


Пак централното на B3 (уникално)!!!
- Gencata
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 23:13
- Автомобил: VW Golf Mk5 1.9 TDI
- Двигател: BLS 2006
- Местоположение: София
Пак централното на B3 (уникално)!!!
Имам си страхотно централно на B3. Пневматично с вакуум и привидно сичко си му е добре, но ето какво открих. Като взех колата дръжката на шофьора беше счупена и временно отключвах от другата предна. След няколко дни си купих дръжка и си я сложих. Уж добре бачка си супер, но открих, че ако заключа от другата врата (НЕшофьорската) и опитам да отключа от тази с новата дръжка (шофьорската), не става. Ръчката вътре на вратата тръгва нагоре, но веднага се включва централното и вместо да отключи както би трябвало, то я заключва отново, а другите врати не помръдват. С други думи и на ляво и на дясно новата дръжка все заключва, НО само ако съм заключил последния път от срещуположната врата. Инак сама си е супер. Отключва си и си заключва стига да не бутам другата ключалка. Обратното (ако заключа от на шофьора, а отключа от другата) централното действа добре. Защо абжеба се получава така??? Пасатът е 1.8 бензин комби 1991 година.
- Gencata
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 23:13
- Автомобил: VW Golf Mk5 1.9 TDI
- Двигател: BLS 2006
- Местоположение: София
Да, с кабели е, 35 лв я взех, ама и за 45 имаше дръжка
същата естествено. Колкото до свързването, става на въпрос за една букса с три кабела, която дори не можеш на обратно да вържеш и да искаш (има си канали). Така, че дръжката си е същата и няма как да не съм я вързал добре (не забравяйте, че не отключва само ако съм заключил от другата врата, иначе си действа добре). Нямам никаква идея защо става така. Който има на идея, да казва. Мерси предварително!

- Gencata
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 23:13
- Автомобил: VW Golf Mk5 1.9 TDI
- Двигател: BLS 2006
- Местоположение: София
Значи дръжката си е точно за шофьорската врата, защото на нея пише L за лява, а колкото до това като съм вътре, става следното: шофьорската ръчица си заключва и отключва всичко, както трябва, но не мога да пробвам дали, ако заключа от другата врата, няма да мога да отключа от шофьорската (както прави с ключовете по принцип) просто защото ръчицата на НЕшофьорската заключва само себе си. Така ли е по принцип или и двете ръчици трябва да могат активират централното?
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
pas1.8mi написа:И от дясната врата трябва да можеш да откл закл !
Да де , ама като си вътре в купето нещо не се получава.Като заключвам отвън с ключа цялото централно си работи( и от двете врати).А като работи двигателя от шофьорската се задейства заключването на всички ключалки , а от дясната врата само нейната си. И те-така!

- Gencata
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 23:13
- Автомобил: VW Golf Mk5 1.9 TDI
- Двигател: BLS 2006
- Местоположение: София
Днес пробвах следното нещо: свалих прозорците, за да мога да отключа от някоя от ръчиците на вратите след като заключа от ключалката. Получи се нещо, което не е редно, лявата врата си заключва от ключа и си отключва от ръчицата си (дясната ръчица си отключва само себе си и тъй като колегата спомена, че и при него е така, приемам това за редно), но заключвайки от дясната врата с ключа, никоя от ръчиците не отключва. Странното е, че в този случай ръчиците не отлючват и вратата, на която са. Просто в момента, в който започна да дигам някоя от тях, централното се включва, дърпа ръчицата надолу и продължава да работи около 30 сек без да има защо. Явно щом заключа от дясната врата просто по никакъв начин не може да се отключи освен от нея отново и то само с ключа. Трябва да отбележа, че на няколко пъти централното отказва да се включи от дясната ключалка все едно тя не е предна, а задна неуправляваща врата. Почвам да си мисля, че има нещо нередно в нея, а не в лявата врата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: m1retza и 65 госта