вариант.
и колко струват тия биалетки за орела, та пускаш цяла тема за тва, че почват да лопат след 10 хил. км? ми като не те устройва, смени колата. тва сичкото нямаше да го пиша, ако не знаех, че возиш ХОРА!!! за ПАРИ!

80 кинта комплекта всеки месец. Не е нормално, аз не знам на тебе кво ти пречи мойта тема. Андрей, кви има при тебе?
ми и лемфиордер мога да намеря и моог и какволи още не



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 39 госта