Добре е станало.
По повод "обдухването" - не знам дали все още се ползва азбест в накладките, но преди масово се ползваше, а той е канцерогенен. То даже има препоръки по документацията да не се ползва сгъстен въздух за чистене на спирачни апарати, а да се мият с вода.
Та мисълта ми е - не е зле почистването на праха да се прави с миене с гореща вода или ако ще се продухва - поне на открито да е. То и самото шлайфане би било добре на открито да се прави - да не гълта човек мизериите. Или да се ползва качествена маска за прах.
Боядисване спирачни апарати стъпка по стъпка...
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
jaba7a написа:Въпрос:А ако се прасне по случаиност диска?Вреди или само дето е грозно![]()
Няма страшно пръскаи смело ,като натиснеш няколко пъти спира4ките накладките ще из4истят диска .
И един ли4ен съвет от мен
Постараи се да НЕ боядисваш накладките .....по мое мнение става грозно.
А относно спрея не се притесняваи , купи си обикновн от магазина .
Боядисаи апаратите ... из4акаи 1 4ас да изсъхнат малко ... след което "раздвижи " колата на газ спира4ки


- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
jaba7a написа: А за изпичането на боята не трябва ли да е термоустоичивада няма My Wheels Are On Fire
![]()
Няма зна4ение .
Аз на полото си ги пръснах с обикновен спреи ДУПЛИ КОЛР за 4.60 и карам така ве4е няклко месеце .
Не съм се запалил и все още боята е като нова (естествено след като мина през автомивката да бутнат калта и изгорялото феродо

- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Снимките ми са от миналата година. Тази година, понеже поднових изцяло спирачната система- дискове, барабани, лагери и прилежащите там екстри, се наложи да боядисам новите придобивки, с други думи, повторих операцията, така, че през почивните дни мога да направя снимки за сравнение на крайния резултат със специалния спрей за спирачни апарати и обикновен червен, и двата на Дупли колър и лак, пак на Дупли колър отгоре. За моя изненада, с обикновенния и лак отгоре боята беше се запазила ярка, а специално- предназначената за високи температури- потъмняла.
С обикновенния червен станаха малко по- ярки и с по- добър гланц.
Иначе ето снимка на апаратите как потъмняха преди да обновя спирачната система:

С обикновенния червен станаха малко по- ярки и с по- добър гланц.
Иначе ето снимка на апаратите как потъмняха преди да обновя спирачната система:

- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Избрах си тая тема да вдигна от многото
Тая работа с боядисване с обикновенна боя хич не ми харесва- в най-лекият случей ще се опече и ще потъмнее
Имам един бъзосъхнещ грунд на спрей и се чудя дали първо с него да напръскам апаратите и барабаните и чак след това да нанеса боята (естествено целта е да ги изтъркам до блясък ,ама едва ли ще имам чак толкоз нерви). Зная ,че ако има грунд между боята и метала ефекта ще е по "дълговечен",но друго ме притеснява ,а именно:
Спрея ми е на Дупли Колор 200 градуса- до тук добре ,ама грунда колко градуса издържа?
п.п. Ако има значение марката му е Novol и на него пише PROTECT 370
www.novol.pl

Тая работа с боядисване с обикновенна боя хич не ми харесва- в най-лекият случей ще се опече и ще потъмнее
Имам един бъзосъхнещ грунд на спрей и се чудя дали първо с него да напръскам апаратите и барабаните и чак след това да нанеса боята (естествено целта е да ги изтъркам до блясък ,ама едва ли ще имам чак толкоз нерви). Зная ,че ако има грунд между боята и метала ефекта ще е по "дълговечен",но друго ме притеснява ,а именно:
Спрея ми е на Дупли Колор 200 градуса- до тук добре ,ама грунда колко градуса издържа?
п.п. Ако има значение марката му е Novol и на него пише PROTECT 370
www.novol.pl
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Единият барабан вече го изтърках,грундирах и боядисах. Ако не беше това щях още да търкам -басси свалих му и трите кожи
http://images22.snimka.bg/004907449.jpg
http://images22.snimka.bg/004907449.jpg
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта