проблем с оборотите ново наблюдение на MAZNIA
проблем с оборотите ново наблюдение на MAZNIA
здравейте днес докато базиках колата стигнах до ново наблюдение и то е. Значи колата е загряла и сичко си е в нормите,работи перфектно. МрЪднах малко делкото към копето и оборотите почнаха да играят нагоре надолу върнах го и се стабилизираха. Значи ако бензина е малко по слаб веднага би дало промяна в оборотите тоест да играят така че хора не се шашкаите някои път и бензина има роля в оборотите също и аванса на делкото играе роля може да се пипне и там преди ровене и почистване на дросела работата е 1мм закаснение и играещите обороти са на лице --след леко зацапана клапа -- НЯКОИ АКО ИСКА ДА ДОБАВИ НЕЩО ОТ СЕБЕ СИ
Последна промяна от maznia на Пет 04 апр 2008 23:49, променено общо 1 път.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Съгласен - трябва отсега да търсим лек за примесите с биогоривата. Нали Европейските изиисквания ще трябва да се спазват? И който меши в исканото съотношение, ще бъде освобождаван от акциз? Явно от ФВ няма да помогнат...........Давайте да запрятаме ръкави:
1. Свещи според компресията? Да сложим по - високо температурни? Ше има ли проблем с паленето през зимата, ако го направим?
2. Предварението мисля да остане като краен вариант. Вие на какво мнение сте?
3. Спортен филтър как ще се отрази това според Вас?
4. Нещо друго сещате ли се?..............Предполагам, че тези въпроси няма да касаят карбураторните, а само инжекционите.
1. Свещи според компресията? Да сложим по - високо температурни? Ше има ли проблем с паленето през зимата, ако го направим?
2. Предварението мисля да остане като краен вариант. Вие на какво мнение сте?
3. Спортен филтър как ще се отрази това според Вас?
4. Нещо друго сещате ли се?..............Предполагам, че тези въпроси няма да касаят карбураторните, а само инжекционите.
Re: проблем с оборотите ново наблюдение на MAZNIA
maznia написа:...МрЪднах малко делкото към копето и оборотите почнаха да играят нагоре надолу върнах го и се стабилизираха. ...
Анбъч отдавна го писа това нещо....

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Един милиметър ти отговаря някъде на към 4 градуса. Твоят чгъл на запалването трябва да е 6 (+-1) при 1500 оборота на двигателят. За да започнат да ти играят оборотите трябва да мръднеш делкото поне на 2-3 мм от идеалната му настройка.Имай в предвид ,че с предварение от около 3 градуса кола която се кара на бензин 92 (92 октана) започва да работи по-добре на газ дето е 100 октана. Или с други думи от гореупоменатото се получава ,че 1 октан променя идеалният ъгъла на запалването с 0.3-0.33 градуса. Значи ако ъгъла на запалването е изменен до токова ,че да са ти ниски оборотите би следвало да си сипал бензин с октаново число около 70. Но много преди да се получат тези ефекти с оборотите ,ще започне да ти чука аванса ,ама много яко и ще се усетиш
До тук размишленията ми са само теоретични и вервам в тяхната достоверност ,но съвсем немога да съм 100% сигурен ,че не ми се изплузват някои подрибности които да променят написанот от мен до тук
Аз проверката си я правя така:
Първо бележа делкото с тънка драскотина за да можа да се върна в изходно положение ,ако не успея да настроя делкото.Загравям двигателят до "термостатна" температура. Пускам я съвсем лекичко да върви колата с 2-3 км/ч включвам на 2-ра и мачкам газта. Ако се получава едно прехълцване преди да се изтегли значи предварението ми е голямо и трябва да го намаля.Ако пък се позамисли какво да прави и с известно закъснение се изтегли значи предварението ми е малко и трябва да го увелича
До тук размишленията ми са само теоретични и вервам в тяхната достоверност ,но съвсем немога да съм 100% сигурен ,че не ми се изплузват някои подрибности които да променят написанот от мен до тук
Аз проверката си я правя така:
Първо бележа делкото с тънка драскотина за да можа да се върна в изходно положение ,ако не успея да настроя делкото.Загравям двигателят до "термостатна" температура. Пускам я съвсем лекичко да върви колата с 2-3 км/ч включвам на 2-ра и мачкам газта. Ако се получава едно прехълцване преди да се изтегли значи предварението ми е голямо и трябва да го намаля.Ако пък се позамисли какво да прави и с известно закъснение се изтегли значи предварението ми е малко и трябва да го увелича
Е да де само че аз слагам от 1-ва направо трета и давам гас-- ако чука аванса корегирам .
Аз делко настроивам по следниа начин-- загрявам колата докато вклучи и изклучи поне веднъж перката. След това вартя делкото до достигане на най-високите обороти и връщам назад до границата кадето спира да ги сваля и стягам. 2-ри начин вартя делкото до достигане на двигатела на наи малко треперене --чаша с вода придържам варху двигатела и гледам вибрациата на водата и стягам на наи-равната вибрациа на водата след това триабва да пали от четварт оборот или на лашване на рамо колата на пурва по баир .... това е от личен опит от ладата ми някога.
По вапроса със водата в бенза на колегата - lrlmodo - абе колега ти от каде зареждаш гледам бая се оплакваш от вода в бензина слагаи си на зареждане по две капачки спирт и две короселин в бенза за профилактика короселина чисти диюзи не само блажна боя
То се знае че -- процента на октана доста влияе на компа на колата и делкото и от по слаб бензин може да се постигне добър резултат със малко мърдане на делкото--- следва че дали караш на 98 или на 95 само малко базик на делкото и си постигаш еднакав разход и варвеж ---а това вие съм сигорен че го знаете ама карай ---- темата на---- anbuch -- e писана доста преди аз да се регна в този форум така че няма как да съм я прочел
Аз делко настроивам по следниа начин-- загрявам колата докато вклучи и изклучи поне веднъж перката. След това вартя делкото до достигане на най-високите обороти и връщам назад до границата кадето спира да ги сваля и стягам. 2-ри начин вартя делкото до достигане на двигатела на наи малко треперене --чаша с вода придържам варху двигатела и гледам вибрациата на водата и стягам на наи-равната вибрациа на водата след това триабва да пали от четварт оборот или на лашване на рамо колата на пурва по баир .... това е от личен опит от ладата ми някога.
По вапроса със водата в бенза на колегата - lrlmodo - абе колега ти от каде зареждаш гледам бая се оплакваш от вода в бензина слагаи си на зареждане по две капачки спирт и две короселин в бенза за профилактика короселина чисти диюзи не само блажна боя
То се знае че -- процента на октана доста влияе на компа на колата и делкото и от по слаб бензин може да се постигне добър резултат със малко мърдане на делкото--- следва че дали караш на 98 или на 95 само малко базик на делкото и си постигаш еднакав разход и варвеж ---а това вие съм сигорен че го знаете ама карай ---- темата на---- anbuch -- e писана доста преди аз да се регна в този форум така че няма как да съм я прочел
maznia написа:темата на---- anbuch -- e писана доста преди аз да се регна в този форум така че няма как да съм я прочел
Мазния-ако си беше направил труда да потърсиш -можеше доста мислене да си спестиш....Приятелю!
Сега ще ти споделя едно проникновение-Доста бих се учудил ако изникне някакъв проблем по по-старите коли,за който в този форум да не е дискутирано.....Дали ще е в Полоподфорума или някъде другаде....убедил съм се че вече е дискутирано....
поздрави!
П.С.-това че някоя тема е дискутирана преди да се регистрираме...и ти,и аз-това не означава че не трябва да полЗУВАме търсачката....Повярвай ми-в повечето случаи помага.....
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Ами вече нямам проблеми, но тогава сипах и литър спирт - но пак имаше такива странни прозрачни плаващи във филтъра в-ва
Мисълта ми е, че при мен от слаб (лош) бензин ми играят много оборотите на празен ход.
Направо ако ти е за сефте може да почнеш да сменяш неща по двигателя - като почнеш от тампона на карба (моното) та може да стигнеш и до други по-сериозни действия - излишни в случая, защото проблемът е просто в скапания бензин
Та колеги имайте го в предвид

Мисълта ми е, че при мен от слаб (лош) бензин ми играят много оборотите на празен ход.
Направо ако ти е за сефте може да почнеш да сменяш неща по двигателя - като почнеш от тампона на карба (моното) та може да стигнеш и до други по-сериозни действия - излишни в случая, защото проблемът е просто в скапания бензин



Та колеги имайте го в предвид

lrlmodo написа:Ами вече нямам проблеми, но тогава сипах и литър спирт - но пак имаше такива странни прозрачни плаващи във филтъра в-ва![]()
Замисляли ли сте се че не само бензина е калпав?Специално твоята и моята коли са дърти на Библия



Преди време с едно Рено 5 имах такъв проблем...през 5 дни чистех карбуратора.Винаги се затлачваше с нещо като изсъхнал силикон.
Докато беше кола-все този проблем правеше

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Той вътре в самият бензинов филтър има едно кухо отделение (горе-долу като 20 куб спринцовка) в което да се събира люпещото се покритието на резервоара. Аз като отворих моят филитър имаше направо шупли като от боя в него ,ама можеше да събере още. Заради това отделение и има посока на бензиновият филтър. Иначе ако се сложи обратно и първата шупла ще го задръства
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
maslinkov написа:Съгласен - трябва отсега да търсим лек за примесите с биогоривата. Нали Европейските изиисквания ще трябва да се спазват? И който меши в исканото съотношение, ще бъде освобождаван от акциз? Явно от ФВ няма да помогнат...........Давайте да запрятаме ръкави:
1. Свещи според компресията? Да сложим по - високо температурни? Ше има ли проблем с паленето през зимата, ако го направим?
2. Предварението мисля да остане като краен вариант. Вие на какво мнение сте?
3. Спортен филтър как ще се отрази това според Вас?
4. Нещо друго сещате ли се?..............Предполагам, че тези въпроси няма да касаят карбураторните, а само инжекционите.
Днес заредих 98 октана и оборотите ми на празен ход при загрял двигател престанаха да играят - плътно 700/мин.
следващият път, като ти заиграят оборотите-- и клапата,дебитомера и дросела и мап сензора са добре. Остава само делкото. Леко го мръдни на загрял двигател и си готов можеше малко да мръднеш делкото вместо да наливаш по голям октан или викаш да пробваш а. Ефекта е еднакав почти. разлика има и малко във варвежа ама за ко ше я гониш караи си полекинка и си ток



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта