Пасат 1Z пуши бял пушек

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Вто 18 мар 2008 22:52


Пали си без проблем топла, студена. Дюзи или помпата ще е проблема, нямам време за бокса сега.




Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Сря 19 мар 2008 11:52


bobitur написа:Пали си без проблем топла, студена. Дюзи или помпата ще е проблема, нямам време за бокса сега.



Стискай палци на де е помпата, защото ако не може да се ремонтира ще трябва нова, а така като гледам с кой двигател си е електронна и струва майка си, и баща си.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 мар 2008 12:58


Вероятноста да не може да се ремонтира помпата е нищожна.


Потребителски аватар
pasator76
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 1Z пуши бял пушек

Мнениеот pasator76 » Сря 19 мар 2008 17:02


bobitur написа:След диагностика на ваг и центровка на помпата (имаше предварение) пак продължава да пуши бял пушек(миришещ на неизгоряла нафта). Не знам дали е нормално, преди съм имал Голф 3 1Y и никога не е пушил бял пушек. Иначе двигателя си работи нормално има мощност, не прекъсва. Ако не е сменян скоро горивния филтър възможно ли е да е от него. Въздушния е сменен. Други грешки на ваг няма след зануляването и на тази. Забравих да споменя, че катализатора го няма вече.

Колега здрасти.Така значи пъво вазможно е въздух в системата,проверка на пазпръсквачи,центровка.Това е мое мнение успех


Richo_8000
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 26 май 2007 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот Richo_8000 » Чет 27 мар 2008 23:08


Подгревните свещи работят като си отвориш шофьорската врата за 5 секунди, после работят 3 минути след стартиране на студения двигател.


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Чет 27 мар 2008 23:10


Richo_8000 написа:Подгревните свещи работят като си отвориш шофьорската врата за 5 секунди, после работят 3 минути след стартиране на студения двигател.


Е тва с вратата за първи път го чувам, ибахти колата тя пълен автоматик


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 27 мар 2008 23:38


Richo_8000 написа:Подгревните свещи работят като си отвориш шофьорската врата за 5 секунди, после работят 3 минути след стартиране на студения двигател.

друг път недеи писа глупости :wink:


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Сря 02 апр 2008 12:34


проблемът се оказа в турбината
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=85724



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта