:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Махане на катализатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hdjfmr
Мнения: 346
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Махане на катализатор

Мнениеот hdjfmr » Съб 05 апр 2008 22:03


Решил съм да си махна катализатора и ако е възможно бихте ли ми казали какво трябва да направя.Благодаря




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 06 апр 2008 0:40


Като за начало да потърсиш с търсачката, там със сигурност ще намериш доста писано по въпроса ти.


Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Мнениеот doko » Нед 06 апр 2008 0:40


Колега виждам, че си от Радомир :)
Отиваш във Върба точно до отбивката има 3 "гаража"
Единия е за смяна на гърнета, катализатори, резонантни гърнета и всякакви такива щуротий :)
Срещу 30-40 лв ( не съм сигурен но май са някъде толкоз) ти монтират резонантно гърне ня мястото на катализатора :)
И само да не забравиш да си всемеш катализатора защото се изкупуват доволно :) 50-60 лв ще му вземеш или си го пазиш, че кой знае може да се затегнат прегледите и без катализатор да не пускат :wink:


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Нед 06 апр 2008 10:35


Аз вместо катализатор имам права тръба :lol: Та и това е решение. Вземи си катализатора :idea:


slavipleven
Мнения: 250
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
Автомобил: Golf 3 GTI 16v
Двигател: ABF 1994
Местоположение: Плевен

re:

Мнениеот slavipleven » Нед 06 апр 2008 11:04


Колега и аз си махнах моя преди около 2 седмици,но сложих резонаторно гърне!Така ме посъветваха,защото при по-голяма кубатура шума е много по-голям!И да ти кажа няма никаква разлика в звука и малко се отпуши колата и все пак зависи и от майстора :wink: Успех!


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Нед 06 апр 2008 12:44


колега като махнеш катализатора можеш просто една права тръба да сложиш на негово място и колата ти доста ще се отпуши,лично аз съм махнал и средното и съм с една тръба от край до край и спортно гърне,но нали се сещаш че се чува през три улици !и да незабравиш да си прибериш катализатора!!!


Потребителски аватар
Apo82
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 9:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Apo82 » Нед 06 апр 2008 13:59


извинявам се 4е пи6а ж темата на колегата ама имам един вапрос...в катализатора влиза някакава букса.с нея ко става като се махне нацяло катализатора.....


Потребителски аватар
Memorex
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

махене на катализатор

Мнениеот Memorex » Вто 08 апр 2008 10:57


Apo82
таз букса е за ламбда сондата


Потребителски аватар
sa6o_bandita
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

катализатор

Мнениеот sa6o_bandita » Вто 08 апр 2008 11:10


махаш го и от ватре заваряш трабичка на негово място


vw_power
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 10:12
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vw_power » Сря 23 апр 2008 23:56


Май никой не знае как точно се процедира с ламбдата на катализатора след неговото сваляне за да работи колата добре и да не се увеличи разхода


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Чет 24 апр 2008 5:38


Според мен е най-добре да се изтърбуши катализатора и да се остави оригиналното гърне.Всякакви други преработки като прави тръби и резонаторни гърнета променят местоположението и условията за работа на ламбда сондата = скапан вървеж,повишен разход и скорошно пре ' ване на ламбдата.


Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот everlastt » Чет 24 апр 2008 8:11


няма какво да се процедира с ламбдата-тя е преди катализатора и хич не й пука за него :wink:


Потребителски аватар
charli-ko
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот charli-ko » Чет 24 апр 2008 8:40


everlastt написа:няма какво да се процедира с ламбдата-тя е преди катализатора и хич не й пука за него :wink:


Да, ама само на някои модели- на моя голф-3-ка , АБУ беше точно на катализатора. Процедуртата беше една права тръба на местото на катализатора-ламбдата се сложи на нея и няма разлика освен в звука.


Потребителски аватар
angelov1999
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот angelov1999 » Чет 24 апр 2008 20:58


аз махнах катализатора и сажалявам колата стана по шумна,е все пак ми беше добре като си сложих 80 лв в джоба. :D


Потребителски аватар
idoll
Мнения: 82
Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

..

Мнениеот idoll » Чет 24 апр 2008 21:12


така ,така тези катализатори ги изкупуват(около 100тина лв)рециклират ги,и после се продават в европейските държави ,където им държат сметка за изгорелите газове.а относно за и против катализатора,ами май за старите коли е по-добре да се махне,че се запушват.пъхни си картОФ в ауспуха ,пък пробвай да караш.
поздрави



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта