тди 136кс

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

тди 136кс

Мнениеот maimo » Сря 26 мар 2008 22:57


каква е разликата между двигателите 2000 тди 136кс и тди 140кс ?мерси предварително? :)




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 26 мар 2008 23:27


Първо няма 2000 136 к.с а има 1900 131к.с и е помпа дюза а 2000 е комон рейл.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Сря 26 мар 2008 23:39


колега отвори малко мобиле.де и виж какви коли и двигатели има на vw след 2004 година и после одговаря пове4ето 2000тди на vw не са комон раил а помпа дюза.след 2007 тогава ве4е по4ват да произвездат комон раил.стом питам зна4и има защо :)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 26 мар 2008 23:55


Аз съм по невеж в нещата и искам да ми покажеш къде има 2000 - 136кс. а след това аз ще ти кажа какъв мотор е 2000 140 кс и 170кс


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Чет 27 мар 2008 0:00


има пасат 2004-2005год с 2.0 ТДИ 136кс а тоя 140кс явно е по нов


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 27 мар 2008 0:02


ако са умряли 4 може.колега покажи ми един такъв че нямам намерение повече да споря.


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Чет 27 мар 2008 0:04


кода на мотора даже е BGW 100kw e 8)


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Чет 27 мар 2008 0:08




Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Чет 27 мар 2008 0:22


мерси колега аудицабрио за снимките 4е има и доста упорити xора тyк :)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 27 мар 2008 0:26


http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat
прав си но го има само в US и за това спорех.А до колкото разбирам англииски е само за биогориво според линка. :wink:


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Чет 27 мар 2008 0:26


до скоро и аз незнаех за този мотор но като чух и веднага се разрових :wink: а и несмкото мобиле е като Библиата за колите всичко пише и е истина, става за сверки :idea:


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Чет 27 мар 2008 0:29


не ако е правен за щатите задалжително ще е с квадратен номер отзад, а това за биогоривото не го разбирам. А и в щатите има 2 дизелови коли :lol:


bobsan
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobsan » Чет 27 мар 2008 8:34


2.0 tdi 100kw е с един разпределителен вал (8 клапана) и една от доста ранните версии на този мотор вече не се произвежда а 2,0 103kw e с два (16 клапана) (BKD) обаче има и версии с един вал 103kw(BMM) така че става доста сложно. Доколкото успях да разбера всичките тези модификации са правени заради филтъра за твърди частици. Надявам се да сам бил полезен.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 27 мар 2008 13:50


Двигател 2,0 TDI на Пасат:
BGW - 100 kW, 136 к.с., монтиран на Б5.5 от декември 2003 до май 2005
BMP - 103 kW, 140 к.с., монтиран на Б6 от март 2005
BKP - 103 kW, 140 к.с., пак на Б6 от същата дата, този е 16V
BMR - 125 kW, 170 к.с., монтиран на Б6 от август 2005
Нещо подобно е и при Голф 5:
AZV - 100 kW, 136 к.с., от октомври 2003
BMM - 103 kW, 140 к.с., от декември 2004
BKD - 103 kW, 140 к.с., от октомври 2003, 16 V
BMN - 125 kW, 170 к.с., монтиран от ноември 2005 на GTD
Разликата ще е основно в софтуера по управлението на двигателя, и някои допълнителни устройства, необходими за покриване на определени (екологически) изисквания.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Чет 27 мар 2008 15:59


мерси колеги за из4епателния отговор :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen, videlin85, Пешо2004 и 45 госта