проблем с парното на Пасат В4-решението

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Stani 70
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 17 юли 2005 7:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

проблем с парното на Пасат В4-решението

Мнениеот Stani 70 » Нед 27 ное 2005 8:51


Та значи пичове и аз стигнах до проблема с парното! Карам Пасат В4 и парното ми е слабо .Клапите за регулеране същите ли са като при В3 и ако някой ми даде линк как да стигна до тях ще му бъда МНОГО благодарен.Някаде го бях срещнал този линк ама от сутринта се ровя и :cry:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 27 ное 2005 10:50


слабо парно може да се получи и от затлачено радиаторче...


Потребителски аватар
Stani 70
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 17 юли 2005 7:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Stani 70 » Нед 27 ное 2005 11:15


маркучите на входа и изхода на парното са горещи и когато включа от челните духалки към издухване на стъклата и ядец парното намалява и започва да духа хладно


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 27 ное 2005 21:17


радиаторчето е затлачено!
просто през него минава вода обаче върви само отгоре а не слиза надолу и по този начин дебита през радиаторчето е нисък и топло на ниски обороти нямаааа. ако напържиш мотора-топлото идва нали? и щом го пуснеш да кроти-пак почва да захладнява...
сори ама си за ново радиаторче-почти не подлежат на промиване... :?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 29 ное 2005 18:28


Stani 70 написа: С гордост искам да ви съобщя, че "докарах лятото" в купето на пасата т.е. парното е 6 !!! Ето как стана:
1.Направих два щуцера и вързах изхода на радиаторчето на парното към водопроводната мрежа. ИЗХОДА на радиаторчето към мрежата , а входа свободно си течеше на двора и така цял час. На три пъти през 15 минути потичаше гадна каша т.е. отпуши се!
2.Отоплението на изпарителя ми за АГУ беше вързан на входа и изхода на радиаторчето на парното /т.н. успоредно свързване/ .Явно не стигаше дебита на течността към радиаторчето, защото се получава байпас.Ето защо го свързах последователно/т.е. изпарител оттам в радиаторчето и от там в двигателя! Просто не можете да си представите какъв голям ефект има.
Твърдя смело и безотговорно Пасата има СТРАШНО парно!
Ако някой е закъсал нека да пробва моят опит!!!


УСПЕХ!!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho, stefan4o и 71 госта