ХОРА ДАВАЙТЕ..ЛАПАЙТЕ СКЪПИТЕ-ЕВТИНИ VW...
И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
- alio6inka
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 1:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
И все пак струва ли си да даваме над 100 000лв. за VW
Често срещам познати които искат да се обзаведат с нови коли и то хубави..говорим си за БМВ 5серия 7ма серия Мерцедеси всякакви и т.н. , но всеки го е страх от поддръжката поради причината че често се чуват оплаквания от споменатите по-горе марки че и други...например компютъра на Е-класата постоянно давал грешки и колата изгасяла и не тръгвала посла за "по - безопасно"
...Затова давам съвет на всеки да си взема VW...било то Туарег, Фаетон или пък най-високото оборудване на Пасат....това драги зрители са едни от най коравите машини на пазара..И стигаме до реакцията на всеки , който чуе моето предложение.." ТИ ЛУД ЛИ СИ, 100 БОНА ЗА VW.." Еми хора като искате да се гъзарите и през 2-3 месеца в сервиза да ходите и да оправят дефектите за ваша сметка, ОК !!...Автомобилите излезли от "домът" на VW са си корави..и там има доста избор - Ауди си е име ама пак VW, порше е пак с тях...де не споменаваме Бентли...Затова хора, мятайте се на някой Туарег и сте вие..Е лично аз съм го изпитал и вече 1 година (не е кой знае колко много ама..) си го карам с кеф и честно казано нямам грешка...Туаерга е равен на МЛ, Х5, Кайен, Q7, Range Rover и да не споменаваме и японските джипчета...че и от тях е по добър ( тука изключвам Нисан Патрол и Тойота Ланд Крузер ама яката версия - 120!!! ) Качеството е невероятно добро като за този клас при това от цена под 120 000 лв.
ХОРА ДАВАЙТЕ..ЛАПАЙТЕ СКЪПИТЕ-ЕВТИНИ VW...
ХОРА ДАВАЙТЕ..ЛАПАЙТЕ СКЪПИТЕ-ЕВТИНИ VW...
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- brabus
- R-циклопедист на VW

- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Бате не си прав...за съжаление. Както казва един мой познат който работи в Дарукар от 1993г, а сега в Камор - истинските БМВ-та изчезнаха през 1995~1996г От тогава всичко се прави така, че да задоволи свръхпотреблението или по-скоро да го наложи. Изтича гаранцията на колата, караш я още 1~2 години и трябва да започнеш да мислиш за смяна. Защото вече са произведени сумайти нови коли, които те чакат и как ще те накарат да я смениш ако тя не се чупи!?
Примери бол. Да при някои фирми проблемите са малко по-малко, но категорично ги има навсякъде. Виждал съм в немския Ауто билд писма на читатели със сниимки как по горната рамка на врата на С класа 2002г, която има 12 г. гаранция против ръжда, има появили се пуканки.
Я кажете на колко от този тип Е класи на снимката им светят всички диоди в третата стоп светлина?
Ами как ви се струва свалена кора на вратата на BMW 750 2003 г. и на гърба на тази кора има пресован Билд дер фрау?? Направена е от рециклирани суровини. Всичко за екологията!
Това, че давам примери с БМВ и Мерцедес не означава, че във ВАГ няма пробелми. Споменавам само така печално известния с неговите капризи 2.5 V6 TDI 150 и 180 кс.....а не е само това.
Примери бол. Да при някои фирми проблемите са малко по-малко, но категорично ги има навсякъде. Виждал съм в немския Ауто билд писма на читатели със сниимки как по горната рамка на врата на С класа 2002г, която има 12 г. гаранция против ръжда, има появили се пуканки.
Я кажете на колко от този тип Е класи на снимката им светят всички диоди в третата стоп светлина?
Ами как ви се струва свалена кора на вратата на BMW 750 2003 г. и на гърба на тази кора има пресован Билд дер фрау?? Направена е от рециклирани суровини. Всичко за екологията!
Това, че давам примери с БМВ и Мерцедес не означава, че във ВАГ няма пробелми. Споменавам само така печално известния с неговите капризи 2.5 V6 TDI 150 и 180 кс.....а не е само това.
Тва е доста безсмислена тема.Не може да кажеш ,че коли,които за няколкото години ,в които са на пазара си имат проблеми, че са най-здравите и хубави.Рейндж ровьр като оборудване е най-високото при джипа(поне преди ,сега всички са така).Кайен е Порше (мисля,че е достатьчно)?x5 е най-гьзарския и да си го кажем BMW си е BMW(най-голямо доверие ми вдьхва),в МЛ няма нищо,което да ми харесва и да му дава предимство пред другите.Туарег бих си купил след x5 и Кайен,като компромис.
За лимузините Файтон и S-класа са си доказали. Файтон май най-много се отличава и е най-доброто ,което може да се вземе.
За лимузините Файтон и S-класа са си доказали. Файтон май най-много се отличава и е най-доброто ,което може да се вземе.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дали си струва да давеме над 100 000 лева за VW? Ами струва си, точно толкова, колкото си струва да дадем такава сума за всеки един друг автомобил. Според мен всичко е въпрос на предпочитание, ако щете и въпрос на позиция в обществото. Защото лицето Х не може да се появи с ФВ в даден клуб да кажем, или на тенис корта, щото там всички са с Мерцедес, БМВ, Q7, Кайен и т.н. Лично аз, ако някога дам 100 000 лева за автомобил (въпреки че едва ли това ще стане), то ще е за Фолксваген или Ауди. Наречете го както искате - пристрастие или не, но не искам да имам БМВ или Мерцедес.
А и дилемата нови - стари автомобили. Не може никой да ме убеди, че ако имаш достатъчно пари, ще продължиш да си караш автомобил, на който можеш да ровиш под капак, без да повредиш нещо. Говоря не за смяна на крушки, масло и т.н. консумативи (то на накои нови возила и това не можете да си направите сами). Става дума за центровки на двг., смяна на основни компоненти, дори само на накладки, дискове и т.н. Щото вече няма отверката и врът оборотите. Едно е ясно - колкото и да не ни харесва, електрониката е безвъзвратно част от устройството на автомобила, и то във всяко едно отношение - управление на двигателя най-вече, спирачно усилие и астистенти, климатизация, ел. стъкла, отопление на седалки, ел. огледала и т.н. Няма как да стане новите автомобили да са без електроника. Друг въпрос е вече колко е надежна.
А и дилемата нови - стари автомобили. Не може никой да ме убеди, че ако имаш достатъчно пари, ще продължиш да си караш автомобил, на който можеш да ровиш под капак, без да повредиш нещо. Говоря не за смяна на крушки, масло и т.н. консумативи (то на накои нови возила и това не можете да си направите сами). Става дума за центровки на двг., смяна на основни компоненти, дори само на накладки, дискове и т.н. Щото вече няма отверката и врът оборотите. Едно е ясно - колкото и да не ни харесва, електрониката е безвъзвратно част от устройството на автомобила, и то във всяко едно отношение - управление на двигателя най-вече, спирачно усилие и астистенти, климатизация, ел. стъкла, отопление на седалки, ел. огледала и т.н. Няма как да стане новите автомобили да са без електроника. Друг въпрос е вече колко е надежна.
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нов автомобил, хубава марка се купува да речем 60-70% за имидж.
Брат ми си смени Пасата Б5 с нов Пасат Б6, не защото Б5-то е лош - напротив(дори е по-хубав от Б6).
Просто средата в която се движиш , това с което се занимаваш те принуждава да правиш такива замени.
Нека всека с ръка на сърцето си признае, че новата ,хубава марка кола прави впечетление(въпреки че качестово е паднало няколко пъти).
Народа го е казал - По дрехите посрещат, по акъла изпращат.
Нека цитирам един богат човек който е написал нещо интересно в един форум :
-------
Не знаеш колко са чувствителни западните бизнесмени на тема "ПРЕСТИЖ".
Първо те преценяват по E-Mail адреса и по WEB сайта. После по презентацията, която правиш. След това в коя класа пътуваш в самолета - бизнес или икономична. След това по това какъв хотел си поръчал да ти резервират. И имай късмет да не си поискал 5-звезден. По възможност - студио или апартамент. След това има огромно значение дали пристигаш на срещата с такси. Имай късмет да пътуваш с трамвай или метро. После на срещата те оглеждат от главата до петите. И имай късмет да си с евтин костюм или пък да нямаш златна игла на вратовръзката. Не дай си боже пък ризата да не ти е снежно бяла, или да ти е смачкан ръба на панталоните или пък обувките да не са перфектно излъскани. Да не говорим, че ако часовника ти е под 2000 EUR, по-добре да нямаш часовник. След това следва безупречен етикет в държанието и демонстриране на премерена самоувереност и самочувствие в разговорите. И още дълъг списък от правила, неспазването на които просто те обрича на неуспех в преговорите."
---------
Предполагам не говори за някакви квартални псевдо бизнесмени
Брат ми си смени Пасата Б5 с нов Пасат Б6, не защото Б5-то е лош - напротив(дори е по-хубав от Б6).
Просто средата в която се движиш , това с което се занимаваш те принуждава да правиш такива замени.
Нека всека с ръка на сърцето си признае, че новата ,хубава марка кола прави впечетление(въпреки че качестово е паднало няколко пъти).
Народа го е казал - По дрехите посрещат, по акъла изпращат.
Нека цитирам един богат човек който е написал нещо интересно в един форум :
-------
Не знаеш колко са чувствителни западните бизнесмени на тема "ПРЕСТИЖ".
Първо те преценяват по E-Mail адреса и по WEB сайта. После по презентацията, която правиш. След това в коя класа пътуваш в самолета - бизнес или икономична. След това по това какъв хотел си поръчал да ти резервират. И имай късмет да не си поискал 5-звезден. По възможност - студио или апартамент. След това има огромно значение дали пристигаш на срещата с такси. Имай късмет да пътуваш с трамвай или метро. После на срещата те оглеждат от главата до петите. И имай късмет да си с евтин костюм или пък да нямаш златна игла на вратовръзката. Не дай си боже пък ризата да не ти е снежно бяла, или да ти е смачкан ръба на панталоните или пък обувките да не са перфектно излъскани. Да не говорим, че ако часовника ти е под 2000 EUR, по-добре да нямаш часовник. След това следва безупречен етикет в държанието и демонстриране на премерена самоувереност и самочувствие в разговорите. И още дълъг списък от правила, неспазването на които просто те обрича на неуспех в преговорите."
---------
Предполагам не говори за някакви квартални псевдо бизнесмени
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта


