Въздуха който влиза? Какво да го правя?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Въздуха който влиза? Какво да го правя?

Мнениеот CellNet ™ » Пон 28 ное 2005 16:31


Та значи ситуацията е следната:
Като карам със скорост 120-140 км/ч и изключа от скорост колата гасне, не може да подържа оборотите.

В газ сервиза казаха че тва се дължало но притока въздух които влиза в кутията на въздушният филтър
/от предната страна т.е. зад фара има дупка през която влиза въздуха / и ме посъветваха да изведа някъде навътре отвора за въздух чрез пластмасова тръба.
Може би не обяснявам правилно, но дано ме разберете.

Какво мислите по въпроса? :roll:




Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 28 ное 2005 16:56


Просто откачи маркуча който вкарва въздух от въздухосборника. На реното бях слагал и чорапогащник ама си е кофти и сега от 3 г. си смуче просто въздух от моторния отсек


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 28 ное 2005 17:07


Ограничи притока на въздух от към решетката.
Мисля,че ще бъде напълно достатъчно.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Пон 28 ное 2005 17:25


R@do написа:Просто откачи маркуча който вкарва въздух от въздухосборника...


Точно така. Откачаш и преместваш леко встрани /без да го махаш/.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 28 ное 2005 18:20


По-скоро отиди някъде да ти регулират газовата като хората.
При мен преди го нямаше този проблем.
Доколкото си спомням ти скоро смени и въздушен филтър, нали?


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 28 ное 2005 18:26


vasstop написа:По-скоро отиди някъде да ти регулират газовата като хората.
При мен преди го нямаше този проблем.
Доколкото си спомням ти скоро смени и въздушен филтър, нали?
и аз мисля че е от реголажа ,аз съм със спортен филтер КН с изрязана кутия и дърпя яко въздух пък нито разхода ми е голям нито ми гасне даже и със 150 по инерция


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 28 ное 2005 19:13


Даскала написа:Трееше да се похвалиш,евала.
аз съм писал бе в темата за разхода ,като беше по хубаво времето ми даваше 11,5 разход на къси курсове в София :lol: за харчене и обороти ми е идеален ,други ядове имам :? :cry:


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 28 ное 2005 19:22


Погледни дали ти е затапен маркучът за топъл въздух. Ако е затапен, отвори го за през зимата. През лятото пак ще го затвориш. Моята също беше тръгнала да прави така, макар че не достигаше чак до изгасване, но оборотите падаха до 500 и яко претръпваше моторът. След като отпушихме маркуча за топлия въздух, нещата заспаха. :D Пробвай!


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 28 ное 2005 19:24


Lawyer написа:Погледни дали ти е затапен маркучът за топъл въздух. Ако е затапен, отвори го за през зимата. Лятото пак ще го затвориш. Моята също беше тръгнала да прави така, макар че не достигаше чак до изгасване, но претръпваше доста моторът на 500 оборота. Като отпушихме маркуча за топлия въздух, нещата заспаха. :D Пробвай!
кое е марчуча за топлия въздух
П.п сори за тъпия въпрос


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 28 ное 2005 19:26


Не съм го отпушвал аз, така че не мога да ти отговоря. 8) Така ми го обясниха. Казаха ми, че през лятото го затапват, защото времето така или иначе е топло и няма проблеми. През зимата обаче въздухът е студен и затова се отпушва и се връзва да дърпа въздух през него. Човекът, който може да отговори, е mi_60 (Мишо от "Софрост"). Дано да види темата!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 29 ное 2005 9:15


понеже има недоразумения.
ето такъв е двигателя на CellNet ™
Изображение


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Вто 29 ное 2005 13:14


точно така golfer, не всеки да говори различни глупости и да ми се обезсмисля темата :wink:


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Вто 29 ное 2005 15:24


Ааа, е сега вече всичко ми се изясни! :lol:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта