anio-1.8-KR написа:Ами колега огледахме на всякаде, но няма никаде запушено колата работи добре ама маркучите са доста твърди
- Колко е това доста



anio-1.8-KR написа:Ами колега огледахме на всякаде, но няма никаде запушено колата работи добре ама маркучите са доста твърди
anio-1.8-KR написа:Възможно ли е да е термостата
anio-1.8-KR написа:Radotom искам да те питам днеска като прочох какво си писал проверихме свещите на колата и 3-те бяха добри, а 1 беше мокра сложихме друга но пак е намокри.
radotom написа:Аньо, не мисля, че при Пассат системата е на по-високо налягане, отколкото на Голф.
То няма и начин, при положение, че двигателите на практика са едни и същи!
Има вероятност да е пробила гарнитура м/у цилиндър и воден канал и да надува!
Следете дали спада нивото на антифриза! Развийте свещите и ако има някоя много по-бледа и 'измита' от другите 3... бягайте на майстор!
Проверете и при отворена капачка и сравнително хладна кола дали антифриза не изригва от казанчето все едно кипи.
Все симптоми за издухала гарнитура, но не 100%
Има едни тестери за наличието на СО в охладителната система, но не знам в Смолян къде ще го имат, защото е много полезен, но сравнително скъп инструмент.
Според мен това е единствения сигурен начин да се разбере, без да се отваря.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта