Здравейте колеги,
преди една седмица някакви изроди ми намазаха полото (навсякаде) с някакъв бронзов спрей, всички казват, че бил за джанти. И сега се опитвам да го махна. С коресилин определно пада, обаче ме е страх да не сваля лака. Ако знаете, посъветвайте ме дали да използвам коресилин и как ще се отрази на лака и на боята.
Благодаря предварително.
коресилин - как влияе на боята
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- spidergb
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: коресилин - как влияе на боята
millencolin написа:Здравейте колеги,
преди една седмица някакви изроди ми намазаха полото (навсякаде) с някакъв бронзов спрей, всички казват, че бил за джанти. И сега се опитвам да го махна. С коресилин определно пада, обаче ме е страх да не сваля лака. Ако знаете, посъветвайте ме дали да използвам коресилин и как ще се отрази на лака и на боята.
Благодаря предварително.
Ако не си настоятелен много с кореселина няма проблем. Но ако имаш места с нова боя там е опасно, минели месец след боядисването няма страшно
Re: коресилин - как влияе на боята
ниама никви проблеми ако не напоиава6 повархноста настоиателно то барзо се изпариава леко полеко ии 6те се азмиеmillencolin написа:Здравейте колеги,
преди една седмица някакви изроди ми намазаха полото (навсякаде) с някакъв бронзов спрей, всички казват, че бил за джанти. И сега се опитвам да го махна. С коресилин определно пада, обаче ме е страх да не сваля лака. Ако знаете, посъветвайте ме дали да използвам коресилин и как ще се отрази на лака и на боята.
Благодаря предварително.
- deyan_petrov
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Смело с коресилина.Моята бях я нацапал с боя за маркировка след настъпване на разделителната ивица.Цялата дясна страна беше станала като шагрен и след 5 часа се заех да я махам(понеже пътувах).Голяма търкане падна но стана.За боята не се притеснявай ако е металик (другата се разтваря веднага а и металика където няма лак).После се наложи само пастиране че беше леко матиран лака,защото боята беше набита и с малки камъчета. 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
jarulmo написа:незнам но аз мисля че със паста за пастиране може и да стане нещо не съм сигорен нали все пак маха някакъв слой премерно от изгорялата боя прес лятото когато се пастира не казвам че ще стане но може да пробва
ами пробваи да махнеш с нея това за което писах.при спрея е една идея по лесно.

deyan_petrov написа:ацетона мисля че е по слаб разтворител от кореселина
Ацетона е един от компонентите на кореселина.
Тайната е в УМЕРЕНОСТТА. И пробите. Започни да чистиш на МНОГО малък участък с леко НАВЛАЖНЕН парцал. Не с ПОЛЯТ. Изчакай няколко минути след почистването. Ако повърхността изсъхне и не подпухне / матира продължавай нататък.
Малко по малко се действа. С малки количества. Ако накиснеш коя да е боя с голямо количество ще се развали. Все пак "кореселин" е добър универсален и силен разтворител. Може да опиташ с АМВ или МРТ (най-слабия) разтворители. ГАС за осветление (WD40). Ако минава с тях е по-добре. Успех.
- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта