ТДИ махане катализатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 07 яну 2007 18:32


На мястото на катализатора отдавна имам тръба и не съм усетил разлика в шума като изключим лекото свирене отзад което се чува особено сутрин /но само извън колата/ докато затворя вратата на двора :wink:




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 07 яну 2007 18:45


и аз тез дни ще го махам,че почна да не върви-а се мъчи.мисля да опитам да го изтърбуша без да го цепя.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 07 яну 2007 20:52


С флекса правиш един изрез отдолу и го отваряш като консервна кутия :lol: Избиваш с чук и отверка керамиката .Връщаш отвореното на мястото му/не го изрязваш до край а оставяш едната част да стой/и заваряваш.Перфектно става и не гние щото си е оригинално.


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Вто 16 яну 2007 21:50


Rabbit_TDI написа:С флекса правиш един изрез отдолу и го отваряш като консервна кутия :lol: Избиваш с чук и отверка керамиката .Връщаш отвореното на мястото му/не го изрязваш до край а оставяш едната част да стой/и заваряваш.Перфектно става и не гние щото си е оригинално.


Няма смисъл от рязане само си услужняваш живота - след катализатора има връзка разкачаш я и връщаш останалото от системата , и напред бъркаш със някво желязо ( !!! БЕЗ демонтаж на катализатори , гърнета и т.н. от колата) 10 мин ръчкане и 1-3 паления да изхвърли парчетат и си готов . За мен това е по лесния вариант + това резонатор гние бързо , старото гърне НО СЪС заварка също.
Кои както реши Успех


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 16 яну 2007 21:53


Ми тва беше другата алтернатива като го махах,ама тая връзка от годините и температурата ми изглеждаше почти заварена :cry: Плюс това в общежитието нямам канал аз да си го сваля ,а към мотора не давам на мангалите да пипат.Ако имаш условия да го махнеш и изкормиш също е вариант.


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Сря 17 яну 2007 18:37


WD-40 му е майката , но все пак връзката си беше доста свободна.
за мен това е по добрия вариянт.


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Сря 02 апр 2008 21:03


Днес и на мойто TDI му изтърбушиха катализатора. Беше като една голяма тапа.
Смениха ми и средното гърне, не беше спукано, но много гадно дрънчеше. Сложиха ми от TD - малко е по-малко и по-евтино /54лв./ Всичко за труда ми взеха 35 лв.
След интервенцията се съживиха поне 5-8 коня. Шума си е същия, само отвън леко се чува свистенето от турбото.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Сря 02 апр 2008 23:19


От една седмица и аз съм с тръба вместо катализатор. Махайте смело! Няма нищо страшно дори и от към шума. Аз не усещам никаква разлика.


bobb2003
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobb2003 » Пон 07 апр 2008 13:59


Аз също го махнах и съм много доволен,дори и пушенето не се увеличи кой знае колко.Чудя се дали да го продавам само,някой може ли да даде съвет по колко ги изкупуват и дали си струва да се продава изобщо ? :)


Потребителски аватар
pasho
Мнения: 173
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pasho » Вто 08 апр 2008 23:08


batkotivalio написа:От една седмица и аз съм с тръба вместо катализатор. Махайте смело! Няма нищо страшно дори и от към шума. Аз не усещам никаква разлика.

и аз


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cosmo » Сря 09 апр 2008 9:09


а на разхода отразява ли се по някакъв начин това махане на катализатора, би трябвало но се чудя точно с колко, ако някой има впечатления да сподели..


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 апр 2008 9:15


cosmo написа:а на разхода отразява ли се по някакъв начин това махане на катализатора, би трябвало но се чудя точно с колко, ако някой има впечатления да сподели..

Не се отразява/поне не забележимо/.Иначе би трябвало да намалее.


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Сря 09 апр 2008 11:31


Доказано е че като изключим Екологичните норми и показатели , махането на катализатора има само +++
А и при наще каляски на 100000 + км си е задължително смяна или направо без.


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Сря 09 апр 2008 16:58


Днес си махнах катализатора да ви кажа колата не си промени звука........даже при рязко ускорение над 2000 оборота вече е по тиха ! След като сложи майстора тръба я напръсках цялата с ZINC на BODY против корозия !!! Операцията ми струваше 30 лева, а продадох катализатора за 50 !!! Моето мнение е да махате катализатора, особено ако сте с чип (като мен) !!!


Потребителски аватар
lifter
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот lifter » Сря 09 апр 2008 23:31


Ами то махането на катализатора си е е дно от първите неща, които трябва да се направи като се купи кола втора употреба(по културния начин с изрязване и изтърбушване)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта