Стрелката на температурата на водата играе като на дискотека

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12127
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 21 мар 2008 13:00


Тука ускоре на едно толедо за 500м. дигна температурата по уреда на 110градуса. Оказа се, че уплътнител някакъв сдал багажа и покапва върху буксата на датчика и дава страшни показания. Та мисълта ми беше, че ако от някъде покапва, но е слабо и като загрее колата буксата се подсушава от топлината и спира да прави мизерии.
Успех!




vladi2k
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 04 май 2007 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Не сте сами

Мнениеот vladi2k » Пон 24 мар 2008 18:06


Колега, дръж се - двама сме - моя Пасат е различен от твоя - тъмно сив е :D , но имам същия проблем. Иначе машината си е тази - 130КС. При мен също скача доволно стрелката, но не винаги. Често, но не винаги. И никога на извънградско. Попитах в Юнитрейд.. казха - най-вероятно датчика, но трябва да направим симулация. Но казаха - щом е рязко - няма страшно. Искаха да ми запишат час, но след едни твърде неприятни преживявания и скандали в САКАР АУТО миналата седмица - мисля да почакат всички със симулациите :) Но сигурно е датчика, защото ако е таблото ще го прави по-системно. Ако е термостат ще е по-плавно. Мисля, че може да се кара спокойно, докато му дойде времето.


vladi2k
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 04 май 2007 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Забравих да те успокоя

Мнениеот vladi2k » Пон 24 мар 2008 18:11


В Юнитрейд казаха... е ти нали си имаш и лампа.. :D

P.S.
Да те питам.. след това разглобяване на таблото, какви полезни части ти останаха..? Може да имаш нещо интересно :)


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Мнениеот fichtenweg » Пон 24 мар 2008 20:11


определено ще ви излезе по-евтино ако закачите колите си на vagcom при някой с кабел, отколкото да тичате първо на сервизи, които са се доказали с практиката си първо да сменят после да мислят на какво друго може да се дължи.

Ако резултатът от vagcom диагностиката е:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - (Intermittent)
и същевременно НЕ откривате прекъсвания в кабелите или окислени клеми, спокойно можете да преминете към смяна на температурния датчик. Смяната е трудна само на пръв поглед, ако ви е нужен кураж викнете още някой, запрятайте ръкави и за половин час - 45 мин сте готови.


vladi2k
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 04 май 2007 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ще се справим.. друг път

Мнениеот vladi2k » Вто 25 мар 2008 12:12


Е то така ще стане, но след като имах път и нищо не ми коства да попитам.. нито пари взимат, нито бият, нито... :oops:
Но не мисля сам да го сменям. Предполагам, че след като си има хора учили и/или с опит в нещата.. няма смисъл да върша тяхната работа, както и те - моята. Ще се оправи.. някой ден. Засега не ме притеснява грам, случва се рядко и не може да е термостат :D


kikodp
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот kikodp » Вто 25 мар 2008 13:57


Имах подобен проблем.При мен заедно със стрелката на водата мърдаше и тази на бензина.Оказа се някакъв чип, който се намира под оборотомера.16 лв. и се оправи :lol:


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Мнениеот fichtenweg » Сря 26 мар 2008 14:57


vladi2k написа:Е то така ще стане, но след като имах път и нищо не ми коства да попитам.. нито пари взимат, нито бият, нито... :oops:
Но не мисля сам да го сменям. Предполагам, че след като си има хора учили и/или с опит в нещата.. няма смисъл да върша тяхната работа, както и те - моята. Ще се оправи.. някой ден. Засега не ме притеснява грам, случва се рядко и не може да е термостат :D


ами ако ти направят диагностика и ти сменят частта без да ти вземат нито стотинка определено не си струва сам да го сменяш. (Само че си мисля че за VAGCOM диагностика в сервиз взимат поне 20 лв., за смяната на темп. датчик наистина нямам идея колко може да е). А инак както бях писал в друга тема - манипулацията е изключително лесна и елементарна и целта на подробното описание което бях дал

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=48091

е само да насърчи желаещите, но несигурни в уменията си да сменят тази дребна част.


Потребителски аватар
Freak_in_VW
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
Автомобил: Sharan
Двигател: Ady
Местоположение: Костинброд

Мнениеот Freak_in_VW » Сря 26 мар 2008 18:44


А при мен има друг проблем.Значи когато дам на контакт лампата на антифриза започва да примигва . Когато запаля гасне и след около минута пак започва да мига.А когато калата загрее и я загася,след това запаля мигането изчезва.Някъкви идеи?


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Забравих да те успокоя

Мнениеот shenko » Сря 26 мар 2008 20:15


vladi2k написа:Да те питам.. след това разглобяване на таблото, какви полезни части ти останаха..? Може да имаш нещо интересно :)



Нищо не остана колега, човека абсулютен катил, супер професионалист :wink:


Freak_in_VW написа:А при мен има друг проблем.Значи когато дам на контакт лампата на антифриза започва да примигва . Когато запаля гасне и след около минута пак започва да мига.А когато калата загрее и я загася,след това запаля мигането изчезва.Някъкви идеи?


Колега виж нивото на антифриза :roll:


Потребителски аватар
Freak_in_VW
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
Автомобил: Sharan
Двигател: Ady
Местоположение: Костинброд

Мнениеот Freak_in_VW » Сря 26 мар 2008 21:20


Нивото на атифриза си е екста.След като я взех устаниви че в купето влиза вода.Та онзи ден в дъжда го идебнах и забелязах капе в/у педала за спирачките.Оказа се сменявано предно стъкло и не добре уплатнено.Намазах го със силикон и спра да тече , та мисълта ми е може ли да е от водата която е минала през таблото или да се замислям за датчици?
пп:Пасата го имам от един месец и още не съм му научил всички спатий


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Сря 26 мар 2008 21:23


По скоро е датчици, но направи му едно прослушване на Vag-Com


Потребителски аватар
Freak_in_VW
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
Автомобил: Sharan
Двигател: Ady
Местоположение: Костинброд

Мнениеот Freak_in_VW » Сря 26 мар 2008 21:29


shenko написа:По скоро е датчици, но направи му едно прослушване на Vag-Com


Може да ти се сторя малко "неинформиран",но какво е Vag-Com


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Мнениеот fichtenweg » Чет 27 мар 2008 15:27


без да се опитвам да правя каквато и да е била реклама, ето от този линк можеш да прочетеш това онова за VAG-COM:

http://obd2-bg.com/WEB/Pictures/Archive ... odstvo.pdf


Потребителски аватар
Freak_in_VW
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
Автомобил: Sharan
Двигател: Ady
Местоположение: Костинброд

Мнениеот Freak_in_VW » Чет 27 мар 2008 19:14


Много благодаря.
: vw fen love.vwclub.org



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта