Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 30 мар 2008 0:26


ceko1993 написа:Доре де ше го затапим ама да не почне компа да трупа разни грешчици.И друго- тая гарнтура за затапването от кво е най добре да се изреже :gruebel
От дебела ламарина. Клингерита не може да устиска на напъна.




Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 30 мар 2008 0:28


Golf_Bora написа:
NIP написа:тоя "бокс" го пробваи щом го дават за проба


:oops: :lol: тоя "бокс" не е оня (бокс)
Питам защото колегата Брезел не е мн за тях и се страхувам да не стане нещо ?
Бокса е пълен ташак. Писал съм и в други теми за него, карал съм си колата с бокс (Авенсис 2007 150 коня) и мога да кажа, че освен само да трупа грешки особена файда няма.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 30 мар 2008 1:32


момчета мога ли да попитам колектора с гарнитури ли е, и сменят ли се при тая процедура? Досега не съм свалял колектор на ТДИ и незнам! Видях че ми трябват шестограм(н)и и да направя гарнитурка за ЕГР, нещо друго?
- да поясним и за другите заели се с "мръсната работа"


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 30 мар 2008 2:25


На гарнитури е, също така ти трябва и ключ 12 и 13 и шестограм 6мм. Преди 3 дена свалях турбото и всичко ми е още прясно. А работата не е много, за около 1 час всичко е долу(всмукател, турбо, изпускател).


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 30 мар 2008 21:02


Passat_bs написа:На гарнитури е, също така ти трябва и ключ 12 и 13 и шестограм 6мм. Преди 3 дена свалях турбото и всичко ми е още прясно. А работата не е много, за около 1 час всичко е долу(всмукател, турбо, изпускател).


благодаря за инфото, :да:
а гарнитурите смени ли ги? :?


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пон 31 мар 2008 4:11


racing_team_vidin написа:
Passat_bs написа:На гарнитури е, също така ти трябва и ключ 12 и 13 и шестограм 6мм. Преди 3 дена свалях турбото и всичко ми е още прясно. А работата не е много, за около 1 час всичко е долу(всмукател, турбо, изпускател).


благодаря за инфото, :да:
а гарнитурите смени ли ги? :?
Не, няма смисъл.


Потребителски аватар
audicabrio
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот audicabrio » Вто 01 апр 2008 1:38


айде и аз ги почистих, само, че мойте не биха мръсни много малко
та изчистих колекторите свалих кулера и всички тръби и като взех Меглиото-(най-силния обезмаслител), и върти пръскай осставих всичко да се накисне хубаво след това на автомивката и ги качих обратно, само кадето не изолирах EGRa. И така разлика в вървежа не открих, но мотора работи толкова кротко че не мога да го позная :idea:


dymbo
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: A3 1.6 fsi 116ps BLF

Мнениеот dymbo » Сря 02 апр 2008 18:59


Почистих си колекторите , бяха много зле запуших с и ЕГР , сега колата е по пъргава от преди но си мисля дали запушения ЕГР не пречи на турбото нещо. Дали пък не деиства и като blow-off ???
Двигателя e AHU 90 коня.


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Сря 02 апр 2008 20:59


dymbo написа:Почистих си колекторите , бяха много зле запуших с и ЕГР , сега колата е по пъргава от преди но си мисля дали запушения ЕГР не пречи на турбото нещо. Дали пък не деиства и като blow-off ???
Двигателя e AHU 90 коня.

Не работи като blow-off :) Единственото което прави е да вкарва част от изгорелите газове обратно в маторя :)


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Сря 02 апр 2008 21:07


По темата , моя ЕГР клапан е спрян софтуерно , просто картата за ЕГР управлението в ЕКУ/то е направена така че да не го отваря.
Не съм сигурен но мисля че имаше някви варианти и през ВАГ КОМ , мисля че от там само можеше да се намали значително времето за отваряне , което според мен в голяма степен ще помогне така или иначе... :)


Потребителски аватар
asenadm
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот asenadm » Чет 03 апр 2008 21:00


Здравейте да питам при СДИ има ли смисъл да се затапва този клапан?А може ли да се почистят колекторите ?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 04 апр 2008 2:25


asenadm написа:Здравейте да питам при СДИ има ли смисъл да се затапва този клапан?А може ли да се почистят колекторите ?


И аз вече съм с чисти колектори :D :D :D , б*си мизерията беше. Днес говорих с един приятел с едно Берлинго, той каза че е свалял тръбите преди време и, че и там е било същото. Берлингото е 1,9Д и той ми каза, че също има ЕГР клапан. Така че мосля че всички които имат клапана, имат и мръсотия в тръбите!


GoPlay
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 26 май 2006 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот GoPlay » Съб 05 апр 2008 0:44


От 2 дена и аз съм с чисти колектори и затапен ЕГР - разлика никаква не намирам във вървежа на колата, но това е можеби, защото самия всмукателен колектор не беше много затлачен

Изображение
Изображение

а това е резултата
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
ATD
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v dvijenie

Мнениеот ATD » Съб 05 апр 2008 10:06


Колега честито , погледни началните постове да видиш зацапани колектори където отвора е останал 1/2 . Тогава да видиш разлика след почистването. :wink: :roll:


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Съб 05 апр 2008 18:49


И аз вече съм в отбора със затапените EGR-и. Разлика не намирам. Маркуча за вакума си седи на мястото - така ли трябва да остане или се изважда и затапва? Нещо правили се на ел.клапана от който идва вакума за EGR-a?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта