Недостатъчно захранване при включване на контакт.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Румбата
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Недостатъчно захранване при включване на контакт.

Мнениеот Румбата » Вто 01 апр 2008 21:32


Преди една година баща ми си купи VW Polo, 95-та година, 75к.с., 1.6 моно-инжекцион. От както е купено с Поло-то са изминати 6000хил. км без никакви проблеми, но в последно време (последната седмица, две) има проблем с захранването. Колата неможе да пали нормално. Когато се включи на контакт недостига достатъчно ток, стрелките на таблото започват да трептят, а под тях светлините за акумулатора, маслото и останалите елементи несвятят, някои сметят, но много слабо. От начало баща ми и чичо предположиха, че проблема може да идва от остатъците на газовата уредба, тъй като под волана си беше оставен ключа за превключване от бензин на газ, но когато откачиха клемата на минуса и след това пак я сложиха колата запали нормално [да спомена само, че преди този проблем алармата беше блокирала (Lаser line)]. Да ама не, след известно време колата пак направи същия проблем и айде пак всичко от начало.
Преди няколко дни отново с баща ми я оглеждахме и той я беше оставил на контакт. Клемата на минуса пак беше махната и когато я сложихме колата запали.
За сега проблема си стои и не е отстранен. Бихте ли дали някакви съвети относно проблема с любимото Поло. :(




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 01 апр 2008 21:46


:welcome_to_group
Най-първо вижте дали клемите са стегнати(сигурно сте го направили,ама не пишеш,въпреки че сте ги сваляли-може да не искат вече да се стягат като хората)
След това вижте състоянието на акумулатора-дали не се е поизпарил електролита....колко ток има,колко зарежда...такива работи!
Защото реално като дадеш на контакт,освен помпата и компа...какво друго заработва сериозно....Според мен останките от газената инсталация не биха дали проблем в тоците,но все пак-ако може -изкубете ги(ти,някой газаджия...)
Нарочно започвам с на пръв поглед елементарните неща...все пак отнякъде трябва да се започне :wink:


Румбата
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Румбата » Вто 01 апр 2008 21:55


:lol: Извинявам се много, но в бързината да напиша и това съм го забравил. Клемите са стегнати възможно най-много, а колкото до акумулатора - ходихме да го проверят и беше "бомба".
Мерси също така, че ни приемате в семейството Фолксваген. Това е първата ни кола от тази марка. :)


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 01 апр 2008 22:02


Румбата написа::lol: Извинявам се много, но в бързината да напиша и това съм го забравил. Клемите са стегнати възможно най-много, а колкото до акумулатора - ходихме да го проверят и беше "бомба".
Мерси също така, че ни приемате в семейството Фолксваген. Това е първата ни кола от тази марка. :)

:oops: :oops: -ама откъде да знам!
Това което прави таблото си е чиста проба недостиг на ток,а откъде идва липсата-балиго....
Има ли вариант да откачите алармата и да видите дали ще прави проблемацията по късно?
Нямам си на идея тая аларма какво блокира-запалване или помпата...


Румбата
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Румбата » Вто 01 апр 2008 22:07


:? Ами утре предполагам, че ще се отиде до едно местенце да я видят, ама колкото до проблема, предполагам само, че е или от имобилайзера или от алармата, защото като не е изключен имобилайзера се наблюдава същият проблем, а спред мен това нетрябва да е така.

Последна промяна от Румбата на Сря 02 апр 2008 13:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 01 апр 2008 22:12


дано решиш проблема,ако е това проблема и има вариант и искате-нека разкарат блокировките....все пак за каско се иска аларма,а дали блокира запалването-божа работа :lol: :lol: :lol: !А ако някой поиска да я краде-алармата няма да го спре!
все пак тая електроника има досадния навик да се проибава....


Румбата
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Румбата » Вто 01 апр 2008 22:36


Мдаам, така е с електрониката. Той баща ми преди време беше гледал в интерната и намерил информация за алармата. Толкова много комбинации и чудесии има, че неможе да бъде.
Дано утре се разбера от къде е цялата тази работа. :006:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 02 апр 2008 0:20


Първо прегледайте всички предпазители дали някой от тях не е подменен със дебело телче (вадете ги един по един).Може някъде по колата да се получава окъсяване и някой предпазител да е горял постоянно.Затова старият собстеник с РИСК ДА МУ СЕ ПОДПАЛИ колата е подсилил предпазителят. Ако е така ще се ориентирате за какво е този предпазител и какво се захранва през него (съответно от къде идва проблема).
Друг вариянт според мен са четките на регулатора за напрежение както и самият регулатор. Четките се дързат на едни пружинки (като от химикал) и благодарение на тях ,ако са се изтрили четките много е възможно ту да дават добър контакт - ту не. Като вземе да прави така колата - измерете напрежението на акумулатора

Относно смяната на регулатора или четките :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%E8%F2%E5


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 02 апр 2008 10:03


въпреки тея неща колата пали ли ако пали и варви губи ли токове по дупките може и реле да си губи тока или да се ибава най вероятно
прочети тези коментари също
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=85892


Румбата
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Румбата » Сря 02 апр 2008 13:20


Само един път се беше случило докато се движе колата да изгасне, през останалото време абсолютно нищо. Днес ще отидем да я видим, защото ни казаха, че може и да не прави на моменти контакт ключа за запалването.
Поздрави на всички. :snorkel02


Румбата
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Румбата » Пон 28 апр 2008 3:28


Извинете ме, че отсъствах дълго време, но имах проблеми с компютъра.
Относно Полото, махнахме имобилайзера и пак се случи същият проблем. Бе установено, че проблема е някъде по кабелите под таблото, тоест там където са бушоните.

П.П.: Ето и една снимка на колата. :)

http://foxoo7.mylivepage.com/image/1499/8718_%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82_%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB.jpg



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта