Купих си тресчотка на FAIRLINE от Метро
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Аз имам това малкото комплектче на FORCE на 1/4". Колегата вече 2-3 години експлоатира такова и няма ядове. Та реших и аз да си взема. Общо взето е прилично като качество/цена и ако не ореш с него всеки ден става, върши работа когато се наложи. И ако не го пресилваш прекалено. Много е удобно за тясни и криви места, където не се изисква прекалено голямо усилие за въртене.
Мисля по-нататък да си взема дълбоки камъни, още един два удължителя имаше и един гъвкав накрайник и да видя какво ще ми е нужно от 3/8 и 1/2 комплектите.
Иначе Gedore си е Gedore, но цената е като за богати фирми. И ако бачкаш всеки ден яко няма да те подведе.
Мисля по-нататък да си взема дълбоки камъни, още един два удължителя имаше и един гъвкав накрайник и да видя какво ще ми е нужно от 3/8 и 1/2 комплектите.
Иначе Gedore си е Gedore, но цената е като за богати фирми. И ако бачкаш всеки ден яко няма да те подведе.
Последна промяна от KingoftheROAD на Пет 04 апр 2008 17:42, променено общо 1 път.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ако трябва да бъда откровен..
Имам една тресчотка на Форсе 40 зъба.. без гумирана дръжка..гола такава..
таз тресчотка заедно с една тръба 1 мтр..
ме вкара в приключение, когато отви до един сериозно клеясали болтове 24 държащи борд на ифа... разбира се скъсахме 2 болта от 10 тина..
но не се предаде....
при все, че факома който имам съм убеден, че ще издържи също.. но не бих го напъвал така идиотски....
в крайна сметка едно е да напъваш тресчотка 1/2" за 25 кинта..и съвсем друго за 100 кинта
но за сметка на това факома има 72 зъба, ъгъл на възвращаемост 5 градуса.. докато форса.. е с 9 градуса.. на куци места.. 9 градуса са преееекалено много...
Имам една тресчотка на Форсе 40 зъба.. без гумирана дръжка..гола такава..
таз тресчотка заедно с една тръба 1 мтр..
ме вкара в приключение, когато отви до един сериозно клеясали болтове 24 държащи борд на ифа... разбира се скъсахме 2 болта от 10 тина..
но не се предаде....
при все, че факома който имам съм убеден, че ще издържи също.. но не бих го напъвал така идиотски....
в крайна сметка едно е да напъваш тресчотка 1/2" за 25 кинта..и съвсем друго за 100 кинта
но за сметка на това факома има 72 зъба, ъгъл на възвращаемост 5 градуса.. докато форса.. е с 9 градуса.. на куци места.. 9 градуса са преееекалено много...
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:ако трябва да бъда откровен..
Имам една тресчотка на Форсе 40 зъба.. без гумирана дръжка..гола такава..
таз тресчотка заедно с една тръба 1 мтр..
ме вкара в приключение, когато отви до един сериозно клеясали болтове 24 държащи борд на ифа... разбира се скъсахме 2 болта от 10 тина..
но не се предаде....
при все, че факома който имам съм убеден, че ще издържи също.. но не бих го напъвал така идиотски....
в крайна сметка едно е да напъваш тресчотка 1/2" за 25 кинта..и съвсем друго за 100 кинта
но за сметка на това факома има 72 зъба, ъгъл на възвращаемост 5 градуса.. докато форса.. е с 9 градуса.. на куци места.. 9 градуса са преееекалено много...
Колега да ти дам един, доста такъв... съвет, както и на другите колеги. При по-големи болтове от 14 няма смисал да се напъва, да се пръскат вд-та и т нт, да се кривят и чупят тресчотки. Просто пистолета на въздух на гумаджията в такъв случай направо разцепва!!!
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
wili98 написа:нейде ми се моташе тема за инструменти...
потърси и ще разбереш кои са истинските марки..
а колко е сполучлива, ще разбереш на първият запекъл болт 19
но ако се ограничаваш с болтове до 13-14.. предполагам ще ти върши чудна работа...
аз лично бих предпочел от евтинджосите Форс.. ама това е друга бира...
Ето темата :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Колега "Tinko", ще ти кажа само, че си се набутал
Послушай колегата "brabus"
- Stranger
- Мнения: 165
- Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
- Автомобил: Astra GSi V6
- Двигател: X30XE
- Местоположение: София
- Контакти:
Купувай си тресчотки в най лошият случай на Форсе или на Рико...китайски са , но поне са горе долу здрави...Другите са пълни боклуци...самите тресчотки се чупят а камъните се замазват след по интензивна употреба...да не говорим че имат отвратителната склонност да излесват много лесно...аз лично работя с Шталвилле, която германска и е нечовешки добра тресчотка и никога повече не бих направил компромисът да си купя нещо по евтино...Има смисъл да инвестираш пари в инструменти , защото скъпите инструменти като Гедоре, Хазет, Шталвиле и Факом са буквално ВЕЧНИ и ще ти служат вярно за цял живот...
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Tinko написа:...Просто пистолета на въздух на гумаджията в такъв случай направо разцепва!!!Слагате някой от камъните на пистолета ако има възможност за нагласяне на тягата го притягате и бой...
Колега, нещо такова ли имаш предвид? Аз като нямам въздух и компресор, предпочитам да е на ток и жици.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KingoftheROAD написа:Tinko написа:...Просто пистолета на въздух на гумаджията в такъв случай направо разцепва!!!Слагате някой от камъните на пистолета ако има възможност за нагласяне на тягата го притягате и бой...
Колега, нещо такова ли имаш предвид? Аз като нямам въздух и компресор, предпочитам да е на ток и жици.Намислил съм да докопам нещо подобно по-нататък. Само цената е малко като за богати фирми, но ще видим ...
Дам нещо такова, важното е да има удар...
А относно тресчотката се оказа доста здрава! Надявам се и за напред да ми служи.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за съжаление, Брабуса не е изцяло прав..
има инструменти,... от тези евтините, които няма да те подведат..
но има и такива, които и за 1 път не стават...
еле па да барнеш нещо по окачване...
Особенно марки от сорта на ЕвроМастер, ТопМастер, ТопТулс, и всички сродни евро и топ.. са тотални боклуци.. дори и за 1 път не стават...
колега Тинко.. да ти спомена, че си в голяма заблуда по отношеное на гайковера..
болтове много по-лесно се късат с него... отколкото ако знаеш как и колко да напъваш с тресчотката...
а иначе, че е за по лесно...с тях.. по-лесно е..
спор няма...
иначе.. по отношение на развиване и завиване..
държа да те уверя, че с тези сладурчета снимани.. досега нищо не ми се е опъвало..даже наскоро сменявах магаре.. на доста поизгнил голф...
.. няма да пропусна да се похваля
но това са неща, които знам, че предадат ли се.. малко ще са майсторите, които ще успеят да развият това с което съм ги прецакал....
Отделен въпрос, е че далеч не си изкарвам прехраната с ремонти..
просто съм имал случки, които са ме научили, че евтиното излиза по-скъпо.. и съм в някой крайности
П.П/ Не всичко е бета.. само вложките са бета..
тресчотните ключове са гедоре, другите са пасторино.. тресчотките са факом, и тресчотката за "напъване" е форс
има инструменти,... от тези евтините, които няма да те подведат..
но има и такива, които и за 1 път не стават...
еле па да барнеш нещо по окачване...
Особенно марки от сорта на ЕвроМастер, ТопМастер, ТопТулс, и всички сродни евро и топ.. са тотални боклуци.. дори и за 1 път не стават...
колега Тинко.. да ти спомена, че си в голяма заблуда по отношеное на гайковера..
болтове много по-лесно се късат с него... отколкото ако знаеш как и колко да напъваш с тресчотката...
а иначе, че е за по лесно...с тях.. по-лесно е..
иначе.. по отношение на развиване и завиване..
държа да те уверя, че с тези сладурчета снимани.. досега нищо не ми се е опъвало..даже наскоро сменявах магаре.. на доста поизгнил голф...
Отделен въпрос, е че далеч не си изкарвам прехраната с ремонти..
просто съм имал случки, които са ме научили, че евтиното излиза по-скъпо.. и съм в някой крайности
П.П/ Не всичко е бета.. само вложките са бета..
тресчотните ключове са гедоре, другите са пасторино.. тресчотките са факом, и тресчотката за "напъване" е форс
- skilidka
- Мнения: 305
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
Я си бацам с FORCE!!!
Много съм доволен и от цената и от качеството.
Имам чук на факом-с доживотна гаранция включваща и дръжката:)
много е як чука.....никога не насилвайте нещата-просто вземете по голям чук!!!
Много съм доволен и от цената и от качеството.
Имам чук на факом-с доживотна гаранция включваща и дръжката:)
много е як чука.....никога не насилвайте нещата-просто вземете по голям чук!!!
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: :)
skilidka написа:...много е як чука.....никога не насилвайте нещата-просто вземете по голям чук!!!
точно така, нека силата на чука бъде с теб - juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
По този повод да ви кажа - фирмата TONA нещо започна яко да се излага ! Реших да си сгъстя звездогаечните ключове , ама нали съм лековерен - прегледах 2 ключа и си взех няколко ( 6 ) бройки - на 3 от тях просто си личи мърлявата изработка ..... освен ако не са някакви специални профили
Повече ТОНА - НЕ 
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта