Кое е по здраво голф2 или опел астра вектра до93 г?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 29 ное 2005 10:26


R@do написа:най здрави като ходова част ще си останат Рекорд и Аскона. Вектрите има доста повече кусури и здравината на предницата остава на по-заден план..

Недей така, не си ли виждал как Аскона тръгва от светофар и целия заден мост остава да чака следващото зелено. Щото това се е случвало пред мен.




Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Вто 29 ное 2005 12:51


колеги шофьори,не мислих че ще възприемете темата по този начин.аз сам напълно убеден кои двигател е по здрав(изключвам електрониката).за окачването не сам сигурен.целта ми беше да дадете идея как да забия мастера ш нешто остроумно
П.С. кат го питах кои е измислил ръждата тои ми отвърна
-"ти знаеш ли зашто опела бяга толкова-защтото го гони ръждата!"


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 29 ное 2005 13:47


Хихи, май ти е хитър мастера, каквото и да му отговориш, той все те затапва :lol: Трябва да ги срещнем с Ваското да си полафят mhihi mhihi mhihi
Иначе за Опел - мнението ми е, че бензиновите им двигатели, както и исузу-то са много здрави и издържливи (с изключение може би на 1.2 на Corsa). Няма какво да се лъжем. Но 90-те години Опел страдаха от качеството на изработката си, и ръждата. Сега мисля, че тези проблеми са решени, Опел си е много добър автомобил.


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Вто 29 ное 2005 14:04


Точно така.
Опелите са изключително здрави машини и като окачване и като мотори.
А специално тоя мотор на твоя майстор C16NZ..... просто нямам думи.
Ей такава Вектра търкалях навремето- всичко се обобщава с две думи : нямаш ангажименти.
Верно е че гние, но това й е единствения недостатък.
На ОК Супертранс Вектрите са с тоя мотор-- може да питаш някой бакшиш да ти обясни.


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Вто 29 ное 2005 14:42


StreetThug16V написа:Точно така.
Опелите са изключително здрави машини и като окачване и като мотори.
А специално тоя мотор на твоя майстор C16NZ..... просто нямам думи.


Май аз не съм уцелил автомобила :?
Наскоро родителите ми се сдобиха с Опел Астра с такъв мотор и за 2 месеца са се набутали с 600-700 лв за части (работата от мене - не я броя) :evil:.
Вярно количката е сравнително стара - 92г. ама все пак.


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivo_Dinkov » Вто 29 ное 2005 15:29


R@do написа:най здрави като ходова част ще си останат Рекорд и Аскона. Вектрите има доста повече кусури и здравината на предницата остава на по-заден план..

За да потвърдя думите ти, на баща ми Асконата за 11 години експолтация има сменени по предницата 1(един!) амортисор, два лагера и два маншона.
И 2/3 от ламарината по нея :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 29 ное 2005 15:35


не говорете в години а в изминати километри.

на съседа жигулата е на 25г. и е сменил веднъж накладки.
изкарва я от гаража за сватби и кръщенета. Drive


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 29 ное 2005 15:45


Ок Аскона ГТ 1.8i внесена в БГ през 1994 г. до продажбата й през 2001 г. /за7 г./ и изминати 144 000 по родните пътища - сменени само предни и задни амортесьори. Когато я продадохме все още нищо не чукаше, само леко потропваше ляво каре


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Re: Малко статистика

Мнениеот izzo » Вто 29 ное 2005 17:46


stil написа:Изображение


дудааааааааааааааааааа
СИМКА
хахахахаха :)
разцепи миффката :)


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 30 ное 2005 22:26


Имам трима приятели с кадети -двата са 1,3 карбуратор другия 1,6i и тримата им правеха основни ремонти.


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Чет 01 дек 2005 21:49


Имаме на двора една Астра C16NZ (комби)Караме я като пикап храним я като кола.Силно дуракоустойчива кола.Бащата не си пада много по подръжката ("куче като спи не се закача" казва) За около 3 години има навъртяни над 100 000 км.По окачване някой друг накрайник да сме сменили.Амортисьори и пружини "не знаем къде стоят" Маслото се сменя само ако колата попадне в сервиз и майстора се сети :oops: Претърпяла е два основни ремонта (виновни сме си - колата се кара само на газ и 2-та пъти бащата свършва газта и минава на бензин..........като бензин е силна дума за помията която се плацикаше в резервоара) Дните през които не е карана са под 50 за трите години.Оставяла ни е на пътя един единствен път (на Коледа - каре) ..............А какво да кажеш на майстора ли............Скъсвам се да бърша прах в колата - влиза от всякъкви дупки на всякъкви места причинени от ръждата.Като включиш светлините вечер има "зайчета" по пътя от дупките по калниците.Задните светлини ............ с една дума дискотека.Вода и кал влизат през дупките на калниците и всички жици и букси са леж.Замясява,прекъсва или изобщо няма ток.Задна чистачка и нагревател за задното стъкло - само при сух асфалт и слънчево време.............Не се чудете като видите в дъжда Астра/Вектра да се движи с отворени прозорци - само така може да се спасиш от изпотяването други варианти няма...........И с гъбичка не можеш да насмогнеш..............С бащата сме по 90/100 кг и отпред се возим гъз до гъз На дълъг път му посинява левият крак от 5-тата
.........Бихме си купили Астра пак,но само ако бащата се навие да си я кара Аз Голф-а само за 4-ка 4motion го давам


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 01 дек 2005 22:02


От опит на дървената ми тиква Голф 2 е желязна кола. Оцеля на приземяване по таван. Повече няма да говоря. Мисля си че 3 ката няма такава здравина.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Чет 01 дек 2005 22:03


е аз все още сам убеден че джигателят на vw e po здрав.не сте виждали сигурно как са се счупили първите сегменти на 4-те бутала да кажем.друго е майстора кат види опел за ремонт на двигателя-много,много ама много лесно за разглобяване.бил сам свидетел как чирак за 40 минити сваля и подготвя за основен ремонт.и аз с моя опит твърдя че опел имат най-смотаните бутала(бутален)болт от всички автомобили произвеждани в европа


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 01 дек 2005 22:05


Ами то хубаво здрави мотори и окачване ама да караш швейцарско сирене купе не си е работа.


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Чет 01 дек 2005 22:07


g1.6s написа:аз с моя опит твърдя че опел имат най-смотаните бутала(бутален)болт от всички автомобили произвеждани в европа



Ами погледнете си малкото пръстче на дясната ръка - е те такова парче се беше отчупило и двата пъти............аз така :shock: ...........майстора "е к'во - като на останалите Опел-и.........."



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: eddyman и 35 госта