От дебела ламарина. Клингерита не може да устиска на напъна.ceko1993 написа:Доре де ше го затапим ама да не почне компа да трупа разни грешчици.И друго- тая гарнтура за затапването от кво е най добре да се изреже
Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Бокса е пълен ташак. Писал съм и в други теми за него, карал съм си колата с бокс (Авенсис 2007 150 коня) и мога да кажа, че освен само да трупа грешки особена файда няма.Golf_Bora написа:NIP написа:тоя "бокс" го пробваи щом го дават за проба
![]()
тоя "бокс" не е оня (бокс)
Питам защото колегата Брезел не е мн за тях и се страхувам да не стане нещо ?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Не, няма смисъл.racing_team_vidin написа:Passat_bs написа:На гарнитури е, също така ти трябва и ключ 12 и 13 и шестограм 6мм. Преди 3 дена свалях турбото и всичко ми е още прясно. А работата не е много, за около 1 час всичко е долу(всмукател, турбо, изпускател).
благодаря за инфото,![]()
а гарнитурите смени ли ги?
- audicabrio
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
айде и аз ги почистих, само, че мойте не биха мръсни много малко
та изчистих колекторите свалих кулера и всички тръби и като взех Меглиото-(най-силния обезмаслител), и върти пръскай осставих всичко да се накисне хубаво след това на автомивката и ги качих обратно, само кадето не изолирах EGRa. И така разлика в вървежа не открих, но мотора работи толкова кротко че не мога да го позная
та изчистих колекторите свалих кулера и всички тръби и като взех Меглиото-(най-силния обезмаслител), и върти пръскай осставих всичко да се накисне хубаво след това на автомивката и ги качих обратно, само кадето не изолирах EGRa. И така разлика в вървежа не открих, но мотора работи толкова кротко че не мога да го позная

dymbo написа:Почистих си колекторите , бяха много зле запуших с и ЕГР , сега колата е по пъргава от преди но си мисля дали запушения ЕГР не пречи на турбото нещо. Дали пък не деиства и като blow-off ???
Двигателя e AHU 90 коня.
Не работи като blow-off


По темата , моя ЕГР клапан е спрян софтуерно , просто картата за ЕГР управлението в ЕКУ/то е направена така че да не го отваря.
Не съм сигурен но мисля че имаше някви варианти и през ВАГ КОМ , мисля че от там само можеше да се намали значително времето за отваряне , което според мен в голяма степен ще помогне така или иначе...
Не съм сигурен но мисля че имаше някви варианти и през ВАГ КОМ , мисля че от там само можеше да се намали значително времето за отваряне , което според мен в голяма степен ще помогне така или иначе...

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
asenadm написа:Здравейте да питам при СДИ има ли смисъл да се затапва този клапан?А може ли да се почистят колекторите ?
И аз вече съм с чисти колектори



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта