Забива при подаване на газта

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
staho
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 12:31
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот staho » Вто 25 мар 2008 18:35


В момента е на сервиз да и замерят налягането и дебита на помпата дано да е от нея.




Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Вто 25 мар 2008 20:19




jamox
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jamox » Вто 25 мар 2008 20:59


Почти 100 процента е бензинова помпа.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 25 мар 2008 22:33


аз давам 90% Запушен Катализатор ... и чак тогава помпа .... ако е помпа ще глъхне постоянно .. тя държи едно налягане .... аз съм ЗА КАТАЛИЗАТОР! Режи ... махай ... и гледай какво ще стане! :)


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 25 мар 2008 23:00


Koksan написа: .... ако е помпа ще глъхне постоянно .. тя държи едно налягане ....

Прав си за катализатора...но нека види помпата!И без това е в сервиз....
А иначе-моя опит с бенз помпи на различни коли ми е показал че на инжекциите помпите са малко по-особени от на Полото ми...
И на Ауди Б4-2.0л,16клапана и на фиат брава 1,4 16клапана....на ниски обороти колата си бачкаше-на високи-нъц...направо беше мъка...оказа се че помпата дава различно налягане...на ниски-налягането достига...ама при високите-дуки....решението и в двата случая-нова помпа->нещата-ОК...
Виж при моя таралясник-не е така...мойта държи постоянно налягане...или работи-или не...чат пат се запушва и и прилагам някои кунг-фу методики mhihi mhihi mhihi :a boi de :a boi de :a boi de


staho
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 12:31
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот staho » Чет 27 мар 2008 19:46


Колата се прибра от сервиза и така наречения майстор от мен ,каза че на тази кола според него нищо и нямало те така си били и започна да ми разправя какво бил проверил. След тези думи въобще не го слушах какво ми говори само му казах да бе те полотата са така и така ги продават в магазина.А за катализатора само да спомена че махах аспуха от отпред след изпускателните колектори след ламбда сондата,и нямаше никаква разлика в работата на двг пак глъхнеше. За вървене незнам не е карах без гърне.Остава пак въпроса с помпата понеже не вярвам да е измерено налягането в системата като гледам мъркучите изобщо не ми приличат на откачани.Накрая ще си направя един тройник с един манометър и ще го измеря сам Ако някой знае какъв манометър ще е подходящ да каже ясно че ще е до към 5-6 бара но какъв модел нещо или там както се назовават


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 27 мар 2008 20:04


staho написа:Колата се прибра от сервиза и така наречения майстор от мен ,каза че на тази кола според него нищо и нямало те така си били и ....

те това ми е любимото.....
деба-даже и парите не искат да си изкарат кат хората
мързели....
стахо-откъде си бре?
а за глъхнене без генерация...кофти работи без нея...трудно пали...а кат запали-олеле майко...гърми,трещи дави се-щот се връщат газовете...


staho
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 12:31
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот staho » Чет 27 мар 2008 20:20


Благодаря на всички които следят темата отговарят ми и взимат отношение за проблема От Бургас съм колеги


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Чет 27 мар 2008 21:58


Колега .. ти хубаво .. след ламбда сондата ... ама тя май май е след катализатора (т.е. него не си го байпаснъл) ... остава другото тогава ... анистина намален дебит на гориво ... или помпа или .. дюзи! Ох ... незнам ... трябва д аму има нещо на сладурчето ... ама .... а де? като неможе да си каже :(


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 27 мар 2008 22:01


Koksan написа:Колега .. ти хубаво .. след ламбда сондата ... ама тя май май е след катализатора (т.е. него не си го байпаснъл) ... остава другото

Коксан...неговата не е ли с една жица-веднага след колекторите?
Щото мойта е с подгряване и е далееч далеееч....току до катализацията...


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Чет 27 мар 2008 22:07


То мани ... че има някои дето са и с по 2 сонди ... и е една мътна и кървава ... мешам ги много! :)


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 27 мар 2008 22:13


Е кво говориш :lol: -мойта като е с 2(две)бенз помпи.... :dontknow: :dontknow:


staho
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 12:31
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот staho » Пет 28 мар 2008 9:39


Ламбда сондата е точно на изспускателния колектор която е с 4-кабела значи е с подгряване след това има фланец със 4 шпилки и от там може да се откачи гърнето след това е меката връзка аз именно от там го откачих ама разлика никаква само беше много шумна ама без аспух е така


staho
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 12:31
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот staho » Вто 13 май 2008 20:50


Така здравейте отново.След лек престой отново се захванах с това поло.Значи измерих бензиновата помпа и даваше 2.5-3 бара което означава че е в норми т.е. работи и проблема не е от горивоподаването.Е кажете ми тогава какво и е на таз колица.Накратко какво съм проверявал:Диагностика няма грешки,Бензинова помпа-работи,катализатор-не е запушен.Маркучи по двигателя за вакууми разни-няма спукани скъсани липсващи и откачени.Проверих за центровка на колянов вал със разпределителен вал-белезите съвпадат Проверих и всмукателните колектори да не би да имат пукнатина понеже са пластмасови-нямат.Проверка на сервоапарата на спирачките да не би да смуче въздух от там но не .Остава голямата мистерия със тази малка кола.Глъхне като и подадеш рязко газ и няма мощност.Карах на един приятел неговото просто разлика огромна Моля ви помагайте :cry:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 13 май 2008 21:53


Като видях че темата е Ъп се зарадвах,ама за кратко....

Братле-така както го описваш...идва ми на някакво вмешателство в колата-преди да станеш собственик.....
Имахме един случай с едно Ауди100-2литра16кл.....отиде за смяна на ангренаж в Юнито-и си е.а мамата....-нещеше да се форсира,беше по-маломощно отпреди....оказа се впоследствие(след като се пре.ба шайбата на на единия разпределителен вал и наби 4 клапана)че някой му е барнал една шайба и е сложил подобна,ама не точно....добре че колата се прее.а около Сливен и там най-накрая я оправиха(след като обиколи много сервизи в Софка)
Та така...
Сори за офтопика,надявам се скоро да преодолееш проблема и да си джиткаш безаварийно!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта