Проблем с Пасата- проблема е отстранен

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с Пасата- проблема е отстранен

Мнениеот niviat » Сря 02 апр 2008 9:19


От няколко дни Пасата взе да ми прави проблеми , първо вдигна оборотите на празен ход 1500-2000.След като го покарам малко , оборотите си падат и все едно не е било нищо , но това се повтаря няколко дни. Интересто е че когато колата е студена няма проблеми , та дори и след като загрее , но загася ли двигателя при следващо палене , примерно след няколко минути оборотите отиват на 2000, и като покарам малко оборотите се връщат на нормалните , обаче на два пъти оборотите падат до 1200-1300 и колата спира да върви , т.е. подавам газ ,но конете ги няма .След секунди пак се оправя.Свалях стъпковото моторче - то си е ОК , откачах акумулатора - оправя се работата на мотора - до следващият път. Ходих вчера на диагностика- нищо , няма грешки.Но изглежда също, че горивната смес е много богата- "комина" e чер и хвърля яко черен дим при форсиране .Дайте някакви идеи. Газова нямам.

Последна промяна от niviat на Чет 03 апр 2008 7:40, променено общо 1 път.




koko140
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот koko140 » Сря 02 апр 2008 13:05


Какъв ти е двигателя.Дай малко повече инфо.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Сря 02 апр 2008 13:29


колега двигателя човека си го е написал,1.8 АБС 1992г.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Сря 02 апр 2008 13:30


ABS


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Сря 02 апр 2008 13:55


ламбда сонда виж,откачи я и пробвай без нея как са нещата


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Сря 02 апр 2008 14:08


stanev11 написа:ламбда сонда виж,откачи я и пробвай без нея как са нещата

Довечера ще се прибера с откачена сонда.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Сря 02 апр 2008 15:26


niviat написа:
stanev11 написа:ламбда сонда виж,откачи я и пробвай без нея как са нещата

Довечера ще се прибера с откачена сонда.

Опитах но промяна не усетих.
Да долълня - при студен мотор след първоночално запалване , всичко е нарен , но след 15-20 секунди започва да прекъсва и след минута се оправя.Проверих свещите и на можах да локализирам проблем. Откачам кабелите един по един и не долавям някаква разлика в работата на двигателя ( когато прекъсва )с четири или с три независимо коя свещи. Дали не е проблема в кабелите или нищо по запалването ? Добечера ще проверя дали има дискотека под капака.
Иначе отзад си мирише на бензин .


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Сря 02 апр 2008 22:11


нещо ти е по запалването,най добре иди на диагностика,така трудно ще го хванеш проблема


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Чет 03 апр 2008 7:38


stanev11 написа:нещо ти е по запалването,най добре иди на диагностика,така трудно ще го хванеш проблема

Е нали ходих на диагностика де и нищо.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Чет 03 апр 2008 7:44


Снощи пак вдигна обороти , но откачих куплунга на термодатчика ( с 4 извода) и оборотите веднага паднаха на нормалмите. Повторих няколко пъти упражнението да се убедя че не греша и сега имам нов температурен датчик.


simonvt1
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

simonvt1

Мнениеот simonvt1 » Чет 03 апр 2008 14:53


Имах същият проблем относно пушека през ауспуха. Само, че при мен оборотите падаха под 500. Колата изобщо не иска да отлепи при потегляне, а като тръгне прекъсва при набиране и няма никаква мощност. Оказа се потенциометър на дроселовата клапа. На диагностиката нищо не откриха ама нищо. Заради многото пушек казаха че се е задръстила и сондата и я смених и нея. Сега бяга повече от всякога.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 57 госта