


Diesel Blow-Off-Set
- audicabrio
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- audicabrio
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
audicabrio написа:blow-offa не е кефа само от съскането, а и одължава живота на турбото, това съскане се получава от ненужното налягане което турбото не може да набие в мотора блоу оффа го изкарва на вън а не го връща обратно което е голям + за турбото, мойто ТДИ е с чип и много скоро ще му забия един клапан
Слагай и пиши за ефекта..И ако мже горе долу ориентация в цените и монтажа къде да се извърши при евентуален интерес на съфорумци.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
schmidt написа:колега аз мисля че освен съскането друг ефект няма да има просто няма логика
определено! еее, и гъзарията за някои де
това не е бензин
тука сигнала идва по импулсен път, а не от пътищата
променливата геометрия върши тази работа + клапана на налягането
един хинт, за който съм сигурен, че повечето не сте се замисляли
хууу - слагате си, хуу, почва да плющи
ама тва е всеки път, демек при всяка смяна на предавка
==== постоянно плющене
а това омръзва - повярвайте ми...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта