най сетне проект с поло толкова се радвам. Бягаите голфчета полото идва Polo 1.8 Т 20V
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Individual
- R.I.P
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колеги извинявам се че питам в тази тема обаче много ми хареса това поло с този кулер и направо се замислям и аз за нещо такова.Та възможно ли е на дизела да се хакне тъкъв кулер централно с такива траби и да се махне заводския,говоря само за кулера,или ако се сменя трябва и друго да се смени
Защото на Р32 бронята на голфа ще седи мега диво да се подава
Извинявам се още веднъж за офф-а,благодаря ви предварително
Извинявам се още веднъж за офф-а,благодаря ви предварително
Individual написа:Колеги извинявам се че питам в тази тема обаче много ми хареса това поло с този кулер и направо се замислям и аз за нещо такова.Та възможно ли е на дизела да се хакне тъкъв кулер централно с такива траби и да се махне заводския,говоря само за кулера,или ако се сменя трябва и друго да се смениЗащото на Р32 бронята на голфа ще седи мега диво да се подава
![]()
Извинявам се още веднъж за офф-а,благодаря ви предварително
С р32 бронята стой уникално на колата. Ето ти малко информативни цени на един колега от един друг форум:
"Здрасти,
Интеркулера и алуминиевите тръби и колена съм ги зимал от TopSpeed. До колкото си спомням кулера беше към 400 лв и тръбите общо бяха около 260 лв. Маркучите са SAMCO и 40см маркуч на 63мм ми излезна кам 70-80лв. Останалото са заварки на тръбите, стойка за кулера и алуминиев фланец за blow-off клапана - вече не помня точно за кое колко съм дал, но е около 100-150лв.
Аудито е с доста голям кулер и след смяната се усеща малко лаг, но не е нищо особено."
Само да спомена, че мотора му е бензинов 1.8т и кулера му беше невероятно голям. За 4-ката кулера е наполовина и цената му беше към 250 лева и няма да ти трябва също и фланец за блоу офф-а защото не разполагаш с такъв
Тотала е някъде към 650 лева.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта



само така чакаме нови клипове братле