Та сега съм с нормалното си не саморегулируемо жило и вече почти 2 хил киломерта нямам ядове. Просто като ,че ли улегна и даже го понатегнах малко - скоростите си включват нормално - не буксува съединителят и така.
Обаче така като го гледам ми се струва ,че е произвеждано в някоя турска землянка и ме притеснява ,че може да ме остави някъде на път. Чудих се дали не мога да се опитам да отремонтирам оригиналното си жило ,като дори и нищо да не стане : какво ще изгубя в крайна сметка. Гледах го,чудих му се и така и не установих как точно действа то - кой му е саморегулиращият механизъм. Всичките му съчми са си налице ,но щом го свия и го хвана с пластмасовата скоба ,съчмите преминават около една месингова част и застават между навивките на една пружинка и после не могат да се върнат по местата си, като се монтира жилото на колата. - Това ли му е проблема? Трябва по някакъв начин да ги спра ,за да не отиват към тази пружинка или пък трябва по някакъв начин да ги улесня да се връщат по местата си?
Ето и една снимка да стане ясно какво имам в предвид под "пружинката" "месинговата част" и на кое викам : "местата на съчмите"
п.п.Незнам как да ги нарека тези работи по друг начин

