Проект за колектори, спортен филтър и ... за ABF, съвет

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Проект за колектори, спортен филтър и ... за ABF, съвет

Мнениеот Plarol » Вто 25 мар 2008 19:20


Имам идеа да направя тези корекций по двигателя етапно със съответното замерване на промяната на динотест, като отразя резултатите тук.

Първо мисля да започно със спортния филтър, който е готов и скоро ще дам резултати.

Второто което мисля да направя е да сложа колектори 4-2-1 (имам ги вече) и понеже ще сменя тръбите и гърнетата назад, въпроса ми е с какъв диаметър да са, 50, 55 или 60мм, като мисля да си останат всичките (като бройка), за да не вдига много шум (ако изобщо е възможно това) и на дълго да не ме боли главата.Дайте съвет кой ще е най-оптималния варянт.
И друго, колекторите трябва ли да ги увивам с термо лента и каква роля играе тя.

Трето - чип, когато се свържа с Brazel обаче (пратих му лично, но не отговаря :?: )



Резултати:в конски сили и въртящ момент на колелата

Сток...................................................................111.0HP/ 141.0N.M
.
С конусен спортен филтър JR..............................116.2HP/ 146.3N.M

С конусен спортен филтър JR и 4-2-1 колектор....123.3HP/ 144.7N.M

С чип...............................................??????????????????

Последна промяна от Plarol на Нед 25 май 2008 21:39, променено общо 7 пъти.




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 25 мар 2008 19:26


Термолента е хубаво да сложиш плюсовете са че запазва темп. под капака по ниска и по бързо се отвеждат изгорелите газове ,а минуса е че по бързо скапва колектора ама не е фрапиращо....Слагай ако искаш да е както трябва.Другото за гърнетата ,запази си средното ако не искаш да бучи то най много заглушава.Тръба от колектора до средното и едно крайно хубаво и си ок.


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Вто 25 мар 2008 19:35


Golf 3 1.8 написа:Тръба от колектора до средното и едно крайно хубаво и си ок.


С какъв диаметър да е тръбата.Изхода на колектора е 60мм, и не е ли по добре да има резонатор след него и преди гърнетата.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 25 мар 2008 19:54


Plarol написа:
Golf 3 1.8 написа:Тръба от колектора до средното и едно крайно хубаво и си ок.


С какъв диаметър да е тръбата.Изхода на колектора е 60мм, и не е ли по добре да има резонатор след него и преди гърнетата.

Става и без резонатор, пусни я на 60 до средното и след тва както си е....


Потребителски аватар
VenPS
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот VenPS » Вто 25 мар 2008 20:10


Колега Plarol ако не ти е проблем, с резултатите сложи и цените на нещата, монтажа и всичко останало....
Че и аз замислям нещо такова но ми трябва някъкъв ориентир :roll:


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Вто 25 мар 2008 20:17


а колега искам да те питам за колекторати,от къде се сдоби с него и колко се изръси :roll:


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Вто 25 мар 2008 20:29


И аз се нареждам на опашката за инфо? От къде, колко и как? :wink:


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Вто 25 мар 2008 20:30


И аз искам цени и от къде... :D


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Вто 25 мар 2008 22:51


Филтъра го взех от Хеед, JR - цена 77,80лв + 28,38 комплект за почистване.

Колектора го поръчах от тук
http://cgi.ebay.es/RACELAND-COLECTOR-ES ... dZViewItem
По точно един приятел го поръча.Цена с доставка до БГ 275 евро.Пристигна за около 10дни, незнам точно, защото бях се настроил да чакам близо месец :D


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Сря 26 мар 2008 0:26


Колега , пусни си генерацията на 60мм както ти е изхода от колектора , сложи едно хубаво средно гърне , пак казвам хубаво , не първото което ти продадат , и едно крайно.
Ако намериш хубаво крайно го монтирай по напред .
С такъв сетъп си мисля че няма да се мразиш много :D


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Чет 27 мар 2008 0:56


Какво разбираш под хубаво средно гърне РС-МАД и откъде може да се сдобие човек с такова?


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Чет 27 мар 2008 2:47


nasodotcom написа:Какво разбираш под хубаво средно гърне РС-МАД и откъде може да се сдобие човек с такова?

Ами разбирам да е поне достатъчно голямо да си върши работата , 90% от тези които съм виждал са много малки , хубави средни гърнета взимам от Емкомплект мисля беше на околовръстното , но купувам такива на 76мм , незнам какво предлагат за по малки диаметри.
В Топспийй съшо има добри проходни от инокс , цената им обаче е сравнително по висока...


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Чет 27 мар 2008 9:26


Вчера бях в сервиза на ЕМкомплект в Павлово и след консултация ще сложа май средно и краино Walker, които са сток за тази кола и са ф55.Исках на ф60, но нямат.Вечерта се сетих, че може да взама такива само че за VR6, но когато разгледах каталога, гърнето (средното) е същото за АBF и VR6, няма по голямо от това.


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Чет 27 мар 2008 18:21


aaa ok,в края на краищата искаш да слагаш гърне от VR6 :?:


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pechatara » Съб 29 мар 2008 19:21


добре де кви са тея коне дет си писал нали ти е ебф мотора :?: как от 111нр стана 116нр а тои трее да е 150 :?:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта