Отопление в купето Пассат 1,8 МИ 1994г.

Техническа и сервизна информация за Passat
K76VB1010
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 21 ное 2005 22:17
Автомобил:
Двигател:

Отопление в купето Пассат 1,8 МИ 1994г.

Мнениеот K76VB1010 » Чет 24 ное 2005 9:36


ЗДРАВЕЙТЕ

Мисля цхе имам проблем със парното ... не може да духа тупъл въздух... смисъл духа, но не е горещ... наскоро смених тремостата и се пооправи . та питането ми е лседното ... може ли радиаторчето да ми е запушено , но не напълно щото духа малко хладен въздух и ако е така може ли да се изчисти без да се източва антифриза (скоро го слагах) или просто на Пассата си му е слабо парното ???

Благодаря Ви предварително за отговорите !!!




Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 24 ное 2005 10:35


Нека по-знаещите да кажат за проблема, но на пасата НЕ МУ Е СЛАБО ПАРНОТО (който не вярва да дойде да го повозя малко в моя)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Отопление в купето Пассат 1,8 МИ 1994г.

Мнениеот NovobranecGT » Чет 24 ное 2005 10:46


K76VB1010 написа:ЗДРАВЕЙТЕ

Мисля цхе имам проблем със парното ... не може да духа тупъл въздух... смисъл духа, но не е горещ... наскоро смених тремостата и се пооправи . та питането ми е лседното ... може ли радиаторчето да ми е запушено , но не напълно щото духа малко хладен въздух и ако е така може ли да се изчисти без да се източва антифриза (скоро го слагах) или просто на Пассата си му е слабо парното ???

Благодаря Ви предварително за отговорите !!!

На пасата в никакъв случай не му е слабо парното :D Провери маркучите към радиаторчето, дали са топли, ако и двата са топли, значи през него циркулира гореща охладителна течност :arrow: следователно проблема започва от ръчките за контролиране на студен/горещ поток въздух и завършва надолу по жилата :wink:


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Чет 24 ное 2005 13:01


Аха! Съгласен съм, ама съвсем. Проблема и при мен си го има: на градско - парно има, почти поносимо, но като засиял на магистралата - капят зъби. В събота и неделя ще се разкостват въздуховодите, щото т'ва с жилата вече съм го правил... все се надявам да не се налага да сменям пластмастката с коповете и до сега жилата ги крепя някак, ама ще видим... според мен проблема по-скоро е в клапите на въздуховодите и в самите въздуховоди...
Не че се съмнявам, но дали все пак е възможно тези симптоми да сочат към запушено радиаторче? ... въпреки че при мен определено проблема е от клапа (притока на студен въздух)


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 24 ное 2005 13:09


Oleg_Yanev написа:на градско - парно има, почти поносимо, но като засиял на магистралата - капят зъби.

А термостата наред ли е ?


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Чет 24 ное 2005 13:27


Съвсем си е добре! Скоро го сменях. Както колегата казва, почувства се малко повече, но на магистралата...
А иначе, маркучите към парното са си топли.


Потребителски аватар
kolia76
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 22 фев 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolia76 » Чет 24 ное 2005 15:14


Мисля че проблема е в клапите на кутията на малкото радиаторче. Те са овални и върху тях има залепен тънък дунапрен. Той със времето изгаря. Така че работата няма да е лесна. :lol: :cry: :(
Едно майсторче от "Хладилника" ме отвори на този проблем. Трябва да се свали кутията, като както знаете половината табло се разкачва и да се оплътнят тези клапи. :cry:
Първо де почистват после се лепи тиксо от това платненото което е в повечето случай сиво но цвят. Като оставяте по 1 см. повечеот всички страни за да покрива отоворите.значи той ми обясни да се залепи тиксото двойно едно срещу друго и после да се изреже.
Ами това си спомням горе долу!


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Чет 24 ное 2005 16:22


Ей т'ва съм намислил и аз да правя събота и неделя. Дано да се справя! Иначе някъде по темите някой беше написъл същото нещо и оттам реших, че само т'ва не съм проверил... От много голяма полза ще ми бъде някаква информация в повече от къде трябва да ги захвана тия въздуховоди, за да стигна до клапите. Предния път махнах корите, без да махам таблото, но това беше достатъчно, за да проследя другия край на жилата. Ще мога ли така да я докарам до клапите?


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 24 ное 2005 16:49


Oleg_Yanev написа:Ей т'ва съм намислил и аз да правя събота и неделя. Дано да се справя! Иначе някъде по темите някой беше написъл същото нещо и оттам реших, че само т'ва не съм проверил... От много голяма полза ще ми бъде някаква информация в повече от къде трябва да ги захвана тия въздуховоди, за да стигна до клапите. Предния път махнах корите, без да махам таблото, но това беше достатъчно, за да проследя другия край на жилата. Ще мога ли така да я докарам до клапите?


Данеби да имаш т.нар байпасен клапан на маркучите преди радиатора в купето ?
щот ако имаш такъв най вероятно е за изхвърляне
имах подобен проблем преди да загрее мотора духа топло като загреее вее студ ;))) смях....и се оказа в тоз клапан, като го разкарах парното си е на 6 , само дето веднага проте4е и се наложи смяната на радиатора в купето , което който знае си е приключение велико ;)


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Чет 24 ное 2005 17:08


Е, слава богу, не ми е текло в купето, но известно време си карах със собствена мъгла в купето...
За байпасните - четох доста и за тях. Поогледах, но тръбите от радиаторчето си отиват направи към изпарителя едната, а другата - нанякъде си, но клапани няма.
Освен това, колата като загрее си има парно, но само когато карам бавно.
За това ми се струва, че диагнозата е почти ясна... само ако някой може да ме насочи за процеса на профилактика на клапаните и въздуховодите, ще съм му много благодарен.

п.с. брат ми също кара пасат и вътре е някакъв парник и то на най-студено на врътката... направо не го мисля лятото! Но т'ва го казвам само, защото се замислям, дали една тъпа клапа може до толкова голяма степен да прецаква ефекта от парното...


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Пон 28 ное 2005 12:13


Проблема при мен се реши! ... със сваляне на цялото парно и запушане на дупките на клапите...
има и снимков материал и ако мога ще го постна по-късно днес!

...ама сега парното е огън!


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Вто 29 ное 2005 11:52


Ето ги и обещаните снимки.
Малко са потресаващи, така че хората със слаби нерви си знаят...
Та най-напред общ изглед на ситуацията
Изображение

Проблема беше в този смесител, който се намира непосредствено след тръбата с вентилатора и в който се намира и радиаторчето за парното. Целия гергелек е захванат с две гайки, които се развиват откъм двигателя и с два болта, които са под филтъра на вентилатора.
Та ето как изглежда:
Изображение

А проблема всъщност се решава с облепване на металните пластинки (клапите) с нещо, което замества вече изгоремия дунапрен. Клапата, която се вижда е тази за въздуха в краката и към купето. Проблема за топло/студено е в клапата, която се намира до радиаторчето - малко по-навътре насочва въздуха покрай радиаторчето или направо в купето. Съпротивлението на студения въздух е по-малко и за това, ако дупките не са запушени, просто голяма част от него влиза направо в купето.
Та ето как изглежда и клапата отблизо. Пак повтарям: Важна е задната, за да има топло...
Изображение

... само да добавя, че аз използвах някаква тънка гума за запушване, която я хванах с тел, защото при температура от около 90 градуса малко скочове и изолирбанди биха издържали... пък и беше недвля.

Успех на всички ентусиасти!


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 29 ное 2005 13:55


Лелееее :shock: :roll: :( :horror: eyecrazy


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 29 ное 2005 14:11


И мене ме чака същата операция на Пасата.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 29 ное 2005 18:00


°niksi° написа:И мене ме чака същата операция на Пасата.

spam Хайде стига си се оплаквал знаем че държиш световният рекорд за бърза смяна на радиаторче на Голф, един пасатор ли ша те стресне :))))



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 155 госта