Задавам си този въпрос защото все пак когато вдигаш мощност това трябва да е за сметка на нещо, защото все пак според мен не може да идва мощност от този дето духа, но като се замисля турбото е на тоя принцип
 ама все пак мощност само за сметка на повече въздух ми се струва много хубаво за да е истина. Само, че опзиция на това ми е VW GOLF V GTI който както добре знаете е 2.0 литров двигател с 16 клапана и TURBO, който има мощност 200 конски сили и разход от 6.5-7л/100км извънградско. А VW GOLF 3 GTI има 2.0 литров двигател с 16 клапана, който има мощност от 150 конски сили и разход 8л/100км извънградско.
Както и да го смятаме 200 коня са повече от 150 коня, а 6,5 е по-малко от 8, така че работата ми бие на там че колата с TURBO-то има по-нисък разход (което си е написано черно на бяло и си е очевадно).
Само, че някой казват, че не може да си спортист и икономист едновременно, което ще рече, че когато вдигаш мощност вдигаш и разхода (поне аз така съм разбрал).
Хайде кото ги разбира тея неща да ми обесни каква е работата, а по-добре ще е ако го е пробвал.
			   