Колеги, проблем с еърбега...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Колеги, проблем с еърбега...

Мнениеот Рошко » Пон 07 апр 2008 10:12


Значи проблема е следния както се качвам веднъж на голфа(3ка, 1,6АФТ)паля и лампата за еърбега не изгасва.Отивам при някви майстори ужким познати и ми казват куплунга под седалката да си пипал и аз им казвам че приятелката ми е карала и може би от местенето на шофьорската седалка се е разместил...те казват "ДААА" и започвам аз да търся куплунг...куплунг тук-там-тук-там, няма братче...Отивам след това в сервиз на бош там ми я качиха на пц и програмката каза, че имам грешка в шофюорския еърбег, че нещо се е е прекъснало...прегледахме всички куплунзи и тн грешката си седи и остана само едно кръгло нещо което прави контакта когато се върти волана...и да питам при това положение може ли да е от това кръглото, ако някой може да каже как се казва и каква му е цената, че тея от бош бая ме наплашиха...Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Пон 07 апр 2008 10:30


ДА - много е възможно.
Може да се получи пречупване на лентовия кабел в "охлюва"
А.....клаксона работи ли?
Понякога се прекъсва частично. Вътре има 4 ленти - 2 за клаксона и 2 за еърбега. Махаш волана, махаш пластмасите около волана и разкачаш от двете страни "охлюва". С един мултицет мерищ дали всички писти са здрави. Ако намериш прекъсната можеш да отвориш "охлюва" и да отстраниш проблем. Не е прекалено лесно, но не е и много сложно. Търпемие му е майката и внимателно разглобяване и сглобяване.
МНОГО ВАЖНО !!!!
Ако и като сваляш "охлюва" центрираш гумите в средно положение - все едно си караш направо. Така разглобяваш. Преди да монтираш волана обратно при събиране на колата няколко пъти преброй колко оборота прави от ляво крайно до дясно крайно положение "охлюва" Ако примерно прави около 4 пъти значи от едното крайно въртиш наопъки 2 оборота и тогава слагаш волана. Ако не направиш тази много важна процедура, още при първия завой ще накъсаш лентовия кабел и после НОВ.

Надявам се да съм бил изчерпателен и то пожелавам Успех ;)


Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Рошко » Пон 07 апр 2008 13:04


Благодаря, а само не разбрах това с волана, клаксона си работи, но това с въртенето не го разбрах не може ли да си оставя колата с гумите направо и така...


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Пон 07 апр 2008 22:10


точно това имах предвид. Оставяш гумите направо. Преди да сложиш "охлююва" броиш колко пълни кръга прави (мисля, че бяха 4) и като го сложиш на кормилната рейка го наместваш на 2 пълни кръга ПРЕДИ да сложиш кормиолото от което и да е било крайно положение. Тоест като въртиш волана да има ход и в двете посоки без да се товари лентата, защото веднж като я натовариш много лесно се къса. :(


Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот koziak » Пон 07 апр 2008 23:04


[quote="Рошко"]Благодаря, а само не разбрах това с волана, клаксона си работи[quote]

Ще работи клаксона,той няма нищо общо със спиралата


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Вто 08 апр 2008 8:30


koziak написа:
Рошко написа:Благодаря, а само не разбрах това с волана, клаксона си работи

Ще работи клаксона,той няма нищо общо със спиралата


При моделите без еърбег има статична пластина на лостчетата за мигачите, която контактува за клаксона.
При моделите с еърбег НЯМА такава пластина и за това в "охлюва" има 4 ленти. Две за клаксона (маса и изход) и две за еърбега.


Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот koziak » Вто 08 апр 2008 8:48


Говориш глупости,пластината е отзад на спиралата


Потребителски аватар
sa6o_bandita
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

сс

Мнениеот sa6o_bandita » Вто 08 апр 2008 11:24


виш и бушоните


Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Рошко » Вто 08 апр 2008 21:38


eeeee, хора не се карайте бе! Аз само попитах за какво става дума...пишман ше ме изкарате ся...мерси много за инфото ще го погледна, ама преди тва ми излезе друг проблем, разсвири се и се разтропа нещо по мотора и мисля да е някоя ролка ама утре ще го видя и това, направо не ми се говори...преди 4000 км ги смених сичките... :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 52 госта