Скоростите си заминаха - вече и снимки от ремонта
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
nikigada
- Мнения: 119
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
Батка отиваш и купуваш една книга за ремонт на Голф и Джета едно време ги имаше по книжарниците мисля е около 16-18 кинта. Там е обяснено кат за нас със снимки подробнооооо малиииии! Аз преди 2 години на стария Голф си оправих скоростите сам за 2 дни - със доставката на частите тогава сменях лагери на диференциял и на първичен вал 5 лагера 120 кинта не вярвам при теб да излезне повечеот 200 пари. Така че грабвай една книжка и дерзай! Нямя невъзможни неща! Внимавай само като вадиш зъбните колеле на 5-скорост и всичките по принцип винаги от двете страни заедно напъваш а не само от едната и задния лагер на първичния вал е закрепен със едни болтове при мен бяха инбусни да не ги прецекаш че са нестандартни 7мм намат откриване ако ги прецакаш правиш им един шлиц и пак с плоска отвертка! И съвет като я разглобиш сглобявай по най-бързия начин че се забравя!
Успех!
Успех!
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Още нещо полезно, открито благодарение на 'Полезни връзки и статии'
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page05
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page05
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
08.04.2008 -сагата запо4на в 9:00ч - помощника баща ми -
в 10:30 кутията беше долу - в 11:30разцепена изцяло и започна едно търсене на повредите до 16:00
Повреди - единя лагер на диференциала - посинял - сменен 35лв
Всички други лагери бяха като нови
Измерване на синхронизатори и разглеждане в норми
ОБАЧЕ муфата между 1 и 2 блокаж откъм 1ва с изкривени зъби , и към 1ва не минава само като втрора- утре ще търся.
Най - големия проблем който незнам кво да правя са планетите да диференциала - с малки язвички и видимо по износени и с луфт - не намираема като част - с поръчка от германия след 14 дни цялата касета, втора употреба какви диференциали видях направо моя е като нов.
Утре ще взема и фотоапарата и ще има снимки днес го забравих
в 10:30 кутията беше долу - в 11:30разцепена изцяло и започна едно търсене на повредите до 16:00
Повреди - единя лагер на диференциала - посинял - сменен 35лв
Всички други лагери бяха като нови
Измерване на синхронизатори и разглеждане в норми
ОБАЧЕ муфата между 1 и 2 блокаж откъм 1ва с изкривени зъби , и към 1ва не минава само като втрора- утре ще търся.
Най - големия проблем който незнам кво да правя са планетите да диференциала - с малки язвички и видимо по износени и с луфт - не намираема като част - с поръчка от германия след 14 дни цялата касета, втора употреба какви диференциали видях направо моя е като нов.
Утре ще взема и фотоапарата и ще има снимки днес го забравих
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ок ,ако нещо друго искочи свирка ще е на символични цени.Внимаваи при реденето на вилките преди да затвориш котията че има варянт да да ги подредиш грешно и си пасват по муфите,при стягане на лагера на вторичния вал стягаи докато черупката влезе плътно при мен влезе изведнъж както като се раздува гума.И маи наи кофито стягаи шестограма на пета яко че се развърта мамицата му и си преебваш жилото на съединителя.Та заради тез 3 работри докато я напасна свалях котията още 3 пъти голям чанч беше.
Иначе самоделният инстромент е готин но си загубил време за направата му,аз ползвах две по големи стеги дет се стягат две дърва за залепване от по 5 кинта и с тях е лесно и като гледам ще има повече место за слагане и сваляне на зегерката.
Успех с начинанието и дано всичко е ОК от първият път.
Иначе самоделният инстромент е готин но си загубил време за направата му,аз ползвах две по големи стеги дет се стягат две дърва за залепване от по 5 кинта и с тях е лесно и като гледам ще има повече место за слагане и сваляне на зегерката.
Успех с начинанието и дано всичко е ОК от първият път.
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За сега работи всичко - карах я перфектно си влизат. Има лек шум на празни обороти - това е от съчмения лагер на първичния вал който е не намираме - част само на VW - по поръчка цена не се казва - 15 дни.
Този шум си го имаше и преди, не ме притеснява.
Следващото което ще правя но незнам кога - топката под лоста за скоростите - щото има луфт.
Равносметката е 120лв с маслото - доволен съм.
Кутии втора употреба, на тази цена нямаше да взема - колега от форума ми предложи 4 степенна за 250лв. И тези 2 ръка дето гледах, уж били внос от Италия - като рзмърдаш фланците - диференциала щрака - което сам видях какво е - износени планети и сателити. И друго кутията е по проста от на ВАЗ и МОсквич(сравнявам ги защото до сега само такива съм правил) - при тях изхвърчат едни сачми едни пружинки и става лудница, но пък има части за тях - тука е супер проста кутия - най важния инструмент който трябва да имаш е здрави зегер клещи и имбуси+гедоре - това е страшно няма
Този шум си го имаше и преди, не ме притеснява.
Следващото което ще правя но незнам кога - топката под лоста за скоростите - щото има луфт.
Равносметката е 120лв с маслото - доволен съм.
Кутии втора употреба, на тази цена нямаше да взема - колега от форума ми предложи 4 степенна за 250лв. И тези 2 ръка дето гледах, уж били внос от Италия - като рзмърдаш фланците - диференциала щрака - което сам видях какво е - износени планети и сателити. И друго кутията е по проста от на ВАЗ и МОсквич(сравнявам ги защото до сега само такива съм правил) - при тях изхвърчат едни сачми едни пружинки и става лудница, но пък има части за тях - тука е супер проста кутия - най важния инструмент който трябва да имаш е здрави зегер клещи и имбуси+гедоре - това е страшно няма
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта
