


Съпротивление на кабелите ?
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Съпротивление на кабелите ?
колеги кажете колко трябва да е съпротивлението на високоволтовите кабели
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
мерси колега то на кабелите си пишело , ама аз първо рекох да питам защото не знаех , преди малко ги мерих може ли да ми кажете дали е нормално така
1 кабел - 5,7 килоома
2 кабел - 5,7 килоома
3 кабел - 6,6 килоома
4 кабел - 6,9 килоома
трябва ли да е еднакво между тях ?
кабела от бубината 1,9 килоома
между палеца 2 килоома
1 кабел - 5,7 килоома
2 кабел - 5,7 килоома
3 кабел - 6,6 килоома
4 кабел - 6,9 килоома
трябва ли да е еднакво между тях ?
кабела от бубината 1,9 килоома
между палеца 2 килоома
- nikolai_1
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Според мене няма проблеми . Щом нв ти се губи искрата карай още с тях,има още доста хляб.
А за стойностите не трябва да се тревожиш толкова.Всички стойности в техниката са приблизителни . 2 еднакви неща няма.Това са просто ориентировъчни стойности , за да знаеш долу-горе на какъв хал са ти кабеляците
А за стойностите не трябва да се тревожиш толкова.Всички стойности в техниката са приблизителни . 2 еднакви неща няма.Това са просто ориентировъчни стойности , за да знаеш долу-горе на какъв хал са ти кабеляците
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
jjshoshi написа:а различни ли са по дължина?
Кабелите имат т.нар. разпределени параметри . Съпротивлението си е вложено вътре в кабела (не е отделен елемент-резистор) и зависи от дължината на кабела . По-дългите кабели имат по-голямо съпротивление . Идеята е да затихват бързо високочестотните колебания възникващи в момента на искрата , за да не смущават останалата техника в колата . Стойността не е фатална

milmar написа:jjshoshi написа:а различни ли са по дължина?
Кабелите имат т.нар. разпределени параметри . Съпротивлението си е вложено вътре в кабела (не е отделен елемент-резистор) и зависи от дължината на кабела . По-дългите кабели имат по-голямо съпротивление . Идеята е да затихват бързо високочестотните колебания възникващи в момента на искрата , за да не смущават останалата техника в колата . Стойността не е фаталнастига да не е мегаоми ( прекъснат кабел) .
По принцип си прав, НО при VW, BMW и Mercedes кабелите са медни, с почти нулево съпротивление. За VW се слагат 5 килоома съпротивление в лулата към свещите и 1 килоом в лулата към капачката. В централния кабел има по 1 килоом и в двете лули. т.е. дори единият да е метър, а другият 40 см разликата в съпротивлението е минимална. (това всичкото за VW-та с делко, моите още не съм ги мерил

- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Ами точно марката не се сетих да погледна , защото се бях загледал каде пише съпротивлението , на лулата пише 5 к а на куплунга от другугата страна 1 к , и аз отначло си помислих че има значение дължината на кабелите но се оказа че 3 и 4 кабел които са доста по къси имат с 1 к по голямо съпротивление от другите ,един маистор ми каза че проблема с препукването ми идвал от проблем с кабелите които, цитирам "явно са износени и са си променили съпротивлението , измери ги " та затова се хванах там , иначе пак да питам може ли в процеса на работа на двигателя , примерно като загрее някои кабел да не пропуска както трябва, или по времето на протичане на ток да се получава някакво по голямо съпротивление
absent написа: един маистор ми каза че проблема с препукването ми идвал от проблем с кабелите които, цитирам "явно са износени и са си променили съпротивлението , измери ги " та затова се хванах там , иначе пак да питам може ли в процеса на работа на двигателя , примерно като загрее някои кабел да не пропуска както трябва, или по времето на протичане на ток да се получава някакво по голямо съпротивление
ами може кабелът да е видимо здрав, но да избива през металната лула към блока, например

Честно казано много може да се гадае по въпроса, но най-чистият начин е да отидеш на диагностика с мотортестер (елкон ). Там се вижда прекрасно дали някой кабел е избил. Другото, да ги пробваш на ръка докато те тресне от някой кабел ток


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 87 госта