Посмукващи ток ел. стъкла - откъде да започна?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Посмукващи ток ел. стъкла - откъде да започна?

Мнениеот Bob.Baev » Сря 02 апр 2008 16:32


Та открай време го имам този проблем.

Имам само предни ел. стъкла, които са слагани допълнително на колата (още в Италия като е била милата).

На алармата имам едно реле, към което реле са закачени и самите стъкла. Когато кабелът идващ от стъклата към релето е закачен за него, при замерване се вижда че дърпа ток отнякъде. Когато откача кабела от релето - няма проблем... освен че не ми работят стъклата...
та цяла зима си карах така, щото така или иначе не ми се налага да отварям джамците зимъска. иначе ми падаше акумулатора за 2 дена. обаче идва лято и няма да е зле да мога да ги отварям пустите им прозорци, че освен природния климатик друг нямам.

та откъде да започна? дали да сменя въпросното реле? или да търся проблема другаде?

благодаря предварително за отговорите!

п.с. нямам комфорт модул




Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Чет 03 апр 2008 11:08


:arrow:


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Чет 03 апр 2008 11:23


По каква причина тогава са закачени стъклата към алармата?
Алармата тук в БГ ли е монтирана или си идва от Италия с аларма.

Ако проблема е само в едно закачане или разкачане на кабел , то измери какво идва на него. Предполагам + , който захранва стъклата. Ако е така просто прехвърли този кабел на друго захранване примерно при контакт, но след реле или поне след оригиналното за аксесоари реле. По този начин ще работят само когато си пънхал ключа и си дал на контак, но няма да имат нищо общо с алармата и предполагам няма да имаш грижи.

Друго за момента не се сещам

Успех


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Чет 03 апр 2008 13:56


Има аларми който имат допълнителен канал за команда на: прозорци , шибидак или каквото решиш да командваш при активиране на алармата или с натискане на друг бутон от дистанционното.
Може проблема да си е от системата при прозорците , трябва си замерване за да се локализира от къде и колко е утечката


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Пет 04 апр 2008 8:53


Ако стъклата, както е описано са слагани допълнително , то най-верятно са БЕЗ токова защита и ако почнеш директно да ги управляваш без наличието на компфорт модул за около 1 месец, че мойе и по-малко поне едното ще се скапе ;)
Да приемем, че постоянно е свалено шофьорското стълко и като почне да ги вдига алармата то сваленото ще почне да се вдига, но другото, което си е в горно положение няма на къде да ходи и двигатела му ще стои с подадено захранване, но блокирано и рано или късно ще изгори. Това е смисъла на модула - да определи кога да спре подаването на напрежение.

А щом той казва, че няма комфорт модул и се предполага, че стъклата му не се управляват от алармата, значи има нещо, което не е вързано много правилно :)


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Пет 04 апр 2008 11:24


колега и аз мисля че трябва да ги подвържеш към някое друго реле и тогава провери дали са ок и дали има оттечка някъде!


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Пет 04 апр 2008 13:03


Благодаря ви много, колеги, за компетентните отговори! (особено на Ясер - личи си че си много в час с нещата; жалко че не си в София, щях да те използвам :) )

Венци, НЯМАМ комфорт модул, така че мисля алармата не може да управлява стъклата.

Ясер, стъклата са ми така вързани, че ако не съм на контакт не могат да се отварят.

Май ще е най-добре да търся някой, който е по-в час с електриката от мен, защото не ми се иска да скапя и без тва крехките стъкла или, да не дава Господ, да се запаля.


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Пет 04 апр 2008 13:47


На алармата имам едно реле, към което реле са закачени и самите стъкла. Когато кабелът идващ от стъклата към релето е закачен за него, при замерване се вижда че дърпа ток отнякъде. Когато откача кабела от релето - няма проблем... освен че не ми работят стъклата...


Ясер, стъклата са ми така вързани, че ако не съм на контакт не могат да се отварят.


Колега така както ги пишеш не се връзват логично нещата . Хем не работят без контакт , хем дава утечка .Къде замери - на кабела или на акумулатора. Нямаш ли мутицет и да замериш какво идва от релето когато е вкл. алармата и когато е изкл.
Пиши какво си замерил , то така става по-бавно и ще те изнерви , но според мен е нещо елементарно .
Може да ми пишеш и на ЛС къде живееш ,че ако сме съседи ще е смешно да тракаме по клавиатурата


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Пет 04 апр 2008 14:17


venci&vento написа: ...


имаш ЛС колега ;)


Потребителски аватар
hipnotic
Мнения: 234
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

4 ел.стъкла

Мнениеот hipnotic » Пет 04 апр 2008 16:24


колеги незнам дали сам прав но мисля 4е не е нужно да се тревожите,на мен при затварянето и отварянето на прозорците ми падат оборотите ако говорите за такав проблем,съшото е и с един приятел.


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 4 ел.стъкла

Мнениеот Ясер » Пет 04 апр 2008 23:01


hipnotic написа:колеги незнам дали сам прав но мисля 4е не е нужно да се тревожите,на мен при затварянето и отварянето на прозорците ми падат оборотите ако говорите за такав проблем,съшото е и с един приятел.


Колега, май не си прочел какъв е проблема тук.
А при ползването на голям консуматор като:
-парно
-фарове
-подгрев на задно стъкло
-ел. стълка
.....
е нормално да паднат дори и за момент оборотите, защото затормозяват динамото, което от своя страна малко затормоява двигател.

Но тук обсъждаме коренно различен проблем.


Потребителски аватар
hipnotic
Мнения: 234
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hipnotic » Пон 07 апр 2008 10:56


ok :wink:


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Сря 07 май 2008 10:24


оказа се елементарно решението: просто кабелите, които влизат в това реле се оказаха неправилно подредени след интервенция на един голям "майстор".



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта