високо налягане ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: :

Мнениеот Теодор » Съб 29 мар 2008 19:39


anio-1.8-KR написа:Ами колега огледахме на всякаде, но няма никаде запушено колата работи добре ама маркучите са доста твърди :?:
    Колко е това доста :?: На моя Пасат горния маркуч към радиатора като го стисна с една ръка не мога да допра двете срещуположни страни но всичко си е нормално :idea: При приятеля ти как е :?:




Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Съб 29 мар 2008 19:48


Точно така е и на него неможе да си допреш пръстите ама аз знам че пасатите работят на високо налягане, но за голфа незнам.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 29 мар 2008 19:55


Кажи му да не се притеснява щом работи добре не вдига висока темп. и не изхвърля охл.течност :wink:


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Съб 29 мар 2008 20:14


Да бе то е така ама мойта не прави така.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 29 мар 2008 21:48


ifidik написа:
ifidik написа:термостата.


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Съб 29 мар 2008 22:10


Възможно ли е да е термостата :?:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 30 мар 2008 12:11


Аньо, не мисля, че при Пассат системата е на по-високо налягане, отколкото на Голф.
То няма и начин, при положение, че двигателите на практика са едни и същи!
Има вероятност да е пробила гарнитура м/у цилиндър и воден канал и да надува!
Следете дали спада нивото на антифриза! Развийте свещите и ако има някоя много по-бледа и 'измита' от другите 3... бягайте на майстор! :(
Проверете и при отворена капачка и сравнително хладна кола дали антифриза не изригва от казанчето все едно кипи.
Все симптоми за издухала гарнитура, но не 100%
Има едни тестери за наличието на СО в охладителната система, но не знам в Смолян къде ще го имат, защото е много полезен, но сравнително скъп инструмент.
Според мен това е единствения сигурен начин да се разбере, без да се отваря.


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Нед 30 мар 2008 14:29


Radotom мерси много за инфото.


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Нед 30 мар 2008 16:54


Radotom искам да те питам днеска като прочох какво си писал проверихме свещите на колата и 3-те бяха добри, а 1 беше мокра сложихме друга но пак е намокри.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: :

Мнениеот G3 » Нед 30 мар 2008 17:32


anio-1.8-KR написа:Възможно ли е да е термостата :?:

предполагам че е той
моя термостат не е в ред и мъркучите са твърди.... мисля че е спекъл отворен и водата постоянно се върти на големия кръг?

температурата на голфа влиае ли се от пътя, смисъл постоянно ли даржи 90?
при мен всечко зависи от пътя на ревен изван градско не качва повече от 70градуса, при спускане отива на 50/на работещ двигател/
а 30мин градко и перката се влкючва над 100гр.?


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Нед 30 мар 2008 17:49


Във вторник решихме да сваляме главата, но незнам как да разбера дали трябва да се шлайфа?


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Нед 30 мар 2008 22:06


:arrow:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: :

Мнениеот radotom » Нед 30 мар 2008 22:22


anio-1.8-KR написа:Radotom искам да те питам днеска като прочох какво си писал проверихме свещите на колата и 3-те бяха добри, а 1 беше мокра сложихме друга но пак е намокри.

Мокра, но от какво?
Миришеше ли на бензин?
Ако има чак толкова много вода, че да намокри свеща... лоша работа!
То при това положение би трябвало и да не работи съответния цилиндър.
При свляне на главата още преди да я забършите по работната повърхност с парцалче, много внимателно я огледайте! Би трябвало ясно да си личат следите от металните пръстени на гарнитурата. Ако някъде има прекъсване на следата- там ще е!
Същото се отнася и за челото на блока. Внимателния оглед ще ви даде много информация.
Обикновено ако е текло в даден цилиндър, клапаните, а и челото на буталото е перфектно чисто, като излязло току-що от завода, защото водните пари отлично отмиват нагара.
Лошото е, че отмиват и масления филм по стените на цилиндрите :(

Как да проверите дали е за шлайф главата: С много голямо приближение може да се провери като й почистите работната повърхност перфектно, нанесете един много тънък филм масълце (с парцалче) и лепнете отгоре едно достатъчно голямо, че да я покрие цялата, парче стъкло. Никъде не трябва да остава въздушен джоб.
Разбира се, най-сигурния метод е да се закара на шлайфист.
Дано само пропуска (ако го има) да не е по блока, че тогава :censored: е голям!

П.П. Забравих!
Момци, от останал отворен термостат не може да надува маркучи!
Няма да загрява колата, ще харчи яко, ама да надуе... :dontknow:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Нед 30 мар 2008 22:33


radotom написа:Аньо, не мисля, че при Пассат системата е на по-високо налягане, отколкото на Голф.
То няма и начин, при положение, че двигателите на практика са едни и същи!
Има вероятност да е пробила гарнитура м/у цилиндър и воден канал и да надува!
Следете дали спада нивото на антифриза! Развийте свещите и ако има някоя много по-бледа и 'измита' от другите 3... бягайте на майстор! :(
Проверете и при отворена капачка и сравнително хладна кола дали антифриза не изригва от казанчето все едно кипи.
Все симптоми за издухала гарнитура, но не 100%
Има едни тестери за наличието на СО в охладителната система, но не знам в Смолян къде ще го имат, защото е много полезен, но сравнително скъп инструмент.
Според мен това е единствения сигурен начин да се разбере, без да се отваря.


Колегата го написа , но аз да добвя - клапаните на капачката задъжително трябва да ги има . Те разбира се не регулират налягането и ако всичко е нормално - те почти никога не се отварят . Единия е за свръх налягане - мисля че е на около 1.5 - 2 атм . това е доста и нормално работещ двигател не досига толкова , но все пак нормално при загрял двигател "маркучите" не могат да се смачкат с ръка :wink: . Другият клапан е за подналягане - когато двигатела се "огаси" и започне да изтива , антифриза се свива и по някога се получава подналягане , което би деформирало маркучи и т.н. . В този момент се отваря второто клапанче ...
Иначе и аз имах същия проблем , даже взеха да ми се пукат маркучи , на втория се усетих ... Характерна особеност - дори при студен двигател - мехурчета в разширителния съд . Ниакъв проблем с маслото , няма вода няма нищо , не съм забелязал "разход" на антифриз , нито бял пушек .... Обаче забелязах мазни петна в антифриза :oops: .
Оказа се спукана глава - 300лв. - и всичко 6 :D :D
Даже знам по чия вина се спука :oops: :oops: , но това е друга тема ...
В такива случаи често се кара на отворена система , за да не се пукат маркучите , но това е доста опасно все пак , по-добре намери проблема и го реши . Може да е всичко : гарнитура,термостат,глава ....


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Нед 30 мар 2008 22:55


Колеги мерси много за отговорите искам да ви кажа че колата пуши страшно много и когато работи на оборот и мана лулата на разваления цилиндър несе променя работата на двигателя, прекасва си, а иначе когато се изсфорсира се оправа ама пуши много.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта