


По-широка генерация на дизел
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
значи нека и аз да кажа няколко думи
първо не видях какъв точно ти е тди-то
второ при принудителното пълнене широката генерация има положителен ефект
мерено на дино е 5 коня някъде...
трето - колата няма да стане по - шумна, именно заради първото
според мене си трябва не резонатор, а крайно гърне
тапи на близко след даунпайпа не са нужни
взимаш си хубаво, подчертавам хубаво крайно гърне на 63,5 и нито ще има шум, нито засушаване, изсушаване, сушене или тем подобни
ОБАЧЕ - извивките да НЕ се правят ни на тръбогид, ни с рязане, а от колена със същият размер
първо не видях какъв точно ти е тди-то
второ при принудителното пълнене широката генерация има положителен ефект
мерено на дино е 5 коня някъде...
трето - колата няма да стане по - шумна, именно заради първото
според мене си трябва не резонатор, а крайно гърне
тапи на близко след даунпайпа не са нужни
взимаш си хубаво, подчертавам хубаво крайно гърне на 63,5 и нито ще има шум, нито засушаване, изсушаване, сушене или тем подобни
ОБАЧЕ - извивките да НЕ се правят ни на тръбогид, ни с рязане, а от колена със същият размер
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Мотора ми е 1Z, демек 90 магарета заводско. Сега със всички подобрения да е около 115-120.TDI-RS написа:значи нека и аз да кажа няколко думи
първо не видях какъв точно ти е тди-то
второ при принудителното пълнене широката генерация има положителен ефект
мерено на дино е 5 коня някъде...
трето - колата няма да стане по - шумна, именно заради първото
според мене си трябва не резонатор, а крайно гърне
тапи на близко след даунпайпа не са нужни
взимаш си хубаво, подчертавам хубаво крайно гърне на 63,5 и нито ще има шум, нито засушаване, изсушаване, сушене или тем подобни
ОБАЧЕ - извивките да НЕ се правят ни на тръбогид, ни с рязане, а от колена със същият размер
- audicabrio
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Пробвай, със сигурност ще има положителен резултат. Аз малко ще почакам, че в момента колата седи разглобена и чака турбо.audicabrio написа:в крайна сметка застрашаваме ли си мотора с по широката генерация![]()
Имам и аз едно мнение знам само че на тди-то 90кончета тръбите са 52мм а на АФНа 110коне е 63мм ако се бъркам поправете мено вече съм почти твърдо решен за по широка генерация

- audicabrio
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: По-широка генерация на дизел
А на предкамерна 1.6 тд ако махна катализатора и средното гърне и след даунпайпа пусна 63мм и сложа крайно гърне на 63мм ще усетя ли ефект? Ще има ли подобрение на турбо лаг-а?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 83 госта