За какво служат Roof Scoops?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

За какво служат Roof Scoops?

Мнениеот FELIPE » Чет 24 ное 2005 12:43


Става въпрос за NFS разбира се,ясно че са нещо като въздухозаборници,но къде вкарват въздух-в купето ли(според мен няма смисъл),в двигателя ли(?).
:oops: ... и от какво е и защо е такъв характерния съскащ звук при превключването на скоростите.




Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10081
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 24 ное 2005 12:50


http://www.speedstash.com/buddyclub2/bc ... scoop.html

май е най вече за декорация ама иначе ...:

RALLY ROOF SCOOPS
Get some extra air into your cockpit

Works in conjunction with the roof vent described below. Made for real rally cars, as a sunroof cannot be operated with this scoop installed (without modifications).Fully formed with great, smooth finish. Fits GC and GD bodystyles as well as a host of other vehicles from Legacys to Toyotas.


Wide mouth helps to feed air to your roof vent, but a small air escape in the back of the scoop reduces noise and lift when roof vent is closed.
But if you're just after that snappy rally-car look, install


Потребителски аватар
Franklin
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Franklin » Чет 24 ное 2005 14:15


Слага се предимно на седан коли, с крило(спойлер) отзад, служи да събира въздуха, и го прокарва максимално по подърхността на покрива и по-голяма част от него да влиза в спойлера. Така задницата на автомобила става по-стабилна (каквото е и предназначението на спойлера).


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 24 ное 2005 14:53


Съскащия звук е от турбото :D
На Underground 2 пък като се превключваха скоростите се чуваше "клопване"


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Чет 24 ное 2005 16:36


МММММММне.

Рууф скууп-а е да вкарва свеж(студен) въздух в купето,
като първоначално е слаган на коли за Париж-Дакар,
които за няколко екстра коня им се маха климатик
компресора, и мрат от жега.

Няма нищо общо да прекарва въздух за спойлера отзад.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 24 ное 2005 21:30


Съгласен съм с Ицо, Рууф Скупа вкарва въздух в купето та да могат тия вътре да живеят....

Слага се на много зверски тунинговани коли..... И ако го гледате от аеродинамическа гледна точка пречи, но няма друг начин за охлаждане на купето в което има макс две седалки и тва е.....


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За какво служат Roof Scoops?

Мнениеот gas » Пет 25 ное 2005 10:05


тва се слага в състезателните автомобили.монтирано на пишман тунингована кола седи смешно. Mr Green Fun


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 26 ное 2005 7:50


Съскащия звук е от .. а сега де... как се викаще този клапан на турбото.. нз.. просто като сменяш скоростите турбото в първия момент се върти с доста обороти ( както и двигателя ) и в последващото намаляване на оборотите ( при включване на горната предавка ) ако се вкара същия обем въздух както при високите обороти ще стане кофти... и затова този клапан изпуска част от въздуха :).


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 26 ное 2005 17:49


Този клапан се вика Blow Off valve и служи като пуснеш газта, дросела се затваря но компресора набива още налягане и като срещне затворения дросел се блъска и се опитва да излезе от някъде, системата се надува и може да преебе и компресора щото му прави стена от налягане а той се опитва да върти, за тва кат стигне определено налягане тоя клапан отваря да изпусне напрежението.... :lol:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Re: За какво служат Roof Scoops?

Мнениеот izzo » Чет 05 яну 2006 8:20


gas написа:тва се слага в състезателните автомобили.монтирано на пишман тунингована кола седи смешно. Mr Green Fun


Изображение
Изображение


ga/\u BepHo
:)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 05 яну 2006 9:09


това не мисля че влиза в класа на пишман тунингованите ..... хахаха с тоя интеркулер дето излиза през бронята :)


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: За какво служат Roof Scoops?

Мнениеот Sir T » Чет 05 яну 2006 10:47


gas написа:тва се слага в състезателните автомобили.монтирано на пишман тунингована кола седи смешно. Mr Green Fun


:да:

Предимно състезателните автомобили са без механизма за смъкване на прозореца и в най-добрия случай се плъзга част от шофьорския назад, което разкрива скромна дупка, която при висока скорост изобщо неможе да вкара въздух. Затова се слагат тези въздухосъборници на покрива, за да вкарват въздуха. Определено стои абсурдно дори и на този Passat, защото на фона на всичките джанти и спойлери олекотяването е последното нещо, което иска собственика му, така че съм сигурен, че и прозорците му работят.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта