Имам следните наблюдения : Педала на спирачките леко потъва. Когато е спряла колата и не е на скорост при отпускане на спирачката вдига оборотите на двигателя. При натиск на спирачката се чува някакво леко причукване. Братото каза, че можело да има проблем със сермофрена. Аз съм с ABS уж. Иначе спира, не е като да не спира. Чува се малко триенето на метал в метал като спирам. Ходих при майстор... Той каза, че феродото ми е наполовина и че имам поизносени предни дискове, но не било опасно и можело да карам така 5000 километра и чак после да сменям. Каза, че потъването идвало от ABS-а. Според вас, четейки описанието на проблемите, има ли за какво да се притеснявам или просто да ида при друг майстор. Лошото е, че този ми го препоръчаха и мислех, че мога да разчитам на него... Дано не се пребия междувременно някъде
Проблем със спирачките ?
Проблем със спирачките ?
Здравейте
Имам следните наблюдения : Педала на спирачките леко потъва. Когато е спряла колата и не е на скорост при отпускане на спирачката вдига оборотите на двигателя. При натиск на спирачката се чува някакво леко причукване. Братото каза, че можело да има проблем със сермофрена. Аз съм с ABS уж. Иначе спира, не е като да не спира. Чува се малко триенето на метал в метал като спирам. Ходих при майстор... Той каза, че феродото ми е наполовина и че имам поизносени предни дискове, но не било опасно и можело да карам така 5000 километра и чак после да сменям. Каза, че потъването идвало от ABS-а. Според вас, четейки описанието на проблемите, има ли за какво да се притеснявам или просто да ида при друг майстор. Лошото е, че този ми го препоръчаха и мислех, че мога да разчитам на него... Дано не се пребия междувременно някъде
Колата е Голф 3, GTI 2.0, ако това има значение.
Имам следните наблюдения : Педала на спирачките леко потъва. Когато е спряла колата и не е на скорост при отпускане на спирачката вдига оборотите на двигателя. При натиск на спирачката се чува някакво леко причукване. Братото каза, че можело да има проблем със сермофрена. Аз съм с ABS уж. Иначе спира, не е като да не спира. Чува се малко триенето на метал в метал като спирам. Ходих при майстор... Той каза, че феродото ми е наполовина и че имам поизносени предни дискове, но не било опасно и можело да карам така 5000 километра и чак после да сменям. Каза, че потъването идвало от ABS-а. Според вас, четейки описанието на проблемите, има ли за какво да се притеснявам или просто да ида при друг майстор. Лошото е, че този ми го препоръчаха и мислех, че мога да разчитам на него... Дано не се пребия междувременно някъде
- Popov
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- Контакти:
серво
Според мен проблема ти е в мемраната на сервоусилвателя.Спукала се е и от там идва потъването на педала и промяната в оборотите.
- sa6o_bandita
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: серво
сервото е
Re: серво
Popov написа:Според мен проблема ти е в мемраната на сервоусилвателя.Спукала се е и от там идва потъването на педала и промяната в оборотите.
Много благодаря....
- Bubo
- Мнения: 584
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
- Автомобил: Audi S4 Biturbo
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: серво
suselka написа:Много благодаря....А тази мембрана сменя ли се? Ако не: Кое трябва да се смени и имаш ли представа на каква цена ще бъде приблизително?
Сменя се само мембраната.Цената е минимална.
Re: серво
Bubo написа:suselka написа:Много благодаря....А тази мембрана сменя ли се? Ако не: Кое трябва да се смени и имаш ли представа на каква цена ще бъде приблизително?
Сменя се само мембраната.Цената е минимална.
Знаеш ли откъде мога да намеря такава мембрана ? Или цяло серво (старо)
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: серво
Bubo написа:Сменя се само мембраната.Цената е минимална.
Бубич, според това, дето съм чел тук, из форума, тази интервенция е доста трудна, да не казвам невъзможна, а и с твърде неясен ефект от нея.
Ако си го правил, би ли обяснил? И на мен ми е любознателно...
Не се заяждам, наистина питам.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ако имаше спукана мембрана или маркуч към сервото,нямаше да има хубави ниски обороти и педала ще стои постоянно надървен,а не да потъва.щом като натиска,отпуска спирачката и оборотите се променят,значи сервото работи.по възможно е някой апарат да е блокирал.Колега, тоя майстор като ти гледа накладките,сваля ли джантите?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bimbi4 и 98 госта