Тука ускоре на едно толедо за 500м. дигна температурата по уреда на 110градуса. Оказа се, че уплътнител някакъв сдал багажа и покапва върху буксата на датчика и дава страшни показания. Та мисълта ми беше, че ако от някъде покапва, но е слабо и като загрее колата буксата се подсушава от топлината и спира да прави мизерии.
Успех!



Стрелката на температурата на водата играе като на дискотека
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12127
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Не сте сами
Колега, дръж се - двама сме - моя Пасат е различен от твоя - тъмно сив е
, но имам същия проблем. Иначе машината си е тази - 130КС. При мен също скача доволно стрелката, но не винаги. Често, но не винаги. И никога на извънградско. Попитах в Юнитрейд.. казха - най-вероятно датчика, но трябва да направим симулация. Но казаха - щом е рязко - няма страшно. Искаха да ми запишат час, но след едни твърде неприятни преживявания и скандали в САКАР АУТО миналата седмица - мисля да почакат всички със симулациите
Но сигурно е датчика, защото ако е таблото ще го прави по-системно. Ако е термостат ще е по-плавно. Мисля, че може да се кара спокойно, докато му дойде времето.


Забравих да те успокоя
В Юнитрейд казаха... е ти нали си имаш и лампа..
P.S.
Да те питам.. след това разглобяване на таблото, какви полезни части ти останаха..? Може да имаш нещо интересно

P.S.
Да те питам.. след това разглобяване на таблото, какви полезни части ти останаха..? Може да имаш нещо интересно

- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
определено ще ви излезе по-евтино ако закачите колите си на vagcom при някой с кабел, отколкото да тичате първо на сервизи, които са се доказали с практиката си първо да сменят после да мислят на какво друго може да се дължи.
Ако резултатът от vagcom диагностиката е:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - (Intermittent)
и същевременно НЕ откривате прекъсвания в кабелите или окислени клеми, спокойно можете да преминете към смяна на температурния датчик. Смяната е трудна само на пръв поглед, ако ви е нужен кураж викнете още някой, запрятайте ръкави и за половин час - 45 мин сте готови.
Ако резултатът от vagcom диагностиката е:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - (Intermittent)
и същевременно НЕ откривате прекъсвания в кабелите или окислени клеми, спокойно можете да преминете към смяна на температурния датчик. Смяната е трудна само на пръв поглед, ако ви е нужен кураж викнете още някой, запрятайте ръкави и за половин час - 45 мин сте готови.
Ще се справим.. друг път
Е то така ще стане, но след като имах път и нищо не ми коства да попитам.. нито пари взимат, нито бият, нито...
Но не мисля сам да го сменям. Предполагам, че след като си има хора учили и/или с опит в нещата.. няма смисъл да върша тяхната работа, както и те - моята. Ще се оправи.. някой ден. Засега не ме притеснява грам, случва се рядко и не може да е термостат

Но не мисля сам да го сменям. Предполагам, че след като си има хора учили и/или с опит в нещата.. няма смисъл да върша тяхната работа, както и те - моята. Ще се оправи.. някой ден. Засега не ме притеснява грам, случва се рядко и не може да е термостат

- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
vladi2k написа:Е то така ще стане, но след като имах път и нищо не ми коства да попитам.. нито пари взимат, нито бият, нито...![]()
Но не мисля сам да го сменям. Предполагам, че след като си има хора учили и/или с опит в нещата.. няма смисъл да върша тяхната работа, както и те - моята. Ще се оправи.. някой ден. Засега не ме притеснява грам, случва се рядко и не може да е термостат
ами ако ти направят диагностика и ти сменят частта без да ти вземат нито стотинка определено не си струва сам да го сменяш. (Само че си мисля че за VAGCOM диагностика в сервиз взимат поне 20 лв., за смяната на темп. датчик наистина нямам идея колко може да е). А инак както бях писал в друга тема - манипулацията е изключително лесна и елементарна и целта на подробното описание което бях дал
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=48091
е само да насърчи желаещите, но несигурни в уменията си да сменят тази дребна част.
- Freak_in_VW
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
- Автомобил: Sharan
- Двигател: Ady
- Местоположение: Костинброд
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Забравих да те успокоя
vladi2k написа:Да те питам.. след това разглобяване на таблото, какви полезни части ти останаха..? Може да имаш нещо интересно
Нищо не остана колега, човека абсулютен катил, супер професионалист

Freak_in_VW написа:А при мен има друг проблем.Значи когато дам на контакт лампата на антифриза започва да примигва . Когато запаля гасне и след около минута пак започва да мига.А когато калата загрее и я загася,след това запаля мигането изчезва.Някъкви идеи?
Колега виж нивото на антифриза

- Freak_in_VW
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
- Автомобил: Sharan
- Двигател: Ady
- Местоположение: Костинброд
Нивото на атифриза си е екста.След като я взех устаниви че в купето влиза вода.Та онзи ден в дъжда го идебнах и забелязах капе в/у педала за спирачките.Оказа се сменявано предно стъкло и не добре уплатнено.Намазах го със силикон и спра да тече , та мисълта ми е може ли да е от водата която е минала през таблото или да се замислям за датчици?
пп:Пасата го имам от един месец и още не съм му научил всички спатий
пп:Пасата го имам от един месец и още не съм му научил всички спатий
- Freak_in_VW
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
- Автомобил: Sharan
- Двигател: Ady
- Местоположение: Костинброд
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
без да се опитвам да правя каквато и да е била реклама, ето от този линк можеш да прочетеш това онова за VAG-COM:
http://obd2-bg.com/WEB/Pictures/Archive ... odstvo.pdf
http://obd2-bg.com/WEB/Pictures/Archive ... odstvo.pdf
- Freak_in_VW
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
- Автомобил: Sharan
- Двигател: Ady
- Местоположение: Костинброд
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта