Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 02 апр 2008 11:05


Vizor написа:
dimitarpetrov написа:
Tyan написа:http://speed-press.com/?pageId=7929


Вайзъре, това да ти изглежда познато? - Дири голям студен охлюв!


диря между другото... чакам да видя моя човек с врабчето дали е разглобил онова магаре 3.0 турбо и дали старото му турбо има поне нещо здраво по него :lol:

п.п. виж датата на публикуване
аз ти казвам че има нещо гениално в тази идея.. ама хората имат инжинери апа ние сме айляци :lol:

Някой замисли ли се за ценовото изражение на сериозен проект с електрическа турбина като тази от линка... :wink:




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 02 апр 2008 11:06


целта не е това :)
целта дори да докара 0.1 бар-а 0.2 МАКС ще е успех :)
а и както си говорихме с Митака.. важното е да има фън ;) и да си губим времето с нещо


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Сря 02 апр 2008 11:09


Vizor написа:.. ама хората имат инжинери ...


А според теб титлата с която излязох от университета : "Дипл. Магистър Инж. Физик П.О.М.П." какво значи? :D
Радвам се че гласно или не толкова, все повече хора поглеждат на идеята малко по-сериозно - както вече казах - аз смятам да продължа с развитието на идеята, дано повече ентусиасти се включат.

ЕДИТ: забравих си част от титлата :lol:

Последна промяна от dimitarpetrov на Чет 03 апр 2008 6:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 02 апр 2008 11:11


dimitarpetrov написа:
Vizor написа:.. ама хората имат инжинери ...


А според теб титлата с която излязох от университета : "Дипл. Инж. Физик П.О.М.П." какво значи? :D
Радвам се че гласно или не толкова, все повече хора поглеждат на идеята малко по-сериозно - както вече казах - аз смятам да продължа с развитието на идеята, дано повече ентусиасти се включат.


ЙЕЕ имаме си и инженер :)
ами .. дано има повече хора дето да се заинтересуват :)
според мен ако бяха дошли повече хора .. щяха да се надъхат ;)
лично според мен е това !


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Сря 02 апр 2008 16:37


Vizor написа:
dimitarpetrov написа:
Tyan написа:http://speed-press.com/?pageId=7929


Вайзъре, това да ти изглежда познато? - Дири голям студен охлюв!


диря между другото... чакам да видя моя човек с врабчето дали е разглобил онова магаре 3.0 турбо и дали старото му турбо има поне нещо здраво по него :lol:

п.п. виж датата на публикуване
аз ти казвам че има нещо гениално в тази идея.. ама хората имат инжинери апа ние сме айляци :lol:

Имам некви счупени турбини , ще видя дали не мога ви намеря нещо из тях , ей така поне за прототип :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 02 апр 2008 17:30


Благодаря бате.. :) ще е интересно колкото и безсмислено да ви се струва... важното е да се опитва ;)

Митак студена част ще намерим.. ама кво ще правим с електромоторчето ?


Потребителски аватар
stan4o_mc
Мнения: 1078
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот stan4o_mc » Сря 02 апр 2008 21:50


Vizor написа:целта не е това :)
целта дори да докара 0.1 бар-а 0.2 МАКС ще е успех :)
а и както си говорихме с Митака.. важното е да има фън ;) и да си губим времето с нещо


Дори, ще е повече от успех! С правилни настрийки, може да докара вървеж + икономия. Вярно, че нито вървежа, нито спестената тунджа ще са много, но за хората използващи една и съща кола за разходки през почивните дни и висене с часове по задръствания през седмицата, това ще е оптимален вариант.

Много хора искат да пипнат колата си, но по ред причини не го правят. В комбинация с освежаване на мотора, това би помогнало на много народ да почувства колата си жива. Просто жива - не бегачка, но не и старата баба!

При добро развитие на проекта и приемлива цена на изпълнението, вярвам, че много хора ще се запалят.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 02 апр 2008 22:06


Бате не вярвам чак до там да стигнем обаче Митака има много добри идей! И ще е фън най-малкото :)
Дано успее да направи нещо :) аз ще помагам с каквото мога

а и погледни от друга гледна точка
както ти казваш да съживят старата баба
не всеки примерно може сам да си отвори двигателя
обаче всеки примерно може да махне въздушния филтър и да го направи тва да бръмчи в него :lol:
примерно говоря


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 03 апр 2008 6:55


Привет!
Благодарско на RS-MAD за готовността да помогне!
Ефекта който очаквам ще е доста интересен - изправяне на кривата на мощността - примерно 80-90% от макс. мощност при 2500 об/мин и доста приличен въртящ момент - сами виждате че в ниските обороти има подобрение от 5-7 %, и това при 200-250 Паскала (това са някакви си 0.0025 бара!) А ако стигна до 0,1 бар - това е близо 50 ПЪТИ по-високо налягане от сегашният сетъп! Предпазливо предполагам поне 15% подобрение и най-вече - повече мощност и момент в преходните режими и ежедневните режими на шофиране (до 4000 об/мин)
Вайзъре, дет` се казва - "Ти електромотора остави на нас!" :lol:

Чакаме сега една торба студени охлюви от желаещите да помогнат и да почвам да майсторя присъединявания и задвижвания


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Чет 03 апр 2008 8:02


Колега имам счупен компресор от г40 надува при 5500 до 0.4 бара
Кво ще кажес за един тест
Едно питане кьм теб. Залагам 100% че си зодия рогато :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 03 апр 2008 8:10


Хмм я кажи повечко за тоя компресор
какво му е счупеното (имам в предвид не можем ли да го пооправим малко
иначе 0.4 са си множко
тоя компресор не знам какъв пауър иска да се развърти ама предполагам че едно моторче може да го докара до някакви обороти с някое друга зъбчатка 4:1 примерно

Митак исках да те питам (някой на НИМ ми зададе този въпрос) според теб колко ще е живота на този електромотор :shock
все пак за да развъртиш примерно ендо г40 или един по голям охлюв (ае със студена част според мен ще стане май по лесничко ама нищо не пречи да опитаме с каквото имаме :) )


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 03 апр 2008 8:40


joro_g400 написа:..Едно питане кьм теб. Залагам 100% че си зодия рогато :lol:


Нъцки, Водолей, Въздушен знак, то сигурно и за това ме влече въздуха :lol:

Компресора е сериозен консуматор, не знам дали ще може да го развъртим успешно на ток, по-лесно си е с ремък, но не пречи да пробваме. Какво му е счупеното?
Вайзъре, с аксиалното вентилаторче до момента съм миналнад 2500 км, никакви изгледи за умиране. Много зависи правилният избор на лагеруване на мотора и колко често ще го пускаш и гасиш - преходните режими убиват моторите, освен ако не са специално предвидени за тях. Решим проблем е, още повече че натоварването-разтоварването не е от вакуум до 1.5 бара, а далеч по-малко, тоест няма някакви сериозни хидродинамични удари, които да товарят мотора толкоз. но опита му е майката. По ме притеснява че трябва да сменя лагерите на охлюва, след като вече няма да има маслена възглавница

Последна промяна от dimitarpetrov на Чет 03 апр 2008 9:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 03 апр 2008 8:53


мотор с перката от парно? мотор от чистачки?
на пежо 106 например парното е като студен охлюв с вграден мотор.
имам едно в мазето дето нещо не бачка мога да ви го подаря за експерименти (мисля че резисторите за различните степени са умрели и може лагерчета да се сменят)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 03 апр 2008 8:59


има ли как да проверим на какво налягане би работило това нещо Ники ?


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 03 апр 2008 9:33


Vizor написа:има ли как да проверим на какво налягане би работило това нещо Ники ?


Имам един вакуум метър, на който мога да му дам офсет на скалата и да ми даде и налягане, не само вакуум и да се види какво макс. налягане дава



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта