
мнение за Rover
- tskostov
- Мнения: 494
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
- Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
мнение за Rover
колеги... моля ако някой е запознат с моделите на rover , на колко възлиза поддръжката и т.н. ... искам да сменям голфа с нещо по-ново , с много екстри.... и разполагам с до 4500 лв.... а колата която искам да е най, ама наистина най-рано 98 набор!!! и се загледах по едни rover-и.... та можете ли да ми дадете инфо за тях.... слаби места,силни места,разход,горе -долу цени на частите и т.н.
благодаря предварително... питам само тук,защото разчитам на компетентното мнение на всички колеги от този форум!!

- tskostov
- Мнения: 494
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
- Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Asen_D написа:На Ровър-а подръжката ще ти се стори златна в сравнение от тази на 2-ката.
Двигатяля е Хонда до преди да ги купят Форд,
от там на сетне става малко калпава и чуплива кола
/според мен/.
Части трудно се намират.
Моят фаворит е Ровър 75.
абе аз принципно съм се наточил на фиат (само заради глезотийките), но понеже съм на ясно, че фиата не е добра инвестиция, се замислих за друга сравнително евтина кола с много екстри, а такава е rover-а !!! за това питам ,защото не съм наясно за какви пари става дума като поддръжка-ремъци,филтри,разход и т.н.
Така, понеже скоро сменях консумативи, ще пусна цените им в темата, става въпрос за по-малкия двигател - 2000кубика/86коня:
1) цени в Остин Роувър Партс - казаха ми ги по телефона, моите не ги взех от там, нямам инфо за марката:
арг. ремък 1 - 40лв
агр. ремък 2 - 66лв
ролка обтягаща - 130лв
ролка 2 - 99лв
ролка 3 - 119лв
маслен филтър - 9.80лв
горивен филтър - 32лв
въздушен филтър - 15.50
2) цени на магазин в Стара Загора на един приятел, от където ги взех:
ангр. ремък 1 - 35лв
ангр. ремък 2 - 71лв
ролка 1 - 76лв
ролка 2 - 59лв
ролка 3 - 77лв
масл. ф-р - 9лв
възд. ф-р - 14лв
горивен ф-р - 18лв
http://roverclub-bg.com/forum/

- tskostov
- Мнения: 494
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
- Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Asen_D написа:Така, понеже скоро сменях консумативи, ще пусна цените им в темата, става въпрос за по-малкия двигател - 2000кубика/86коня:
1) цени в Остин Роувър Партс - казаха ми ги по телефона, моите не ги взех от там, нямам инфо за марката:
арг. ремък 1 - 40лв
агр. ремък 2 - 66лв
ролка обтягаща - 130лв
ролка 2 - 99лв
ролка 3 - 119лв
маслен филтър - 9.80лв
горивен филтър - 32лв
въздушен филтър - 15.50
2) цени на магазин в Стара Загора на един приятел, от където ги взех:
ангр. ремък 1 - 35лв
ангр. ремък 2 - 71лв
ролка 1 - 76лв
ролка 2 - 59лв
ролка 3 - 77лв
масл. ф-р - 9лв
възд. ф-р - 14лв
горивен ф-р - 18лв
http://roverclub-bg.com/forum/
е па че то за мойто голфе 1.6 дизел от 91 година цените са същите горе долу.... само дет има една две ролки повече тук


- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 27&start=0
а и по-точно мойто мнение , защото брата има все още такъв
Имам преки наблюдения върху Rover 214 is(имам си един в нашето семейство ) . Колата върми много за 1.4 , но за 2 години 3 пъти прецаква гарнитура на главата . Преди да я купи брат ми му казаха , че това се е консуматив при тях (гарнитура) но кой да слуша . За частите пак от лични наблюдения за неща по окачването се чакаше около 2 месеца докато се намерят и цената им не беше от най-добрата
Ами гарнитурата се закупуваше от бившия вносител А за окачването мисля , че беше накрайник но не съм 100% . Лично мен единствено проблема с гарнитурата ме спря да си закупя Rover , но може и при брат ми да е проблема . Преди около 3 години брат ми го взе за 6 000 лева 97-ма година,климатик,абс,серво,airbags , при положение , че горе-долу по същото време си взех голфа за 4500 92-ра година само с пълен ел. пакет Като дизайн и вървеш ми харесва , но като поддръжка НЕ
а и по-точно мойто мнение , защото брата има все още такъв

Имам преки наблюдения върху Rover 214 is(имам си един в нашето семейство ) . Колата върми много за 1.4 , но за 2 години 3 пъти прецаква гарнитура на главата . Преди да я купи брат ми му казаха , че това се е консуматив при тях (гарнитура) но кой да слуша . За частите пак от лични наблюдения за неща по окачването се чакаше около 2 месеца докато се намерят и цената им не беше от най-добрата
Ами гарнитурата се закупуваше от бившия вносител А за окачването мисля , че беше накрайник но не съм 100% . Лично мен единствено проблема с гарнитурата ме спря да си закупя Rover , но може и при брат ми да е проблема . Преди около 3 години брат ми го взе за 6 000 лева 97-ма година,климатик,абс,серво,airbags , при положение , че горе-долу по същото време си взех голфа за 4500 92-ра година само с пълен ел. пакет Като дизайн и вървеш ми харесва , но като поддръжка НЕ
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Роувър 200 духа гарнитура и меша
на Горубляне или ги продават вече омешали /гледаш казанчето за антифриза/ или са ок
тоя Роувър дето е 1.6 100кс не съм чул омешал ама не съм на 100% сигурен
иначе наблюдение от познати дето карат такива
нямат някакви сериозни оплаквания по мотор и ходова част.
примернно им се чупят части ит интериора
на Горубляне или ги продават вече омешали /гледаш казанчето за антифриза/ или са ок
тоя Роувър дето е 1.6 100кс не съм чул омешал ама не съм на 100% сигурен
иначе наблюдение от познати дето карат такива

примернно им се чупят части ит интериора

- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
Колега аз съм работил в Дару Кар и мога да ти кажа че проблема с главата идва от некомпетентни майстори. Има си малки подробности които обикновено не ги знаят и ги пропускат в нереномираните сервизи. Иначе със сигурност се приготви за смяна гарнитура (1,4 16V) но направи ли се както трябва няма ядове после. Двама бивши колеги имат Ровър 214 и нямат никакви сериозни оплаквания (освен гарнитурите в началото) Ходава част е здрава, разхода им е нисък, подръжката не е кой знае какво но наистина страдат от към интериор.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта