Колеги преди месец смених дросела на Голфа с чисто нов заради нестабилни обороти и гаснене при пускане на климатика.Сега оборотите са стабилни (650),но като пусна климатика падат на 350-400 и колата гасне.На няколко диагностики ходих преди да сменя дросела и други грешки в компа не излизаха.Някакви идеи?
На втора страница съм обяснил какво точно става с оборотите.Нека колегите с този двигател и климатик пишат как е при тях.
Двигател АЕЕ-гасне при пуснат климатик-РЕШЕНО
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Двигател АЕЕ-гасне при пуснат климатик-РЕШЕНО
Последна промяна от Каспър на Пет 13 юни 2008 16:32, променено общо 2 пъти.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
chefito написа:Щом с нов и стар дросел прави проблема е логично да не от дросела. Климакса допълнително ли е слаган? Компа при пускане на клим вдига оборотите...имаше описан такъв проблем и решенията му из форума..
Климатика е слаган допълнително от жабарите.Оборотите първо падат и след това ако не загасне се вдигат до 900-950.Възможно ли е да е дебитомер?
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
FaTDoG написа:Тва за мен ли е отговор? Ако да мерси за подробното уточнение, ако така продължаваш скоро ще мога спокойно да си теми в "Продава", демек обясни малко повечко?lyubobg написа:Не са - за vaskoto1 чувал ли си?
Ами не цитирах последното мнение и се предполага че като няма цитат се отговаря на последното

650 оборота не ми се виждат нормални за 1.6 двигател.
Разбира се аутодата знае най-добре ..
Но прекалено малко са според мен и в момента в който пуснеш климатика
докато се усети електрониката, че трябва да компенсира и докато подаде повече и ще има едно неприятно потреперване ...
Отделно какъв въртящ момент ще има при тия обороти да поддържа консуматори - серво на волана, спирачки, фарове, климатик

Виждал съм 650 оборота но на много нови автомобили - хюндай с 2 литра двигател.
Иначе и аз съм с 1.6, държи 820 и толкова някъде са по каталог.
А иначе ваското1 е чичо доктор, който може да го погледне

Последна промяна от lyubobg на Вто 08 апр 2008 22:23, променено общо 1 път.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
FaTDoG написа:Точно това се чудех и аз как при 650 оборота успява да компенсира всичко. Аз съм с 1.8 и като пусна климатроника също се колебаят малко оборотите. До сега не съм виждал 1.6 на 650 оборота.lyubobg написа:...
Колеги спор за оборотите няма.Те са 650 и според каталозите и според Autodata.Това е единствения двигател на Г3 с такива обороти.Гасненето се получава точно в момента докато се усети електрониката да компенсира спада.Но жабарите от Diavia са монтирали доста климатици на такива Голфове,дали всички гаснат така?
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Каспър написа:FaTDoG написа:Точно това се чудех и аз как при 650 оборота успява да компенсира всичко. Аз съм с 1.8 и като пусна климатроника също се колебаят малко оборотите. До сега не съм виждал 1.6 на 650 оборота.lyubobg написа:...
Колеги спор за оборотите няма.Те са 650 и според каталозите и според Autodata.Това е единствения двигател на Г3 с такива обороти.Гасненето се получава точно в момента докато се усети електрониката да компенсира спада.Но жабарите от Diavia са монтирали доста климатици на такива Голфове,дали всички гаснат така?
Като казваш DIAVIA значи ли че климатика ти не е оригинален?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 16 госта