Проблем с инжекциона!!! Помощ...
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Проблем с инжекциона!!! Помощ...
Преди 1 седмица закупих Golf 2 1.3 пълна инжекция. При запалване и при празен ход на двигателя колата гасне. Ако можете да ми дадете съвет от какво е това или да ми кажете сервиз в София да отида ще съм ви много благодарен! Мерси предварително!
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, веднага ли гасне или почва да ти клати оборотите, независимо дали е загряла или не? На какви обороти стои. В началото като е студена трябва да ги вдига до 1300 някъде и после след 3-4 мин да слезе до 950+-50. Това се регулира от една биметална пластина. Не знам на Г2 да има букси за закачане на компютър, ако все пак има начин, ще ми е интересно да разбера. Щом без синия датчик работи на 6, пробвай да откачиш ламбдата - 100% показателите и са извън нормата и лъже компютъра. Но най добре е наистина Ваското1. Успех.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Нестава и с откачването на ламбдата ... същата работа си е. А има ли някаква възможност да е нещо от кабелите, които излизат от датчика на температурата? Защото както казах по-нагоре като е откачен датчика колата работи идеално, като го закача.. неиска. И може ли да ми дадете някакъв телефон на Ваското1 да говоря с него?
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Според мен не е от кабелите. Ако имаше късо или беше прекъснат нямаше да има значение дали е закачен датчика или не... Виж си дросела както казва колегата, макар ако беше изцапан, нямаше да са такива симптомите според мен... За последно може да пробваш със съпротивление вместо датчика, като го вържеш на буксата. Например за 30 градуса вържи 1500 - 2000 ома, за 60 градуса - 540-675 ома, за 90 - 220-280 ома. Виж дали оборотите реагират по някакъв начин на промените на съпротивлението. Виж филтрите - въздушен, горивен за всеки случай.... И ако искаш по-подробно опиши поведението - веднага ли гасне, клати ли оборотите като се мъчи да ги задържи...Успех
Опиши по подробно проблема.Тоя мотор няма диагностична букса всьщност има закача се на входа на компа на големия куплунг,но се диагностицира с уред наречен мототестер в бьлгария няма такьв с този уред се диагностицира дидиджет и диджифант.Ако не с много добьр мултицет според пдф в раздел полезни.Малко глупав вьпрос дане са разменени кабелите на синия датчик и другия който е за температурата в таблото на километража.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
изчисти дросела виж как ще работи препорьчвам ти центровка на запалването за да не работи смукача има проблем в вакума може и клапата за допьлнителен вьздух да не работи тя се намира при стартера и прегледай пдф в раздел полезни защото и да идеш на центровка едвали ще са запознати добре с този инжекцион
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта